suurperhekuumeilijat tammi-helmikuussa 2012

Eli tänne kaikki siis mukaan jotka kuumeilevat suurperheestä. Meillä sellainen tilanne et itselläni ikää 22-v. ja kolme muksua kotona eli nyt neljättä kuumeillaan ja toivotaan tulevaksi. :) edellisestä synnytyksestä sen verran vähän aikaa et itsellä nuo kierrot vielä heittelee tosi paljon mut nyt siis yritys aloitetaan jokatapauksessa. :)

ELI SIIS TERVETULOA MUKAAN JA ESITTELE ITSESI MUILLE KUN LIITYT MUKAAN LISÄILEN SITTEN LISTAAN TIETOJA :)


NIMIMERKKI/IKÄ............KP......YK....TOIVEISSA


ikuinenkuumeilija/22.....15/??......1.....4.lapsi
(Lapset: T/07, P/10, T/11)

toivoliini/34 .................?...........?.....5. lapsi
(Lapset: P/99, T/01, T/04, P/07)

miss bamse/33.............?.........?.......5. lapsi
(Lapset: T/01, P/03, P/06, P/09, kkm/10)

suurperheellinen/?........?....?.......7. lapsi
(Lapset: 98, 00, 02, 05, 07, 09)

jokinorsu/33.................?/26...?........9. lapsi
(Lapset: T/99,T/02,P/03,P/04,P/06,T/07,P/09,P/11)

äiti88/24......................?........?........4. lapsi
(Lapset: T/06, P/08, T/11)

puolitusinaa/?..............?.......?.........8. lapsi
(Lapset: P/00, T/01, T/04, T/06, P/08, T/09, P/11)

Lynette/25...................?.......1........5.lapsi
(Lapset: ?/06, ?/08, ?/09, ?/11)



SUURET ONNITTELUT PLUSSANNEILLE

crocus76/36.............5. lapsi
(Lapset: P/95, P/99, P/07, T/10)
 
Viimeksi muokattu:
Mä voisin tähän myös liittyä vaikkei yritys ole vielä ihan ajankohtaista. Viisi raskautta takana, 01 tyttö, 03 poika, 06 poika, 09 poika ja kkm 10. Tää viimeisin oli puhdas vahinko joka osottautui keskeytyneeksi viikon 12 ultrassa, silti todella toivottu. Tällä hetkellä selkäranka reumani sen verran huonossa hapessa etten uskalla ku haaveilla viidennestä vauvasta. Kuhan saan kropan siedettävään tilaan rupees miestä puhuu...
 
Tervetuloa joukkoon miss bamse!!! Lisäilen sut listaan! Haluatko ikääsi kertoa? toivottavasti saat vointisi pian siihen kuntoon että yritys voi alkaa :)

Mitäs toivoliinille kuuluu?

ON: täällä on ihan järkyttävä flunssa mulla ja nuorimmalla päällä, ihan hirveetä.. ei oo paljoo tullu peittojakaan heiluteltua ku on ollu niin väsyny ja huonossa kunnossa. Me mennään kyl ihan TJOT meiningillä eli tulee sitte ku tulee, en jaksa alkaa stressaan tuon yrittämisen kans sen kummemmin vaikka vauvakuume on valtaisa. Meillä nimittäin tätä keskimmäistä oikeen yrittämällä yritettiin niin sen tulossa kestiki sitte kaikkein kauiten : /
Niin ja lisää mahtuu suurperhekuumeilijoita mukaan!!!
 
Moi! Ja tervetuloa mukaan suurperheellinen :wave: sullahan on aivan ihanan iso perhe jo kasassa :) Minkäs ikäisiä teidän muksut on ja entäs sinä itse? haluatko että päivitän kp:t sulle listaan ja lasten syntymävuodet ja yk:n? Sulla onki siel jo todella jännät paikat, millos aattelit testaila? toivotaan et plussa pärähtää :)

Mitäs miss bamselle ja toivoliinille kuuluu?

ON: meillä taitaa mennä tää kierti ihan harakoille, ei olla kyllä montaa kertaa ehditty touhuilla...tällä hertkellä olo on ollut melko väsynyt, lapset sairastelee, itse oon ollu kovassa flunssassa ja ostettiin vasta talo jota aletaan nyt remppaamaan. mies tekee vuorotyötä joka tekee sen et oon aika paljon itekseni lasten kans.

