Suurperheellisiä odottajia?

EX4



23.9

Kristyr--kuudes

7.10

Neeta83--viides
?
22.10

Hupiaelämään--kymmenes

1.11

Aurinkoisia ajatuksia--viides

4.1

Milla-Sofia--seitsemäs


9.2

Hoops--viides

21.2

Emotar--kuudes


Rakkaudenhelmi--kuudes

Kuutiotasku--seitsemäs
 
Viimeksi muokattu:
EX4, taidat olla vieläpä samassa pinossa? En oo vielä jaksanu omia tietoja laittaa, enkä ehkä halua että listaan laitetaan kaikki tietoja, mutta siis 5. tulossa. Ainakin kunnes toisin todistetaan...tämä on mun 8. varmistettu raskaus. Pari keskenmenoa epäilen, että on ollut, mutta kun ei ole silloin testiä tullut tehtyä ja meni sen verran pienillä viikoilla niin varmuuttahan ei ole.
No, enpä tiedä miten tuo nyt tähän asiaan muutenkaan liittyi...Kuhan vaan pohdin itsekkin, että aika hurjat lukemat alkaa olla :-o.

Mitkä teillä on fiilikset? Itse välillä ajattelen kauhulla jaksamista ja taas pois töistä jäämistä ja töissä asian paljastumista, kun vasta aloitin uudessa paikassa. Ja jos pahaksi äityy pahoinvointi niin mitä sitten? Huoh...toisaalta välillä nautin ajatuksesta, pienestä salaisuudesta, joka äidin sydämen alla lymyilee <3 .

Hassel ja hurjan pienet viikot vasta 4+5
 
EX4
Ei tarvitse tietoja välttämättä laittaa. Ajattelin että olisi kiva saada vertaistukea kanssa :)
Meille on tulossa kuudes lapsi ja ihan yllätys raskaus on ei oltu suunniteltu enää.lapsia :D
Vanhin on jo 16, 11, 9, 6 ja 2. Eli 1 "pikkuinen" on enää talossa. Itse palaan ensi viikolla töihin 2v tauon jälkeen :D

Pienet viikot täälläkin 5+4
 
Heipä hei!

Täällä olisi myös yksi odottaja lisää tähän keskusteluun. =) Meille tulossa kuudes lapsi :heart: Nyt rv 23+4 vissiinkin, ei oikeen tahdo pysyä noiden viikojen kanssa ajatasalla :D odotan malttamattomana uuden vauvan syntymää, ihana jäädä kotiin vauvaa hoitamaan, työuraa ehtiny jo edellisen lapsen jälkeen tehdä ihan riittävästi. Syksyllä aloittaa koulutaipaleen tuo tällähetkellä nuorimmainen. Onnellista odotusta kaikille!! =)
 
EX4
Hienoa että on porukka tullut!

Onnea kaikille odottajille :)!

Huomenna oisi siis aika palata työhön 2.2 vuoden jälkeen :)
VARHAISULTRAAN sain ajan reilu viikon päästä gynekosta. Saadaan tietää onko kuudes varmasti voimissa!
Vointi on onneksi pysynyt aika hyvänä hiukan aamuisin heikottaa ja on huono olo. Päivisin saattaa närästää.

Mitenkäs muut ovat voineet? :)

E jaE 6+1
 
Täällä kans seiskaa odottava. Edelliset on vuosimallia -92, -93 (raskaana ja LA 4.8.), -96 (hänen tyttökaveri saa vauvan syyskuussa), -01, -05 ja -10. Pikkuseiskan LA 4.1.-14

Sellainen kirjava katras meillä. Nyt on tytöt ja pojat tasan 3 ja 3. Katotaan kumaan suuntaan nyt sitten kallistuu, ukkovaltaan vai akkavaltaan :D

Hyvät jussinpyhät kaikille!

Milla-Sofia ja pikkuinen 11+6
 
Täällä myös yksi suurperheäiti, jolle näillänäkymin kuudes lapsukainen tulossa. <3 Plussasin 18.6. ja la ois 24.2.2014. Meillä on ennestään 5 lasta, vm. -98, -01, -03, -07 ja 2010. Synnäri taitaa olla Oys. Testien viivat on ollut vielä niin haaleita, että tarkotus olis testata vielä huomenna tai alkuviikosta uudelleen, jos saisi tummemman viivan tikkuun... Myöhemmin lisää. Oli kiva löytää tämmöinen ryhmä täältä. :)
Emotar 5+1
 
Niin kyllähän se raskauskin eroaa niistä raskauksista, kun ei ollut isoa laumaa jo valmiina työllistämässä.:)
Tähän asti on raskaus mennyt kyllä huomaamattomasti. Nyt pikkuhiljaa alkaa olemaan hieman kömpelöolo, kun maha kasvanut. Rinnat myös jatkuvasti kipeenä, että varottava, ettei lapset osu niihin. Lapset jotka ymmärtävät asian, ovat onnellisia, että vauva tulossa. On niin ihanaa, kun koko perhe odottaa innolla uutta tulokasta.
 
