Suvakki hakkasi käsistä ja jaloista sidotun ulkomaalaisen sairaalakuntoon

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ei millään pahalla, mutta poliisi kyllä tiesi mitä teki. Sen lisäksi näen outona sen, että toinen tyyppi niputetaan täysin puolustuskyvyttömään kuntoon ja jätetään toisen arvaamattoman tyypin seuraan, jolla ei ole minkäänlaisia niputtimia. Lyödään maijan ovi kiinni ja jätetään tyypit oman onnensa nojaan.
Ei saletisti mene minkään poliisin ohjesäännön mukaan.

((( Itse lähtisin tapahtuneen törkeän pahoinpitelyn lisäksi selvittämään poliisien tekemää virkavirhettä )))
 
Viimeksi muokattu:
Kai kytät jäi yhden velkaa.:D
Eiks toi ollu just se sama kundi mitä kytät ampu silmään viime vuonna.:D
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Kai kytät jäi yhden velkaa.:D
Eiks toi ollu just se sama kundi mitä kytät ampu silmään viime vuonna.:D
Niin no, saadaanhan se nyt ainakin käräjille täysin puolustuskyvyttömän ihmisen törkeästä pahoinpitelystä.
Vai miten se meni, vasemmiston väkivalta vaan on niin paljon parempaa?

((( Ja jos nyt ihan rehllisiä ollaan, niin eihän tuo jässikkä muuten kykenisikään pieksemään yhtäkään miestä, ellei se olisi sidottuna käsistä ja jaloista )))
 
Ei millään pahalla, mutta poliisi kyllä tiesi mitä teki. Sen lisäksi näen outona sen, että toinen tyyppi niputetaan täysin puolustuskyvyttömään kuntoon ja jätetään toisen arvaamattoman tyypin seuraan, jolla ei ole minkäänlaisia niputtimia. Lyödään maijan ovi kiinni ja jätetään tyypit oman onnensa nojaan.
Ei saletisti mene minkään poliisin ohjesäännön mukaan.

((( Itse lähtisin tapahtuneen törkeän pahoinpitelyn lisäksi selvittämään poliisien tekemää virkavirhettä )))
Ja poliisin puolustus ontuu: "me luulimme että tappelun osapuolet kuuluvat samaan porukkaan". Ööö.. no mitä sitten? Jos baari-illan jälkeen kaverukset Make ja Pera tappelevat, niin laitetaanko tappelun osapuolet tällöinkin samaan maijan takakonttiin jatkamaan sitä tappelua? Itse olen ymmärtänyt että tappelun osapuolet erotetaan, olivatpa he keskenään kavereita tai eivät.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ja poliisin puolustus ontuu: "me luulimme että tappelun osapuolet kuuluvat samaan porukkaan". Ööö.. no mitä sitten? Jos baari-illan jälkeen kaverukset Make ja Pera tappelevat, niin laitetaanko tappelun osapuolet tällöinkin samaan maijan takakonttiin jatkamaan sitä tappelua? Itse olen ymmärtänyt että tappelun osapuolet erotetaan, olivatpa he keskenään kavereita tai eivät.
Vähän erikoiselle kuulostaa poliisin kootut selitykset. Sen lisäksi, jos kerran kumpikin jannuista on käyttäytynyt siten, että ne pitää laittaa koppiin, niin miksi toinen laitetaan samaan tilaan niputettuna ja toinen täysin vailla kahleita.
Eihän tossa koko episodissa ole mitään järkeä.

Jossain iltalehden jutussa oli myös, että poliisi ei "tiedä" oliko maijan ovet kiinni vai auki? Siis poliisi ei tiedä...
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Niin no, saadaanhan se nyt ainakin käräjille täysin puolustuskyvyttömän ihmisen törkeästä pahoinpitelystä.
Vai miten se meni, vasemmiston väkivalta vaan on niin paljon parempaa?

((( Ja jos nyt ihan rehllisiä ollaan, niin eihän tuo jässikkä muuten kykenisikään pieksemään yhtäkään miestä, ellei se olisi sidottuna käsistä ja jaloista )))
Poliisin toimet pitäisi kyllä ehdottomasti tutkia, onhan se nyt aivan älytöntä, että tuollaista päästetään tapahtumaan!

