Suuntavaisto nolla.. Ohjeiden kuuntelutaito nollaa...

Oli illalla tarkoitus olla semmonen pikkuinen palaveri luottamusmiehen kotona. Mies kovasti mulle selitti, et missä se täti asuu. Minä näemmä mukamas kuuntelin ja olin aivan 110 varma mikä talo se on..

Ja kas kummaa kun soitettiinkin sitten väärän talon ovi kelloa. Onneks avaaja oli hyväntuulinen naisimmeinen, mutta kyllä mua sitten hävetti. Poikakin oli kovaa vauhtia menossa sisälle legoilla leikkiin.. :whistle:

Tääkin täti selitti mihin olis pitäny mennä, ohi käveltiin kumminkin.. :ashamed:

Taidokasta.. :xmas:
 
Hempu
Mä osaan kyllä kuunnella ohjeita, mutten usko mitä sanotaan. Pari kertaa on tullu navigaattorin kanssa neuvoteltua... Nyt yleensä kyllä jo uskon sitä lähestulkoon suosiolla...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hempu:
Mä osaan kyllä kuunnella ohjeita, mutten usko mitä sanotaan. Pari kertaa on tullu navigaattorin kanssa neuvoteltua... Nyt yleensä kyllä jo uskon sitä lähestulkoon suosiolla...
Mä en varmaan luottais sen sanaan yhtään, koska siis minähän tiedän varmasti paremmin.. :whistle:

Oletin et löydän kohteesta a kohteeseen b, alle 5000 hlö:n kunnassa ja vielä minimaalisen pienellä "keskustan" alueella ja kaiken lisäksi kävellen..

Ja kakkanmarjat.. :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
:D !
Kiva, että meitä on muitakin. Tosin olen aina kartturi.
:LOL: Mä kartturoin vain ja ainostaan tampereella. Muuten jätän sen suosiolla muille..
En ole tässä suunnistuksessa lahjakas, joten ihmettelen kovasti lähipiirini minuun kohdistamaa luottamasta tässä asiassa. Pieleen menee nimittäin aina.
Onneksi ystäväpiirini ei sentään jätä tätä kartturointihommaa enää minulle.
 

Yhteistyössä