EX4
Nyt on pino värikkäämpi :D
Vointi on täälläkin vielä.kohtalainen. Järjetön väsymys vaan painaa.
Työt on alkanu tosi hyvin, vielä kukaan ei tiedä.. Tästä ylläristä
Oksentanut en ole onneksi kuin kerran! Sitä on tullu tehtyä tarpeeksi muissa raskauksissa
8+0 käynnistyi VARHAISULTRASSA OLI KAIKKI HYVIN :)

Mutta ihanaa viikon alkuja kaikille :)
 
Tässä raskaudessa olen myös oksentanut vain pari kertaa. Muissa alusta loppuun asti. Siksi pelkään koko ajan, ettei kaikki ole hyvin. Tämä sopii vallan mainiosti minulle, ettei yrjötä. Kaksi edellistä raskautta, jotka päätyi keskenmenoon rv 13 ja risat, en myöskään yrjönyt. Nyt viikkoja tasan 24 ja rakenneultrassa kaikki ok. Kuitenkin tulee ajateltua, miksi en yrjöö. Silloin tuntuisi, että olen raskaana.:vampire:
Maha kyllä alkaa olemaan tiellä jo. Mutta treenata pitää kuitenkin niin pitkään kuin kykenee...
 
Hei.

Aattelin laittaa LA:n kerran listakin tehty :) kuudes syntyy 23.9.2013 :heart:
Nyt viikko29 pyörähti käyntiin eli se niinku olisi 28+2rv.. Minä olen voinnut tosi hyvin, varsinkin kun helteet ohi/rauhottuneet niin ei ole niin tukalaa lyllertää turvonneilla nilkoillakaan :LOL: muuten vallan mainio olo :)
 
Voi tuska ja ahistus!! Saako jäädääippälomalle jo nyt..saikkua di saa vain sen takia et ei halua töihin. Mun työpaikalla on noin 40 lämmintä ja vesi valuu seinistä. Tomaattikasvihuone. Olen nyt ruokiksella mahdollisimman viileässä. Ukkonen jyrisee ja päätä särkee. Täältä ku pääsen saan mennä auttaan likkaa muutossa. Saivat isomman asunnon ennen heidän vauvan syntymää.kotona roikkuu uhnis neiti kimpussa ja varhais murkku paiskoo ovia. Mä olen niin loman tarpeessa. Onneks tomaatin haju ei enää okseta. Se tästä nyt puuttuiskin. Ei sais valittaa, mutta mä nyt valitan.

Np ultrassa oli kaikki ok ja odotellaan seuraavaa, elokuun rakenne ultraa. Eikö se tästä. Olo on oikeastaan muuten ihan tavallinen, mutta en kestä tätä kuunuutta sitäkään vähää mitä normaalisti ja väsyy nppeesti.

Mukava, kun tänne tulee uusia :) tsempit kaikille :)

Milla-Sofia ja pikkuinen 13+4
 
EX4
Nyt on oireita ilmennyt!
Väsymys on jotain todella hurjaa, varsinkin töissä jos on vähän lunkimpi päivä mutta kun on kädet täynnä hommaa niin ei kerkeä väsyttämää mutta kotona kylläkin.
Ja aamuisin voin pahoin vielä ei ole tarvinnu laatata onneksi

Milla-Sofia huh huh! Mullakin tällä hetkellä tulee hirveä olo jos joudun olemaan kuumassa.
Mutta että tuollasessa ilmassa! Huh hu. TSEMPIT!

e jaE
 
EX4!
Olet varmaan suruissaan, mutta muista, että kaikilla asioilla on tarkoituksensa. Ja kun saat voimia takaisin, sitten uutta yritystä. Itse olen kokenut yhteensä 5 keskenmenoa, niin tiedän, ettei se niin yksinkertaista ole niistä taas pongahtaa käyntiin.(3km rv13 ja 2km varhaisessa vaiheessa)
Voimia sinulle!
 
Täällä kans yks, uusioperhe, 8. lasta odotetaan, miehellä 4 entuudestaan ja mulla 3 omaa. Mulla on 1km ja 1tm takana, eli tää on kuudes varmistettu raskaus. Testin tein vasta viime ke ja nyt on viikkoja 5+0 :)
 

Yhteistyössä