Vieläkin mahtuu mukaan porukkaan lisää :wave:
 
Onnea matkaan kaikille suurperhekuumeilijoille ja suurperheellisellä onkin jännät paikat,plussaus onnea:flower:

Täällä mäkin olen monet kerrat kuumeillut,mutta nyt mun vauvakuumeet on kuumeiltu ja vimppa villahousu kasvaa masussa,3kk päästä meillä on 9 lasta:heart:
Ja se saa riittää:D

Lily rv 27
 
suurperheellinen voi mä niin jännään sun puolesta, toivottavasti plussa tulee!!! Onkos sulla tyttöjä vai poikia nämä muksut? Miten teillä on sisarukset aina suhtautunu uuteen vauvan tuloon ja missä vaiheessa otte kertonu raskaudesta mnuille lapsille?

lily Rose kiva kun kävit meitä kurkistelemassa =) tiedät varmaan hyvin meidän piinailijoiden ja kuumeilijoiden olon :D sullakin on ihanan iso perhe! Ja äläpäs kuule mee sanomaan vielä mitän, enne ku huomaatkaan oot täällä jo sitä kymmenettä kuumeilemassa :D Onnea lopuraskauteen!!!
 
Mahtava ketju:D
Kiva tietää, ettei ole ainoa järjeltään nyrjähtänyt!
Meillä nuorin on vielä tissillä, eikä menkat ole näyttäytyneet, joten oleilen taustalla :)
Mutta tilanne on se, että 5 pojankölliä ja 3 typykkää, eli on jo jonkinnäköinen suurperhe kasassa :D
Minkäs sille mahtaa, että aina vaan kuume nousee uudestaan. Nytkin nuorin juuri lähti liikenteeseen (ryömimään), joten äidin syli kaipaa taas tuhisijaa =)

Oikein paljon plussia teille!!!
 
minä minä minä mukaan tähän ketjuun:D

eli siis kroonisenvauvakuumeen omaava 24 vuotias kolmen lapsen äitee ilmottautuu... toiveessa on iiiso perhe ja vaikka vielä jotain sijais tai tukiperhetoimintaa:D

lapset on nyt -06 tyttö,-08 poika ja -11 tyttö. ja varsinaisesti mitään yritystä ole päällänsä ja isäntä ei nyt taida olla varma vielä seuraavasta mutta ei kyllä mitään ehkäsyäkään ole;D että ei yhtään haittais jos nelonen itestääns ilmottais <3

takana on myös keskenmenoa ja tuulimunaraskaus...ja edessä miehen kanssa keskustelua mutta toivon saavani hänet mukaan ajatukseeni:D

-äiti88-
 
Puolitusinaakin täällä jo taas:heart:Siitä se lähtee!Kuinka vanha teidän pieni nyt on?


Ikuinenkuumeilija;ei en mä kyllä valitettavasti tuu enää tänne,kuumeilla saatan,muttei tuumasta toimeen:ashamed:

Mutta täällä on moni hyvässä matkassa sinne tusinaan,tehkää te se ja tosiaan onnea matkaan kaikille:flower:
 
Moikkamoi kaikille ja hyytävän kylmää pakkasaamua..huuuii.. täällä pakkasta -30 :kieh: ihanaa et meidän joukkomme on kasvanut! Tervetuloa mukaan jokinorsu, äiti88 ja puolitusinaa! Ilmoitelkaas niitä tietoja joita haluatte et päivitä listaan, esim.ikää, lasten ikiä ja niillä jotka jo yrittää niin kp:t, yk? Mitä ootte mieltä annanko kaikkien kuumeilijoiden olla samassa listassa vai jaottelenko jotenkin sillai et erikseen on jo yrittävät ja erikseen ne jotka ei vielä yritä, mutta ovat kuitenkin mukana jo täällä kuumeilemassa? mielipiteitä??? ja jos jotai muite tietoja kaipaatte listaan niin mielelläni otan ehdotuksia vastaan :)

Jokos suurperheellinen on testaillu? Jännitän täällä niin kovasti sun puolesta! :hug:

Nyt täytyy lähtee leipoon neidin synttärikakkua, palaan vielä myöhemmin :wave:
 
lurkin nurkissa täälläkin.. ;)

tilanne on siis että pikku neljä kuumeilututtaa äitiä.. :) ja siis ikää 25, pojat 2005, 2010 ja typy 2011.. :) tulevaisuuden suurperheilijä siis.. :)

ja siis isännän kanssa ollaan puhuttu jo muotoa, jos tämän kumiukkopaketin jälkeen annettais tulla pikku neljä.. tosin viime yön ohon, jälkeen.. mene ja tiedä.. ;) tosin meillä ei olla ikinä tekemällä tehty lapsia, ne vaan tulee jostain.. :LOL: haikaraa odottaessa.. :LOL: nyt siis kuitenkin alku kiertoa 7/28..

jatkoa siis odotellessa.. lurkin nurkissa.. :D
 
Mulla ikää on 33 ja lapset syntyneet: -99, -02, -03, -04, -06, -07, -09, -11.
Kierrosta ei hajuakaan, mutta ennen raskautta joku 26.
Meillä ainakin nämä vkonloput on perheelle pyhitettyjä:)
Koululaiset saa huomiota myös, niin ei ennätä koneella istuksia kun äidillä on kysyntää.
Meillä on sakki kans kovin flunssassa, minäkin. Paranemisia kaikille kärsijöille!!!!

