suuttuisitko, jos kaveripariskunta puputtaisi samassa hytissä ?

  • Viestiketjun aloittaja pupupari
  • Ensimmäinen viesti
mää
No ei oo kyllä yhtään sen inhottavampaa seurata kavereiden panemista vieressä kuin että seuraisi niiden paskalla käymistä. Ei kai teillä ole tapana sulkea vessan ovea, noin kavereiden kesken?
 
epäkohteliasta
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaaMahtavaa:
puputtaa :x
ei tulisi mieleenkään sekstailla, kun kaverit makaa vieressä.
Minkäs sille voi, jos miehellä alkaa jöpottää =)?
Että on pakko nussia joka kerta kun miehellä seisoo? :LOL:
Joo. Ei katso aikaa eikä paikkaa :D
Ai että ensin menee omat halut edelle ja sitten vasta ajatellaan muita ihmisiä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaaMahtavaa:
puputtaa :x
ei tulisi mieleenkään sekstailla, kun kaverit makaa vieressä.
Minkäs sille voi, jos miehellä alkaa jöpottää =)?
Että on pakko nussia joka kerta kun miehellä seisoo? :LOL:
Joo. Ei katso aikaa eikä paikkaa :D
Vaikka lapset olisi samassa huoneessa ja hereillä? Mitäs jos miehellä alkaa seistä kesken työpäivän? Kiirehditkö hätiin? :whistle:

Tällaisissa tilanteissa on hyvä että miehillä on 2 kättä. Tai edes 1...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaaMahtavaa:
puputtaa :x
ei tulisi mieleenkään sekstailla, kun kaverit makaa vieressä.
Minkäs sille voi, jos miehellä alkaa jöpottää =)?
Että on pakko nussia joka kerta kun miehellä seisoo? :LOL:
Woot? Voiko olla nusaisematta vaikka miehellä seisoo? Onko joku tehnyt noin? Miten miehesi siihen reagoi? Löikö sua?
 
Yök, ollaan miehen kanssa jouduttu valitettavasti nuoruusvuosina kuuntelemaan toisen "parin" touhuiluja. Se nainen oli miun ystävä ja miespuolinen miehen ystävä,eivät tunteneet toisiaan etukäteen mutta päätyivät sekstaamaan viereisessä petissä. Seuraavana päivänä eivät halunneet tuntea toisiaan eikä suostuneet edes puhumaan toisilleen :LOL: että ei tainnu kovin hyvää seksiä ollu. Ja oli kyl noloa meille :whistle:
 
minä
Ällöttävää. Todellakin kokisin erittäin huonona makuna sen, että joku tekisi tuolla tavalla. Saattaisin jopa suuttua. Mä itse asiassa lähtisin hytistä, en halua nähdä enkä kuulla ystävääni harrastamassa seksiä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaaMahtavaa:
puputtaa :x
ei tulisi mieleenkään sekstailla, kun kaverit makaa vieressä.
Minkäs sille voi, jos miehellä alkaa jöpottää =)?
Että on pakko nussia joka kerta kun miehellä seisoo? :LOL:
Woot? Voiko olla nusaisematta vaikka miehellä seisoo? Onko joku tehnyt noin? Miten miehesi siihen reagoi? Löikö sua?
Kerran sanoin ei. Mieheni pahoinpiteli minut siihen kuntoon, etten päässyt kahteen päivän ylös sängystä. Sen jälkeen on nussittu aina kun miehellä seisoo.
 
vieras
Mun ystävät on fiksuja ja ajattelevia AIKUISIA ihmisiä, jotka haluavat onneksi pitää seksielämänsä ihan privana.. Ei meidän ystäväpiirissä vain tulisi mieleenkään toimia noin asiattomasti.
 
just joo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaaMahtavaa:
puputtaa :x
ei tulisi mieleenkään sekstailla, kun kaverit makaa vieressä.
Minkäs sille voi, jos miehellä alkaa jöpottää =)?
Että on pakko nussia joka kerta kun miehellä seisoo? :LOL:
Woot? Voiko olla nusaisematta vaikka miehellä seisoo? Onko joku tehnyt noin? Miten miehesi siihen reagoi? Löikö sua?
Kerran sanoin ei. Mieheni pahoinpiteli minut siihen kuntoon, etten päässyt kahteen päivän ylös sängystä. Sen jälkeen on nussittu aina kun miehellä seisoo.
TÄH????????
Tollase jättäisin HETI!!!!!
 
epäkohteliasta
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja epäkohteliasta:
Ai että ensin menee omat halut edelle ja sitten vasta ajatellaan muita ihmisiä?
Pelleilin pari edellistä viestiä. Lukaisepa todellinen mielipiteeni asiasta tästä ketjusta.
Asia ok :)

Olen joskus ollut hytissä nukkumassa, kun yksi sen aikainen tuttava toi miehen hyttiin ja alkoivat sekstaamaan. Siinä meni yöunet meiltä muilta ja lähdettiin käytävälle odottelemaan, että se loppuu. Tapauksesta on aikaa kymmenisen vuotta ja otti silloin päähän. Ei olla yhteisiä hyttejä enää otettu henkilön kanssa sen jälkeen.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:
Luultavasti räppäisin valot päälle ja sanoisin että voisitteko mennä muualle panemaan kun toiset yrittää nukkua.

*muoks. Aikuinen ihminen osaa kylla hallita himonsa ja miettiä missä ja kenen silmien alla seksiä sopii harrastaa. Tai ainakin pitäisi osata.
Peesi.
 
No en mä nyt suuttuisi mutta kyllä mä sanoisin varmaankin että ton homman olis voinut hoitaa esim. kotona. Luulis että aikuiset ihmiset sen verran jaksaa odottaa, että voi harrastaa seksiä kotonakin tai sitten voi ottaa oman hytin.
 
tiina
Alkuperäinen kirjoittaja pupupari:
meillä miehen kanssa ei katso aikaa eikä paikkaa, ja olimme kaveripariskunnan kanssa laivalla ja tultuamme heitä myöhemmin hyttin, teki mieli puputtaa. Kaverini suuttui tästä ja sanoi kaveruutemme irti. Oliko aihetta suuttua?
Minä en suuttuisi itse aktista, mutta siitä että joku kaverini käyttäisi noin typerää sanaa kuin "puputtaa", juu kyllä suuttuisin.
 
hmm
Suuttuisin jos ei osais hoitaa hommaa niin ettei me huomattais asiaa. Siis kyllä me ainaki voidaan rakastella niin että ollaan peitonalla ja takaapäin niin hiljaa että sitä ei näy.. :)

Kerran kävi niin nolosti että mun sisko oli meillä kylässä ja luki lapsille kirjaa olohuoneessa. Me rakasteltiin vaivihkaa makkarissa. Esitettiin että ollaan muka päikkäreillä. Enkä usko että kukaan mitään huomas/tajus. :)
 

Yhteistyössä