Aika jännä muuten, että kauhistelet tätä tapausta, mutta asema-aukion kuolemaan johtanutta pahoinpitelyä et, päinvastoin suhtauduit melkein ymmärtäväisesti, koska uhri provosoi jne.

Mun mielestäni kaikki tällaiset tapaukset ja eri "leirien" riehumiset ovat tuomittavia. Normaali ihminen tuomitsee väkivallan.
 
vierailija
Poliisin toimet pitäisi kyllä ehdottomasti tutkia, onhan se nyt aivan älytöntä, että tuollaista päästetään tapahtumaan!

Aika jännä muuten, että kauhistelet tätä tapausta, mutta asema-aukion kuolemaan johtanutta pahoinpitelyä et, päinvastoin suhtauduit melkein ymmärtäväisesti, koska uhri provosoi jne.

Mun mielestäni kaikki tällaiset tapaukset ja eri "leirien" riehumiset ovat tuomittavia. Normaali ihminen tuomitsee väkivallan.
Molemmissa tapauksissa suvakit aloittivat riehumisen.

Maijassa turpaansa saanut ruotsalainen on Ruotsin natsien jonkinlainen pomo, joten epäilen raukkamaisen pahoinpitelyn tulevan kostetuksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Jariressuuu
Tuo Jari Laine on noin 50v rapakuntoinen, ylipainoinen ukko. Tuollainen ei edes pystyisi pieksämään kahlitsematonta normaalipainoista ja normaalikuntoista mahdollisesti parikymmentävuotta itseään nuorempaa miestä.

Miettikääs mikä itku olisi seurannut jos tuo natsikin olisi ollut kahleetta ja olisivat ottaneet yhteen, silloin Jari papparaista olisi viety kun metrin mittaa
 
Poliisin toimet pitäisi kyllä ehdottomasti tutkia, onhan se nyt aivan älytöntä, että tuollaista päästetään tapahtumaan!

Aika jännä muuten, että kauhistelet tätä tapausta, mutta asema-aukion kuolemaan johtanutta pahoinpitelyä et, päinvastoin suhtauduit melkein ymmärtäväisesti, koska uhri provosoi jne.

Mun mielestäni kaikki tällaiset tapaukset ja eri "leirien" riehumiset ovat tuomittavia. Normaali ihminen tuomitsee väkivallan.
Mun mielestä asemanaukion tapauksessa uhri ei ollut nippusiteissä käsistä ja jaloista, vai oliko? Sen lisäksi poliisi ei käsittääkseni aiheuttanut sitä tilannetta vai aiheuttiko?
Sen sijaan olen kyllä sitä mieltä, että jos jengi haluaa tapella keskenään, niin ihan vapaasti. Mutta reiluna en pidä sitä, että toinen on sidottuna ja toisella vapaat kädet.
Sinänsä tosi jännä, että sinä et näe mitään eroa asemanaukion tapauksessa ja tässä poliisin tekemässä tilanteessa.

Normaali ihminen on sitä mieltä, että jos kaksi aikuista jässikkää haluaa ottaa painin keskenään, niin ihan vapaasti.
 
vierailija
Tuo Jari Laine on noin 50v rapakuntoinen, ylipainoinen ukko. Tuollainen ei edes pystyisi pieksämään kahlitsematonta normaalipainoista ja normaalikuntoista mahdollisesti parikymmentävuotta itseään nuorempaa miestä.

Miettikääs mikä itku olisi seurannut jos tuo natsikin olisi ollut kahleetta ja olisivat ottaneet yhteen, silloin Jari papparaista olisi viety kun metrin mittaa
Jari painaa pitkälti yli sadan kilon, joten ei sitä ihan kuka tahansa voita, mutta epäilen kylläkin ruotsalaisen natsin kykenevän vetämään Jaria turpaan jos hän ei ole käsistä ja jaloista kahlehdittu.
 
rauhassa kävelijä
Nuo kaikki räyhäjengit, oli natseja tai anarkisteja tai mitä vittuja ne nyt sitten onkaan, niin kaikki nippuun ja johonkin ulkoluodolle. Tapelkoon toisistaan henget ja niin niistä päästäis.
 

Yhteistyössä