Synnytin 5 päivää sitten ja nyt on jäänyt vaivaamaan

  • Viestiketjun aloittaja iii
  • Ensimmäinen viesti
iii
äitini kommentit :/
Toisena päivänä synnytyksestä sanoi että "onko tuolla mahassa vielä toinen" :eek:
Ja neljäntenä päivänä synnytyksestä sanoi että voisithan vähän käydä kävelyllä kun tuota mahaa on tuohon jäänyt.
Sektiolla synnytin. :(
 
äippä
Alkuperäinen kirjoittaja iii:
äitini kommentit :/
Toisena päivänä synnytyksestä sanoi että "onko tuolla mahassa vielä toinen" :eek:
Ja neljäntenä päivänä synnytyksestä sanoi että voisithan vähän käydä kävelyllä kun tuota mahaa on tuohon jäänyt.
Sektiolla synnytin. :(
No, multa kysttiin, onko tuolla mahassa vielä kolmas. Voin sanoo, et se maha jää siihen. Mäkin olin yllättynyt, vaikka laiha olinkin, et se maha jää siihen, kun ennen olin ollut laiha.
 
Heh,mun veljeni sanoi mulle kanssa kolme päivää synnytyksestä,että jäikö sinne vielä joku. :D Ymmärrän,että mielensä pahottaa herkästi tuommoisista,mutta anna olla vaan.Kaikilla ne mahat roikkuu ja on turvonneena synnytyksen jälkeen.Osalla pidempään ja osalla lyhempään,mutta en usko,että kukaan on synnytyssairaalasta kotiin lähtenyt vatsa timminä ja valmiina uusiin haasteisiin. Sano äidilles,että huolehtii omasta keskivartalon kehonrakennuksestaan ja antaa sun huolehtia omastas.
 
vieras
No huh huh! Anna kommenttien olla. Luulisi äitisi tietävän. Tosi ihana ja kannustava äiti!:/

Kyllä se maha ja raskauskilot siitä parissa kuukaudessä - viimeistään vuoden sisällä sulavat ihan itsekseen. Keskity nyt vain omaan palautumiseen, imettämiseen ja pikkuvauva-ajasta nauttimiseen!
 
vieras
Toisilla lähtee itekseen ja toiset joutuu tekemään hommia, vuoden päästä synnytyksestä useimmilla on paino aika likillä omaa ja jos silloin ei ole palautunut niin sitten viimestään ruveta tosissaan tekemään lihaksia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja iii:
äitini kommentit :/
Toisena päivänä synnytyksestä sanoi että "onko tuolla mahassa vielä toinen" :eek:
Ja neljäntenä päivänä synnytyksestä sanoi että voisithan vähän käydä kävelyllä kun tuota mahaa on tuohon jäänyt.
Sektiolla synnytin. :(
No, multa kysttiin, onko tuolla mahassa vielä kolmas. Voin sanoo, et se maha jää siihen. Mäkin olin yllättynyt, vaikka laiha olinkin, et se maha jää siihen, kun ennen olin ollut laiha.
Tai sitten ei jää.
 
Ap
Ei tuo maha nyt niin suuri enää ole. Tiedän että tuosta vähän vielä pienenee vaikka ei ennalleen enää tulekaan. Minulla on jo 3 lasta.
Ärsyttää vaan tuollainen huomauttelu. Vaikka tuskin pahalla sanoikaan niin kuitenkin. Mitä se hänelle kuuluu minkälainen vatsa minulla on.
 
lehdenlukija
Just oli lehdessä juttua kauneusleikkauksista. Siinä se plastiikkakirurgi oli aivan tuohtunut, kun juuri synnyttäneitä äitejä ohjeistetaan tekemään vatsalihasliikkeitä yms. liian nopeasti synnytyksen jälkeen. Siinä on kuulema vaarana se, että vatsa ei ikinä palaudu littanaksi, vaan jää sellaiseksi raskausmahan näköiseksi.
Eli tuollaiset "kävele tai jumppaa tai kuntoile-vinkit" saa kyllä jättää omaan arvoonsa silloin, kun synnytyksestä on muutama päivä aikaa.
 
kuinka pian???
Alkuperäinen kirjoittaja lehdenlukija:
Just oli lehdessä juttua kauneusleikkauksista. Siinä se plastiikkakirurgi oli aivan tuohtunut, kun juuri synnyttäneitä äitejä ohjeistetaan tekemään vatsalihasliikkeitä yms. liian nopeasti synnytyksen jälkeen. Siinä on kuulema vaarana se, että vatsa ei ikinä palaudu littanaksi, vaan jää sellaiseksi raskausmahan näköiseksi.
Eli tuollaiset "kävele tai jumppaa tai kuntoile-vinkit" saa kyllä jättää omaan arvoonsa silloin, kun synnytyksestä on muutama päivä aikaa.
Ai jaa!! Kuinka pian on "liian pian" ???
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
:eek:

Älä piittaa. Mihinkä se venynyt nahka siitä päivässä katoaa? Ei niin mihinkään.
Pitäis ilmeisesti jotenkin imasta se sisään siinä samassa hetkessä kun vauva tulee ulos. Kiintee pyykkilauta heti seuraavana päivänä. Sehän on normaalia että naisen kroppa palautuu samantien rantakuntoon!!!

:LOL:
 
vieras
no kyllä se 6vko tai jälkitarkastukseen asti on pienin aika olla repimättää vatsalihaksiaan..tosiaan se vatsanpeitteiden alla oleva jännekalvo ja poikittainen vatsalihas voi jäädä venyneeseen tilaan jos meet liian aikaisin yrittämään treeniä. eikä katoa sen jälkeen pömppö millään ;) palautuvat kyllä treenillä, kunhan saavat ensin "levätä" ja yleensä kuroutua hieman.
 

Yhteistyössä