¤¤¤SUURPERHEKUUMEILIJAT¤¤¤

:wave:

Kauniita nimiä teidän lapsilla. =) Omien nimiä en taida tällä "julkisella alueella" julkaista, kerhon puolella olen ne tainnut jo kirjoittaakin.

Ollaankohan pia kirjoiteltu joskus jossain samassa (kuumeilu tms. ) pinossa... jotenkin tuttu nikki vaan jostain syystä. :whistle:

Kerhon puolelle jos joku haluaa kirjoitteleen, niin salasanan saa tosiaan minulta ja kerho tottelee nimeä Vauvakuume-Taas! Mutta toki myös tänne tulen mielelläni juttuja lukemaan. =)

Tervetuloa uusille minunkin puolesta, vaikka itsekkään tässä ole kovin ahkera kirjoittaja ollut. :D

äiti88 tervetuloa myös mukaan ja toivottavasti miehesi mieli vielä muuttuu ajan kuluessa, toivottavasti hyvinkin pian, edes vähän lämpenemistä tulisi ilmaan. Se "kelkan kääntyminen" on oikeasti kuitenkin mahdollista, monesti olen kuullut ja lukenut. :hug: Meillä mies on alunperin ollut se, joka lapsia haluaa. Mutta nyt ihan yhteistuumin molemmat ollaan "hurahtaneita" vauvantuoksusta. :heart: :D

Tänään(kin ) on ollut niin sellainen päivä, että äidin sydän on sulaa vahaa vain. Etenkin tuo 9kk poikanen, voi hyvä tavaton mikä aurinko pikkuinen voikaan olla. :D :heart: :heart:

 
pia
Syli täynnä kultaa : kirjottelin tonne viidennestä haaveilevia ainaskin :D ja oon muuallekin saattanu kirjottaa..

Miehen mielen tosiaan voi saada käännettyä, mun mies oli ehdottomasti sitä mieltä ettei enempää ja niin vaan mieli muuttui :D ensin kuumeilin yksin ja vihjailin ja puhuin suoraankin ja mies oli sitä mieltä et 4 piisaa , nyt kuitenkin haluaa viidennen, juteltiin muutaman kerran pitkään ja kunnolla, pyysin miestä kertomaan isoimmat syyt miksei halua enempää ja sit puhuttiin ja puitiin ja tässä sitä ollaan yrittämäss :heart: että äiti88, älä menetä toivoasi vielä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja pia:
Syli täynnä kultaa : kirjottelin tonne viidennestä haaveilevia ainaskin :D ja oon muuallekin saattanu kirjottaa..
No sieltä se on sitten jäänyt mieleen. :D

Minkälaista suhtautumista odotatte ympäristöltä kun seuraavasta raskaudesta pääsette kertomaan? Mulla on yksi kallis ystävä, jolle olen vauvakuumeesta pystynyt kertomaan ja hän oli viime raskaudenkin ajan koko ajan oikeasti iloinen puolestamme. Mutta sitten ne muut.... mun omat vanhemmat yllätti positiivisesti kommenteillaan, kun kuulivat edellisestä raskaudestani. Saas nähdä sitten kun siitä kuudennesta päästään ilmoitteleen.... Mutta meillä siis ei vielä edes yritystä, joten siihen ilmoitteluun menee vielä jokunen hetki. :D

Mutta nyt tämä koti kaipailee siistimistä. =)

 
Meilläkin molemmaat ollaan haluttu yhdessä lapset. Tämän nuoremmaan nelosen jälkeen mietimme että se taitaa olla nyt tässä. Kun aloin myymään kaikki äitiysvaatteet pois ja kuvasin niitä huutonettiin, oli mies haikeena siinä vieressä ettei se halua uskoa tätä :) No nyt olemme taas tässä ja kuume senkun vain nousee.. olen ajatellut että miten sitä yritystä odottaa heinäkuulle?? täytyy myöntää vaikkei sitä vauvaa vielä mahassa olekkaan, äitiysvaatteita ja muuta on pitänyt katella netissä jo :ashamed: Itsestäni voisin kertoa olen vm.82 ja lapset 1/01, 2/03, 1/05 ja nuorin 3/08 ja kuume on aina palannut takaisin nuorimman ollessa tuon 2v, niinkuin nytkin näyttää siltä nuoremmaan täyttäessä tässä kuussa.
 
Zeniamikäs päivä teil vietetää 2v juhlia?Meilläkin vietetään tuon Juho pojan 2v juhlia 25.3.

Kävin tuon Julius vauvan kanssa tässä yx päivä Tampereella tapaamassa muita marraskuun 2009 vauvoja.Oli kyllä mukava reissu ja tuli myös shoppailtuu aika lailla.Löysin Juholle hienon hevisaurus paidan+batman puvun+star wars hupparin sekä housut.

 
vietetään 2v pojan juhlia 26.3, joten aika sattuma että meilkein samana päivänä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx5:
Zeniamikäs päivä teil vietetää 2v juhlia?Meilläkin vietetään tuon Juho pojan 2v juhlia 25.3.

