suutuinko aiheesta

  • Viestiketjun aloittaja hermot menee
  • Ensimmäinen viesti
hermot menee
mies on mököttänyt koko päivän kun on paljon laskuja ja hän sai vähän palkaa omasta mielestään.kaverit enenmän.ehdotin ainaiseen rahapulaan että maksetaan asuntolainasta hetki korkoja.pienentää hiukan veroprossaa,tekee ylitöitä.tai minä menen töihin ja hän jää 1kk lapsen ja parin muun kans kotiin.ei käynyt,
noh sitten sanoin että kun mies oli isyyslomalla että toki palkka oli pienenpi kun oli loma.että sun kavereilla ei ole näin ihanaa lasta.mies tokas vittu toi lapsi mun tilille rahaa tuo.
 
Cycadeen
Olihan tuo kyllä ikävästi sanottu, mutta miestä taitaa painaa toden teolla nuo raha-asiat.. Laittaisin ehkä enemüpi nyt stressin piikkiin. Ja tietty lapsen aikana ei sais noin sanoa..
 
Tökerösti sanottu, mutta totta: jos rahat on loppu, ne on loppu, eikä asiaa ainakaan helpota se että perheessä on lapsi ja täten myös suuremmat menot kuin ei-lapsellisella työkaverilla.
Kyllä lapsi varmasti on miehelle tärkeä, mutta lapsi & taloudelliset vaikeudet ei oikein toisiinsa liity, eikä miehet osaa ajatella kovin monimutkaisesti :D
 
AP
mies on 26v.mä en oo puhunu nyt sanaakaan sille.itku on herkässä.mies ei vaan suostu tekemää,n mitään että rahaa tulisi lisää.huusi mulleettä kesäloma on pilalla ei oo rahaa.aikoo räkiä kattoon.perkele..
 
stressiä vain
Tuskinpa oli tosissaan, stressaa vaan noista raha-asioista ja siksi tokaisi noin. Olen itsekin joskus väsyneenä tiuskaissut miehelle että kadun että hankin hänen kanssaan lapsia, vaikka oikeasti en kadu yhtään ja ovat ihanimpia maailmassa. Tottahan miehesi sitä paitsi puhui, ei lapsi tuo rahaa.
 
ap
mä oikeeti kohta repeen ihan totaalisesti.mies meni ja makso koko tilinsä tyhjäks laskuista.kesälomaraht kaikki meni.palkka tuli perjantaina.kai se luulee et pyhällä hengellä eletään.mä saan pienet rahat sentäs loppukuusta.ei helvetti millä se oikeesti luule et eletään.
 
vieras
törkeää käytöstä. sais mies tehä aika paljon sen eteen, että ikinä antaisin anteeksi. onneksi mun mies ei hauku omia lapsiaan ja raha EI tuo onnea meidän kummankaan mielestä. pitää elää vähän niukemmin ku on lomalla.
 

Yhteistyössä