Sydän kurkussa hetken....

Lahden Ula-taksin perkele! Jo TOISTAMISEEN jättänyt Pikku-Likan taksista kadulle. Ensimmäinen kerta oli hämeenkadulla terapiaan mennessä. Jättää nyt lapsi yksin keskelle kaupunkia, kun terapeutti ei ollut heti vastassa. Toinen kerta tänään, kun Ula olikin vienyt tytön iskän osoitteeseen - eikä suinkaan minun osoitteeseen, mihin piti. Tietenkään ketään vastassa. Jumalauta, että oli sydän kurkussa, kun ei tiennyt missä lapsi on!
Onneksi exän naapuri oli kuullut, kuinka tyttö huutaa äitiä oven takana... oli sentäs ymmärtänyt mihin mennä. Onneksi pk-repussa kulkee reissuvihko, missä osoitteet ja puhelinnumerot, tämä ihana naapuri soitti minulle. Kaikkein eniten tässä pelottaa se, että mitä jos naapuri ei olisikaan välittänyt? Mistä olisin löytänyt tytön? Olisinko löytänyt ollenkaan? Soitinkin pk, ettei missään nimessä enää tyttöä ulan kyytiin, vaan Helmisen tilataksin, johon pystyy luottamaan.

Rikosilmoitus tehty heitteille jätöstä.

Likka kulkee siis erityispk ja kodin väliä taksilla, on lievä älyllinen kehitysvamma ja epilepsia.
 
Viimeksi muokattu:
No hui :hug: kauheaa tuollainen tilanne ja viellä toistamiseen.
Hyvä että teit rikosilmoituksen heitteillejätöstä.
Onko aina sama taksinkuljettaja vai eri ihminen ?
 
Tiedän tunteen... pariin kertaan olen joutunut kokemaan sen, että lapsen olinpaikasta ei ole tietoa, kun meidän lapset olivat pienempiä. Tosin syypää siihen ei ollut kukaan, vaan lapsi on mennyt esim. kauppakeskuksessa hukkaan. Sydän on kyllä kurkussa silloin. Lisänä sulla tuossa vielä viha, kun taksikuski ei ole ollut tehtäviensä tasalla.
 
Niin ja kai sie soitit sille taksikuskille ja teit valituksen myös heille ?
Onneksi oli välittävä naapuri. :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiedänköhän tapauksen...;26758214:
Alkaako Ap:n lapsen nimi V-kirjaimella ?
Alkaapa hyvinnii.

Muoks. Ja juu, MINÄ olen se hankala äiti nyt, joka ei halua enää IKINÄ kokea vastaavaa, kolmatta kertaa. Tiedän, että saattaa tulla vaikeuksia tämän taksi selkkauksen takia, mutta muutan vaikka itse työaikataulujani ja kuskaan itse lapseni pk/terapia jne, jos tarve vaatii.
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="perseennuolija";26758264]Huoh.

Onneksi kaikki päättyi hyvin ja naapuri hoksas tilanteen!
Se hetki,kun lapsi kadoksissa ja ei tiedä mitä pitäis ensin tehdä,on aivan järkyttävä.Pala kurkussa vielä kauan tapahtuman jälkeen.
Tsemppiä![/QUOTE]

On. Kiitos :)
 
itse olen työskennellyt kehitysvammaisten, autististen ja paljon taksipalveluja tarvitsevien kanssa. Varsinkin lasten ja nuorten. Melkein joka taksireissu sattui jotain. Ei kiinnitetty pyörätuolia jne. Ihan kamalaa. Aina sai soitella perään ja olla kiukkuinen ja välillä huutaakin kurkku suorana. Tuo on heidän työtä, joten heidän pitää ottaa se vakavasti ja ammattitaidolla. Valitettavasti meni kyllä usko taksinkuljettajiin niinä vuosina täysin. Toki oli muutama todella hyväkin.
 
tiedänköhän tapauksen...
itse olen työskennellyt kehitysvammaisten, autististen ja paljon taksipalveluja tarvitsevien kanssa. Varsinkin lasten ja nuorten. Melkein joka taksireissu sattui jotain. Ei kiinnitetty pyörätuolia jne. Ihan kamalaa. Aina sai soitella perään ja olla kiukkuinen ja välillä huutaakin kurkku suorana. Tuo on heidän työtä, joten heidän pitää ottaa se vakavasti ja ammattitaidolla. Valitettavasti meni kyllä usko taksinkuljettajiin niinä vuosina täysin. Toki oli muutama todella hyväkin.
Lahdessa kyllä on suurinosa taksikuskeista näissä hommissa niin fiksua ja vastuuntuntoista porukkaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Pinki
"mie"
Alkaapa hyvinnii.

Muoks. Ja juu, MINÄ olen se hankala äiti nyt, joka ei halua enää IKINÄ kokea vastaavaa, kolmatta kertaa. Tiedän, että saattaa tulla vaikeuksia tämän taksi selkkauksen takia, mutta muutan vaikka itse työaikataulujani ja kuskaan itse lapseni pk/terapia jne, jos tarve vaatii.
Täysin ymmärrettävää..Aivan kamala tilanne :/ Voi vee ku tekis mieli ravistella tollasta taksinkuljettajaa,ihan käsittämätöntä.
 

Yhteistyössä