Syksyllä 1999 se kaikki alkoi

Hienoa, onnea :flower:

Viime viikolla tuli kuusi vuotta siitä kun kaverini kuoli kyseiseen sairauteen, 19-vuotiaana.. :(
:hug:

Mä olin 20v. ku mulla tuo todettiin ekan kerran. Tuohan on sellaanen syöpä, että se voi uusia montaki kertaa. Oon joskus lukenu miehestä jolla se taisi olla seittemättä tai kahdeksatta kertaa. Ja hoidot altistaa muille syöville kuten mulla sädehoito on suurentanu rintasyövän riskiä. Mutta ny oon terve eikä täs voi liikaa ruveta miettimään, että mitä jos!
 
:hug:

Mä olin 20v. ku mulla tuo todettiin ekan kerran. Tuohan on sellaanen syöpä, että se voi uusia montaki kertaa. Oon joskus lukenu miehestä jolla se taisi olla seittemättä tai kahdeksatta kertaa. Ja hoidot altistaa muille syöville kuten mulla sädehoito on suurentanu rintasyövän riskiä. Mutta ny oon terve eikä täs voi liikaa ruveta miettimään, että mitä jos!
Juu ei se kannata miettiä :) Terveen paperit oot nyt saanut!
Tolla mun ystävällä se tosiaan uusi ja teki pesäkkeet keuhkoihin ja sillonhan se monesti on menoa kun keuhkoissa jotain on.

Äidillä oli hiljattain rintasyövän eka vuosikontrolli ja sen suhteen asiat ok :)
 

Yhteistyössä