Sydänäänet

hemuli
Alkuperäinen kirjoittaja myhkäri:
Millä viikolla teillä on kuulunu vauvan sydänäänet neuvolassa? Mulla nyt 9+4 ja tänään yritettiin kuunnella mut ei mitään.. :|
Oletko käynyt jo ultrassa?? Eli tiedätkö että masussa varmasti asustaa joku??
Toisillahan voi kuulua vasta +14 viikoilla, ja toisilla taas kuuluu jo +8 viikoilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Alkuperäinen kirjoittaja myhkäri:
Millä viikolla teillä on kuulunu vauvan sydänäänet neuvolassa? Mulla nyt 9+4 ja tänään yritettiin kuunnella mut ei mitään.. :|
Oletko käynyt jo ultrassa?? Eli tiedätkö että masussa varmasti asustaa joku??
Toisillahan voi kuulua vasta +14 viikoilla, ja toisilla taas kuuluu jo +8 viikoilla.
En oo käyny.. maanantaiks sain ajan ultraan kun olin niin epätoivonen.. Edellisessä raskaudessa kuulu jo tässä vaiheessa.. :'(
 
hemuli
Alkuperäinen kirjoittaja myhkäri:
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Alkuperäinen kirjoittaja myhkäri:
Millä viikolla teillä on kuulunu vauvan sydänäänet neuvolassa? Mulla nyt 9+4 ja tänään yritettiin kuunnella mut ei mitään.. :|
Oletko käynyt jo ultrassa?? Eli tiedätkö että masussa varmasti asustaa joku??
Toisillahan voi kuulua vasta +14 viikoilla, ja toisilla taas kuuluu jo +8 viikoilla.
En oo käyny.. maanantaiks sain ajan ultraan kun olin niin epätoivonen.. Edellisessä raskaudessa kuulu jo tässä vaiheessa.. :'(
Toivotaan että kaikki hyvin.
 
ei kuulunut ekalla neuvolakäynnillä, varmaan suurinpiirtein samoilla viikoilla olen (menossa pian lasketun ajan määrittämiseksi varhaisultraan)...älä vielä huolestu suotta...sanoi terkkari että on useita ollut, joilla kuuluneet viikoilla 15-17 vasta...
 
Ekasta kuului rv 12, tokassa rv11 ja kolmannessa nähtiin np-ultrassa rv12. Ei ole saatu kuuluviin kun ovat olleet kovia piileskelemään. Ekaa ei meinattu saada alkuraskaudessa edes ruudulle, sydänäänet kyllä kuului hyvin :)
 
Anskuliini
Meillä ei myöskään edes kuunnella noin aikaisin ja sanoivat että monesti käy niin ettei kuulu viikolla 15 mitään (itseasiassa siinä välillä voi kuuluakkin helpomminkin), lapsella on tilaa "mennä alta pois" eli piiloutua ja ääniä ei saada kuulumaan. Mulla etittiin pitkään viikolla 15, mutta lopulta löytyi... terkka sanoi että kurjaa kun vanhemmat joutuu turhaan huolestuun kun ääniä ei kuulu, usein kuuluvat viikon päästä hyvin.
 
HH
Olin tänä aamuna neuvolassa, rv20+0, eikä saanut th sydänääniä kuulumaan... :( Ihan suunnaton huoli, vaikka huomenna ultra oli varattuna jo etukäteen sopivasti... Alkaa vaan kaikenlaiset pahat ajatukset mielessä liikkumaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja HH:
Olin tänä aamuna neuvolassa, rv20+0, eikä saanut th sydänääniä kuulumaan... :( Ihan suunnaton huoli, vaikka huomenna ultra oli varattuna jo etukäteen sopivasti... Alkaa vaan kaikenlaiset pahat ajatukset mielessä liikkumaan...
No eikö se sit potki yhtään?
 
.....
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja HH:
Olin tänä aamuna neuvolassa, rv20+0, eikä saanut th sydänääniä kuulumaan... :( Ihan suunnaton huoli, vaikka huomenna ultra oli varattuna jo etukäteen sopivasti... Alkaa vaan kaikenlaiset pahat ajatukset mielessä liikkumaan...
No eikö se sit potki yhtään?
mullakin alko potkut tuntumaan kunnolla vasta jollain 22 viikolla
 
vieras
Voi miksi ne kuuntelee noin aikaisin!?! Ekassa raskaudessa kuului joskus rv 12 paikkeilla toisessa ei saatu kuulumaan 14+3, mutta rv 17 sit kuului hyvin, tästä kolmannesta ei kuulunut 13+2 ja ens viikolla uus aika sillon rv 15+1
 
Alkuperäinen kirjoittaja .....:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja HH:
Olin tänä aamuna neuvolassa, rv20+0, eikä saanut th sydänääniä kuulumaan... :( Ihan suunnaton huoli, vaikka huomenna ultra oli varattuna jo etukäteen sopivasti... Alkaa vaan kaikenlaiset pahat ajatukset mielessä liikkumaan...
No eikö se sit potki yhtään?
mullakin alko potkut tuntumaan kunnolla vasta jollain 22 viikolla
Mulla rv18.
 

Yhteistyössä