surun murtama

juu eilen soitin päivystykseen mut sieltä sanottiin et on ihan normaalia ota vaan ihan rauhallisesti ku kerta sitä vuotoa on vähän...mutta tänään sit paljastuki sairaalassa et ei semitään normaalia ollukkaan...
 
harmaana
Lepää ja kerää voimia. Jos itkettää niin itke. Aika helpottaa, mutta koskaan sitä ei unohda -ja toisaalta miksi pitäisikään. Jos lääkäri ei tajua kirjoittaa saitsua niin pyydä, saat levättyä ja kerättyä ajatuksia kokoon. Itsellä auttoi kun luin muiden kokemuksia, en ollut yksin asian kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mulmul:
sain viikon saikkua mut en sit tiä miten sitä jaksaa töihin palta ku siellä hoidettavana kuiten kaks meilkein vauvaa... :'(
Ihan aluksi :hug: ja pahoitteluni asiasta!

Jos minä sain kohdun ulkoisen raskauden jälkeen 2 viikkoa saikkua ja olisin saanu myös 3.viikon kun olisin vaan hakenu, niin kyllä sun pitää saada kans ainakin 2 viikkoa.
Menetkö kaavintaan? Mulle tehtiin laparoskopia (tähystysleikkaus ) ja siitä fyysinen toipuminen on mun käsityksen mukaan vähän hitaampaa kun kaavinnan jälkeen. Mutta vetoa henkiseen hyvinvointiin, niin saat varmasti toisenkin viikon saikkua.
:hug: Koita jaksella!
 

Menetkö kaavintaan? Mulle tehtiin laparoskopia (tähystysleikkaus ) ja siitä fyysinen toipuminen on mun käsityksen mukaan vähän hitaampaa kun kaavinnan jälkeen. Mutta vetoa henkiseen hyvinvointiin, niin saat varmasti toisenkin viikon saikkua.
:hug: Koita jaksella![/quote]

jotenki lääkkeillä se vissiin tehhään en mie muista kunnolla mitä se lääkäri sano... :'(
 
Otan osaa, mitkään sanat eivät varmasti voi lohduttaa sinua nyt kun menetit lapsesi ja sen mukana kaikki ne toiveet ja haaveet joita jo mielessäsi ajattelit lapsesi suhteen. Hoitakaa miehesi kanssa toinen toisianne, älkää antako surun jäädä möykyksi sisällenne.. :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mulmul:
Menetkö kaavintaan? Mulle tehtiin laparoskopia (tähystysleikkaus ) ja siitä fyysinen toipuminen on mun käsityksen mukaan vähän hitaampaa kun kaavinnan jälkeen. Mutta vetoa henkiseen hyvinvointiin, niin saat varmasti toisenkin viikon saikkua.
:hug: Koita jaksella!
jotenki lääkkeillä se vissiin tehhään en mie muista kunnolla mitä se lääkäri sano... :'( [/quote]

En yhtään ihmettele, ettet muista lääkärin puheita. Kyllä sinä saat toisenkin viikon saikkua, kun vaan pyydät. Voimia sinulle! :hug:
 

Yhteistyössä