Suurin virheenne töissä?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
ärhh
[QUOTE="vieras";24191286]Ihan suoraan myönsin mokani :)
Tuosta selittelystä se että yleensä ei työkaverista kannella vaikka moka olis käyny eli itekin oon sepitelly joskus työkaverin puolesta kun hänelle vastaava virhe kävi.[/QUOTE]

hienoa että myönsit :) Huomasin tosiaan kun aina soittelin sohvien perään että tarinat vaihteli aina puhelimeen vastanneen myötä, milloin ne sohvat oli jossain Kiinan merellä kateissa, millon Mikkelissä :D :D
 
"Lilli"
Oon kaks kertaa lipsauttanu vahingossa vaitiolovelvollisuuden piikkiin kuuluvia asioita. Mitään vahinkoa tai arkaluontoista ei käynyt ilmi, mutta hitsit kun hävettää vieläkin..
 
"hoitaja"
Hukkasin lapsen kevätretkellä. Lapsi itse ei huomannut olleensa hukassa, kollegoiden kanssa oltiin huolissamme ja kollega kadonneen löysikin. Seurauksena olivat vain itsesyytökset ja lapsen vanhemmat toki pelästyivät myös kun kerroin heille tapahtuneesta.
 
Mikset huspati huti voi kertoa? Ei kai se mikään salaisuus ole? :O
En halua kertoa tarkasti, en ole koskaan halunnut. Voi tietysti moittia, että miksi ylipäätään osaallistua ketjuun, jossa puhutaan työstä, mutta minusta voin valita, mitä työstäni puhun. En tarkoita ärsyttää ketään, jos sen teen, pahoittelen. Ja voin vaikka lakata puhumasta tämänkään verran, jos se on parempi:)
 
"vieras"
Kerran siivotessa yx avain jäi oveen kiinni, enkä millään saanut pois. Ei ollut puhelinta, joten soitin pomolle pankin puhelimella. No, pomo tuli piiitkän ajan päästä. Odottelin jo kauhulla, kerkeekö hälyttimet mennä päälle ja ajan kuluksi kirjotiin tunteita paperille. Tyyliin, on se kumma kun tällasessä firmassa ei ole varaa laittaa ovien lukkoja kuntoon ja täällä saa sit kärvistellä ja tais tyulla joku kirosanakin mukaan.
Pomo tuli ja pääsin pälkähästä. LAppu unohtuis sinne. Muutaman päivän päästä pankista oli otettu yhteyttä pomooni ja luvattu korjata ovi, kunhan he tietäisivät mikä ovi se oli. En saanut haukkuja, mutta rivien välistä kuuntelin, että pitää olla tarkempi kirjotiuksissa. Olin silloin ihan nuori työntekijä, joten laittoivat varmasti sen piikkiin.
 
Turkilmas
[QUOTE="vieras";24191040]Mä jätin kerran iltavuorosta lähtiessäni ulko-oven lukitsematta. Hui! Onneksi yön aikana ei ollut kukaan mennyt sisään liikkeeseen ja onneksi itse menin seuraava aamuna ekana töihin. En kertonut kenellekään ;)[/QUOTE]

Mä taas unohdin myymälän ulko-oven ihan kunnolla auki, siis säppiin "auki"- asentoon. Omistajan veli oli vartija ja yövuorollaan jäänyt ohi ajaessaan ihmettelemään avonaista ovea. Oli sitten käynyt sulkemassa oven kun oli todennut että ei, myymälässä ei todellakaan ole ketään ja ei, oven ei todellakaan pitäisi olla auki. Turun keskustan liepeillä tämä tapahtui ja uskomatonta on se, ettei kukaan ollut mennyt sisälle saati vienyt mitään.

Ja juu, sanomisia tuli, ihan syystä.
 
vatkasin 21l kermaa voiksi..
tiputin asiakkaan tilamaan täytekakun lattialle
jätin 15kg käristystä yöksi jähytys kaappiin
unohin ottaa pakkasesta tuotteita sulamaan seuraavalle päivää.. useamman kerran :headwall:

alotin työpaikassa 14vuotiaana, lopetin 25vuotiaana :)
 
"hoo"
Meillä on työpaikassa paloturvallinen arkisto, jossa säilytetään kulttuurillisesti ja historiallisesti erittäin tärkeitä ja arvokkaita asiakirjoja ym. monen sadankin vuoden takaa.

Olin käyttänyt laminointikonetta ko. arkistossa ja unohtanut sen yöksi päälle. Ei olisi paloturvallisesta arkistosta ollut mitään hyötyä, jos palo syttyy sisältä päin :(
 

Yhteistyössä