Suvakit ovat huolissaan lastenraiskaajamamuille rangaistuksesta tulevista traumoista

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vetää sanattomaksi nämä suvakkien aivopierut. Miten ne voivatkaan olla niin sekaisin. Enää en yhtään ihmettele miten saksalaiset onnistuivat tappamaan 6 miljoonaa juutalaista...
 
"– Sitten on ollut myös niitä, jotka ajattelee vain sitä, minkälaisia traumoja tekijälle tulee, kun hän saa näitä tuomioita. Mutta me emme ole lähteneet sille puolelle ollenkaan, Norja jatkaa."

Norja on tainnut joutua onnistuneen trollauksen uhriksi. Joku vihakki esittänyt suvakkia.
 
vierailija
Anteeksi tyhmyyteni, mutta missä kohtaa tuosta uutista sanottiin että jotkut suvakit olisivat huolissaan pedofiilien traumoista? Ennemmin ajattelisin niin päin, että pedot itse siellä koettaa puolustella miksei pitäisi rangaistuksia nostaa.

Enkä mä nyt muutenkaan ihan ymmärrä, miten kummassa joka ainoa uutinen saadaan vedettyä suvakit vs. rasistit keskusteluksi, jos ei uutisessa puhuta sanallakaan maahanmuuttoon liittyen. Kuten nyt vaikkapa tämä pedofiilijuttu.
 
"– Sitten on ollut myös niitä, jotka ajattelee vain sitä, minkälaisia traumoja tekijälle tulee, kun hän saa näitä tuomioita. Mutta me emme ole lähteneet sille puolelle ollenkaan, Norja jatkaa."

Norja on tainnut joutua onnistuneen trollauksen uhriksi. Joku vihakki esittänyt suvakkia.
Näinhän sen on oltava. Saletisti joku oikeistolainen asialla. jep jep.
 
vierailija
Anteeksi tyhmyyteni, mutta missä kohtaa tuosta uutista sanottiin että jotkut suvakit olisivat huolissaan pedofiilien traumoista? Ennemmin ajattelisin niin päin, että pedot itse siellä koettaa puolustella miksei pitäisi rangaistuksia nostaa.

Enkä mä nyt muutenkaan ihan ymmärrä, miten kummassa joka ainoa uutinen saadaan vedettyä suvakit vs. rasistit keskusteluksi, jos ei uutisessa puhuta sanallakaan maahanmuuttoon liittyen. Kuten nyt vaikkapa tämä pedofiilijuttu.
Ei tarvitse paljoakaan seurata keskustelua kun ymmärtää miten tuollainen ajattelu sopii suvakkien pirtaan kuin nakutettu. Hehän ajavat pieniä rangaistuksia isoista rikoksista ja muuta rikollisten paapomista.
 
vierailija
Anteeksi tyhmyyteni, mutta missä kohtaa tuosta uutista sanottiin että jotkut suvakit olisivat huolissaan pedofiilien traumoista? Ennemmin ajattelisin niin päin, että pedot itse siellä koettaa puolustella miksei pitäisi rangaistuksia nostaa.

Enkä mä nyt muutenkaan ihan ymmärrä, miten kummassa joka ainoa uutinen saadaan vedettyä suvakit vs. rasistit keskusteluksi, jos ei uutisessa puhuta sanallakaan maahanmuuttoon liittyen. Kuten nyt vaikkapa tämä pedofiilijuttu.
Pyydä äitiäs kertomaan missä kohtaa.
 
vierailija
Anteeksi tyhmyyteni, mutta missä kohtaa tuosta uutista sanottiin että jotkut suvakit olisivat huolissaan pedofiilien traumoista? Ennemmin ajattelisin niin päin, että pedot itse siellä koettaa puolustella miksei pitäisi rangaistuksia nostaa.

Enkä mä nyt muutenkaan ihan ymmärrä, miten kummassa joka ainoa uutinen saadaan vedettyä suvakit vs. rasistit keskusteluksi, jos ei uutisessa puhuta sanallakaan maahanmuuttoon liittyen. Kuten nyt vaikkapa tämä pedofiilijuttu.
mä en keksi yhtään uutista jota nää vatipäät ei sais käännettyä suvakkeihin ja mamuihin. aina vaan jaksaa hämmästyttää ihmisten mielenliikkeet sillä saralla.
just pari pv sitten puhuttiin erään kunnan palstalla liikenteen sumppukohdista ja siitä mitä pitäisi tehdä, niin senkin joku sai käännettyä siihen et kohta sinne mamuja otetaan asumaan telttaleireihin..asioilla ei ollut mitään yhteyttä toisiinsa, eikä kyse ollut edes rahasta, mut jollakin kuin ei ole elämässä muuta kuin mamujen haukkuminen niin aina se saa aiheen käännettyä siihen.

mut aiheeseen, tai siis ei aloituksen aiheeseen, vaan linkin aiheeseen liittyen, kerrankin jotain hyviä ja järkeviä alotteita viety eteenpäin.
 
vierailija
mä en keksi yhtään uutista jota nää vatipäät ei sais käännettyä suvakkeihin ja mamuihin. aina vaan jaksaa hämmästyttää ihmisten mielenliikkeet sillä saralla.
just pari pv sitten puhuttiin erään kunnan palstalla liikenteen sumppukohdista ja siitä mitä pitäisi tehdä, niin senkin joku sai käännettyä siihen et kohta sinne mamuja otetaan asumaan telttaleireihin..asioilla ei ollut mitään yhteyttä toisiinsa, eikä kyse ollut edes rahasta, mut jollakin kuin ei ole elämässä muuta kuin mamujen haukkuminen niin aina se saa aiheen käännettyä siihen.

mut aiheeseen, tai siis ei aloituksen aiheeseen, vaan linkin aiheeseen liittyen, kerrankin jotain hyviä ja järkeviä alotteita viety eteenpäin.
Rasisti.
 
vierailija
Minun mielestä esim se, että raiskaajien henkilötunnukset laitetaan jakoon on sopiva rangaistus. Niillä voi sitten kätevästi joku nostaa häiskien nimiin lainoja ja onhan se hyvä tarjota lipuntarkastajallekkin jotain, ettei itse tarvi maksaa sakkoja. Näin saadaan rangaistusta hieman laajennettua. http://mvlehti.net/2016/02/10/kajaanin-joukkoraiskaajien-nimet-ja-tuomiot-nyt-mvssa/
no julkisuuteen kuuluvat kyllä, paitsi alaikäisten tai syyttömäksi todettujen tiedot.
vaikkakin tällaisissa tapauksissa ymmärrän et alaikäisiä ei haluta suojella, mut se kuitenkin on iso juttu oikeusvaltiossa et toimitaan lain mukaan ja silloin alaikäisten tietoja EI julkaista.
tämäkin on taas sellainen asia josta tiedän saavani taas suvakkileiman, mut siltikin pysyn kannassani.
 

Yhteistyössä