Mites te, joilla noita lapsosia on enemmän, suhtaudutte synnytykseen?
Mua pelottaa...olen aina ihan kauhusta kankea kun plussaan, että mihin sitä taas tuli päänsä laitettua :O
Vaikka onhan se palkinto paras, ja aina sitä toivon ja haluan.
Ajattelen, että on se kumminkin niin pieni hetki.
Ja mitenkä ennen synnytettiin, heinäpellolla, huhhuh .

Iso perhe on hienoimpia asioita elämässäni, mulla vain yksi sisko itellä.
Miehen puolelta onkin isommasta sakista kokemusta, siellä kun sisaruksia on 9.

Mutta nyt taidan häipyä kuuntelemaan vaalijuttuja...:$
Palaillaan!:D

Juu eli 2 ekaa tyttöjä, 3 poikaa, 1 tyttö ja 2 poikaa :)

Tervetuloa uusille!!!
 
Viimeksi muokattu:
Moikka!

Täällä kans ilmottautuu ikuinen kuumeilija, jos mukaan vielä mahtuu! Ikää mulla on kohta jo 36v :O ja viitosta kovasti olen kuumeillut. Meillä on lapset -95, -99, -07 ja -10 kolme poikaa ja viimonen on neiti, meidän rimpsessa..

Mulla on PCO ja terot käytössä ku kierrot huitelee missä sattuu ilman niitä. Kahta viimestä on oikein kunnolla ooteltu ja neljä km:aki on mulla ollu joten ihan helpolla sitä vitosta ei taida tulla, jos tulee koskaan, mutta harjotuksen puutteesta meitä ei voi kyllä syyttää..
Mies ei oo ihan satasella mukana mutta eipä me ehkäistäkkään (ei olla sitte kesän 2003) eli taidetaan tjottailla.
 
Lily-Rose Juu, täällä taas=) Vaikka kyllä vannoin, ettei meille enää tule yhtään lasta :LOL: Meidän nuorin täytti vuoden alussa vuoden =) Mä olin jopa miettinyt, että viime synnytyksen jälkeen mulle tehtäisiin sterilisaatio, mutta onneksi sitä ei tehty, koska olisin jo katunut sitä monta kertaa =)
Meilläkään ei ole mitään varsinaista yritystä päällä, mutta ei myöskään ehkäisyä :LOL: Varmoilla päivillä mennään =)

jokinorsu Ihan samaa mietin itse, että miten selviän taas siitä, onneksi palkinto siitä on niin mahtava, niin enköhän siitä taas selviäisiä =)
 
huomenia:) ja tervetuloa muillekkin uusille:)

Meillä on 1 ja 2 lapsen välillä 2,5v ikäero ja 2 ja 3 lapsen välillä 2v 11kk ja nyt toiveissa ois lyhkäisempi väli;) meidän kuopus on siis vielä pikkuruinen ,vasta 4kk:) ja täysimetän niin tuskin vielä edes tulisin raskaaksi.. mutta kolmosen kanssa tuntuu kaikki jo niin luontevalta ja ei stressaa enää turhista <3 ja kun mies joskus sanoi että mistä hän tietää koska lopetan vauvojen "kinumisen" niin vastasin ihan suoraan että et tiedäkkään kun minä en ainakaan tiedä mikä olisi riittävä lapsilukumäärä :D

me muutettiin viikko ennen kuopuksen syntymää maalle ja se on ollut rankkaa,nyt vasta tuntuu että olen sopeutunut :) asumme siis anoppini naapurissa ja tulemme jatkamaan heidän maatilaansa ajanmyötä! Oikeastaan maalle muutto on vain vahvistanut halua saada lisää lapsia kun tänne ne niin hyvin mielestäni sopivat :D ja tila on niin iso ettei tässä nyt kannata haaveilla senkään puoleen mistään vapaasta motoristi elämästä esim ;D(emme kyllä ole edes motoristejä)

en välttämättä ihan vielä edes toivoisi olevani raskaana mutta en myöskään haluaisi aloittaa mitään hormooni ehkäisyä ja viimeksikin raskautumista saatiin odottaa 7kk... Mutta ilokseni mies sanoi eilen että katsotaan mitä mieltä olen vauvan hankkimisesta parin kuukauden päästä ,että sitten vois hänkin olla valmis :)
-äiti88,pikkuiset ja jatkuva kuume-
 

Yhteistyössä