suunniteltu sektio synnytyspelkoiselle?

  • Viestiketjun aloittaja Harakrankka
  • Ensimmäinen viesti
joo, mäkin toivon vastauksia tähän pinoon! itse nimittäin sain tänään vasta lähetteen oysin pelkopolille, vaikka jo rv 29! ja odotan et pääsisin pikaisesti keskustelemaan peloistani sinne. tosin olen sektion kannalla 95prosenttisesti, joten mitkään keskustelut ei voi enää päätäni kääntää alatiesynnytykseen. toivon vain saavani sieltä sektioajan.
 
juup
Minä sain suunnitellun sektion OYS:iin. Syyksi laitettiin horror partus eli synnytyspelko vaikka edellisessä synnytyksessä epäiltiin ahdasta lantiota ja poika syntyikin sektiolla. Paikat ei auenneet missään vaiheessa. Nyt halusin sektion suoraa, ettei tarvi taas alkaa kokeilla.
 
Harakrankka harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.07.2006 klo 20:06 katinka kirjoitti:
joo, mäkin toivon vastauksia tähän pinoon! itse nimittäin sain tänään vasta lähetteen oysin pelkopolille, vaikka jo rv 29! ja odotan et pääsisin pikaisesti keskustelemaan peloistani sinne. tosin olen sektion kannalla 95prosenttisesti, joten mitkään keskustelut ei voi enää päätäni kääntää alatiesynnytykseen. toivon vain saavani sieltä sektioajan.
Mä pääsin pelkopolilla käymään kuukausi ennen la:ta!

Keskustelusta oli apua, suunniteltiin mahdolliset kivunlievitykset ja laitettiin oikein vihreelle paperille kaikki ylös jotta synnytyksessä osaavat katsoa sen!

Silti synnytys meni pahemmin kuin osasin edes kuvitella! Kaikki oli muuten kunnossa, mutta kivunlievityksiä en saanut, niitä siis mitä pyysin ja jopa mitä lääkäri kätilölle ehdotti!!
 
voi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.07.2006 klo 16:46 Harakrankka harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.07.2006 klo 20:06 katinka kirjoitti:
joo, mäkin toivon vastauksia tähän pinoon! itse nimittäin sain tänään vasta lähetteen oysin pelkopolille, vaikka jo rv 29! ja odotan et pääsisin pikaisesti keskustelemaan peloistani sinne. tosin olen sektion kannalla 95prosenttisesti, joten mitkään keskustelut ei voi enää päätäni kääntää alatiesynnytykseen. toivon vain saavani sieltä sektioajan.
Mä pääsin pelkopolilla käymään kuukausi ennen la:ta!

Keskustelusta oli apua, suunniteltiin mahdolliset kivunlievitykset ja laitettiin oikein vihreelle paperille kaikki ylös jotta synnytyksessä osaavat katsoa sen!

Silti synnytys meni pahemmin kuin osasin edes kuvitella! Kaikki oli muuten kunnossa, mutta kivunlievityksiä en saanut, niitä siis mitä pyysin ja jopa mitä lääkäri kätilölle ehdotti!!

Sairasta touhua, kun ei saa mitä luvataan....
 
voi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.07.2006 klo 22:38 voi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.07.2006 klo 16:46 Harakrankka harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.07.2006 klo 20:06 katinka kirjoitti:
joo, mäkin toivon vastauksia tähän pinoon! itse nimittäin sain tänään vasta lähetteen oysin pelkopolille, vaikka jo rv 29! ja odotan et pääsisin pikaisesti keskustelemaan peloistani sinne. tosin olen sektion kannalla 95prosenttisesti, joten mitkään keskustelut ei voi enää päätäni kääntää alatiesynnytykseen. toivon vain saavani sieltä sektioajan.
Mä pääsin pelkopolilla käymään kuukausi ennen la:ta!

Keskustelusta oli apua, suunniteltiin mahdolliset kivunlievitykset ja laitettiin oikein vihreelle paperille kaikki ylös jotta synnytyksessä osaavat katsoa sen!

Silti synnytys meni pahemmin kuin osasin edes kuvitella! Kaikki oli muuten kunnossa, mutta kivunlievityksiä en saanut, niitä siis mitä pyysin ja jopa mitä lääkäri kätilölle ehdotti!!

Sairasta touhua, kun ei saa mitä luvataan....
Miksi et saanut kivunlievityksiä?
 
Harakrankka
Juuri ennen ponnistus vaihetta huusin kurkku suorana kätilölle ja kirosin sitä kun ei ollu mulle antanu spinaalia.(sitä pyysin ja sitä lääkärikin ehdotti!)

Synnytyksen jälkeen eukko tuli ja selitti että vauvan sydänäänet oli romahtanu ja siks en spinaalia saanut. Se olisi kuulema pitkittänyt synnytystä ainakin parilla tunnilla!vauva oli saatava nopeesti ulos.

Myöhemmin selvisi ettei sydänäänet ollu oikeasti romahtanu siinä vaiheessa kun spinaalia pyysin, vaan juuri ennen ponnistamista!!

Sittemmin olen myös kuullut kaksikin tarinaa että spinaali on laitettu ja vauva on syntyny muutamien minuuttien päästä!!

Olen NIIN katkera kaikesta tästä! Monta iltaa tuli itkettyä kun olen menettäny mahdollisuuden synnyttää alakautta jumalattoman pelon takia, ja luottamuksen puutteen takia!

Oli kiva kuunnella osastolla vieruskavereiden kertomuksia kuin olivat saaneet jos ja vaikka mitä eivätkä tunteneet juuri mitään kun vauva synty...
 

Yhteistyössä