Kävin tuon Julius vauvan kanssa tässä yx päivä Tampereella tapaamassa muita marraskuun 2009 vauvoja.Oli kyllä mukava reissu ja tuli myös shoppailtuu aika lailla.Löysin Juholle hienon hevisaurus paidan+batman puvun+star wars hupparin sekä housut.
 
taaperotx5: Samoin teidän pojalle. Tuli mieleeni kysyä teiltä muilta suurperheiltä, että miten asutte ja millaisilla autoilla kuljette :) Asutteko missä päin suomea? Pakkohan ei ole kertoa jos ei halua sitä kaikille kertoa. Meillä oma 4h asunto (jossa olisi ainakin 5v vielä tarkoitus asua) tila-autolla kuljemme sopivasti jossa paikka olisi vielä toivotulle vauvallekkin =)
 
Mekin asumme Turun lähellä. Ajamme Wolgsvagen Caddy Maxilla, jossa on istumapaikkoja 7 ja sen lisäksi takakontti, johon mahtuu esim vaunut ihan kokonaisina. Rivitalossa asumme minun toiveestani (asuimme ennen omakotitaloa iiiiiisolla tontilla ja koen tämän asumismuodon niin paljon vaivattomammaksi.). Neliöitä on 119 ja makuuhuoneita 4. Olohuone, keittiö, sauna+kylppäri plus yksi lisä wc sekä todella toimiva tila kodinhoidolle löytyy. Ei siis suurensuuri, mutta ihan mielettömän järkevällä pohjaratkaisulla ja mukavalla paikalla päätyhuoneistossa aika lailla luonnon keskellä.

Meillä oli eilen 4-v synttärit Topiaksella :heart: On syntynyt 060306 hauskasti.

 
pia
Meilläkin opel zafira 7-paikkanen, tosin nyt seisoo pihassa rikkinäisenä :D eikä juurikaan olla tarvittu, asutaan maalla pienkerrostalossa ja kaikki tarvittavat palvelut on vieressä, tyttö kulkee taksilla kouluun ja eskarilaisella on matkaa 1km, jonka kävelee kevyesti :) tai sitten eskarilainen menee naapurin kyydillä.
Meillä on 4h+keittiö, neliöitä on 114, että tilaa on ihan sopivasti. Ja oma piha on jossa meillä on kasvimaa ja kasvihuone.
Ihanaa kun mies on mukana nyt tässä mun kuumeessa, enää on kiinni siitä että tärppääkö, mutta nyt on edes toivoa kun mies on mukana ;)

ONNEA muuten Kassun topiakselle :flower:
kaikkea tää vauvakuume teettää, kävin kirpparilla ja ostin jo pienen bodyn ja potkarit ja yhden mammapaidan kun halvalla sai


:LOL:


Mä meen nyt hoivaamaan kuumeista 3-veetä ja koitan vähän saada siivottu
 
Josko sitä ehtisi joskus tännekin kirjoittelemaan :) me asutaan rivitalossa ja meillä on 5h+ keittiö ja tilaa saisi kyllä olla tuplastikin enemmän, mutta nyt siihen ei ole mahdollista, joten yritämme pärjätä tässä =) Me asustellaan Turussa... Tuosta muiden suhtautumista olen itsekin tosi paljon miettinyt ja täytyy kyllä myöntää, että joskus sitä miettii, että uskaltaako sitä enää tulla raskaaksi, kun pelkää muiden kommentteja :( Tiedän, että se ei ole muiden asia, mutta kuitenkin sitä pakosta miettii..No tänään ainakin vauvakuume on ihan kympissä ja olo muutenkin oikein mainio ja ilmakin on aivan mahtavan aurinkoinen =)
 
saanko hiukan kuokkia?

Huomasin vaan että onpa meitä turkulaisia suurperheellisiä :heart: :D
Itsekin turusta ja kahdeksatta odottelen rv 18+0.

Oon kyllä luvannut etten enää tämän jälkeen kuumeile,mutta eihän sitä koskaan tiedä vaikka tästä pinosta taas itseni löytäisin kuitenkin :whistle:

Paljon plussatuulia tähän pinoon,lapset on niiiiin ihania :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Hei taaperotx5, puolitusinaa ja Me9jabonus: olisiko ihan hullua ja ääliömäistä yrittää vaikka treffata joskus?On niin harvinaista kun joku ajattelee näin samalla tavalla ja kun kerta kaikki asumme täällä Länsi-Suomessa;) Niin ja onnea kahdeksannen ihanaisen odotuksesta!!!!! :heart: :heart: :heart: :heart:
 
minä tahon myös mukaan pinoon :wave: :wave: :wave:

täällä minä vähän salaa kuumeilen kuudetta ja lämmitys asteella miehelle. ikää mulla tasan 30vee ja lapsoset t 2/99 , t 8/00 , p 1/05 , p 1/07 sekä t 9/09.

miestä en ole ihan 100% viel saanu lämpiimään ajatukselle mutta eiköhän tää lämmittely tästä ;)
 

Yhteistyössä