Suunnistus

Taas tuli rämmittyä erittäin kosteassa ja märässä maastossa tunti etsien rastia. Jalat kastuivat heti alku taipaleella kun putosin ojaan ja hupsista polvia myöten vettä.... =) Ei se matkaa haitannut vesi tirisi varpaiden välissä. Täytyi aina välillä yrittää jaksaa juosta huh huh. Reitti oli 2.9 km ja aika oli hiukan alle tunti. Olin maalissa erittäin ylpeä itsestäni. Löysin kaikki rastit ja pääsin takaisin autolle. Sitten suihkuun ja iltapalalle... :p Nyt on olo hyvä. :heart:
Onko mukana muita vastaavan harrastuksen omaavia? Minä olen kierrellyt tyttärieni kanssa rasti- ja tuki reittiä ja nyt uskaltauduin menemään itsekkin radalle. Ihanaa se rämpiminen kuitenkin on.... :)
 
Meillä mies kisaa suunnistuksessa ja esikoinen (7v) on tänä kesänä pari rastireittikisaa suunnistanut yksin lävitse. Keskimmäinen (4v) odottelee kovasti, että hänkin pääsee oikein kunnolla harrastamaan rastien metsästystä, kävi isänsä kanssa harjoittelemassa Fin5:n rastirallissa.

Mä en ole itse aiemmin suunnistanut juuri muuten kuin koulussa, mutta nyt ajatus siitä on alkanut jollain tapaa kutkuttamaan. Kun saan itseni jonkinlaiseen kuntoon kuopuksen (noin 2,5kk vanha) syntymän jäljiltä, niin eiköhän minutkin metsässä rasteja etsimässä jossain vaiheessa nähdä. Se kun tuppaa olemaan vähän tuollainen "perhelaji" tuo suunnistus... :LOL:
 

Yhteistyössä