Synnytys lähenee ja olen joutunut olemaan sairaalassa paljon, kiitti sikaflunssan!

8 viikkoa taas vierähti sairaalassa. Laskettuun aikaa enään 2 viikkoa, joten vauva saa tulla kun on tullakseen! Kyllä tässä on tosi taistelut pidetty, että vaavi pysyis sisällä. Hienoa tämän päivän lääketiede vaikka väliin tuntu, että kuollaan molemmat!
 
Hienoa että noin viime metreillä mennään :) Muistan kun kerroit täällä kauhukokemuksia, huh.. Kauheaa että on seurannut vielä noin paljon ongelmia.
Kovasti jaksamista vielä viime metreille :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Kyllä mua kauhistuttaa mitä se tauti on tehny lapsen aivoille :'( . Joskus jossain luennolla kävin ja siellä oli että yli 39 kuumeet aiheuttaa skitsofreniaa ja mulla kuumetta oli 41c :'(
Lohduttaudu sillä että mikään ei suoranaisesti aiheuta skitsofreniaa, vaan rankka virustauti tai korkea kuume varsinkin tietyissä raskauden vaiheissa voi luoda alttiuden esim. skitsofrenialle, mutta siihen tarvitaan kuitenkin aina laukaiseva tekijä jotta se puhkeaa.
Onnistuinko yhtään lohduttamaan :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Kyllä mua kauhistuttaa mitä se tauti on tehny lapsen aivoille :'( . Joskus jossain luennolla kävin ja siellä oli että yli 39 kuumeet aiheuttaa skitsofreniaa ja mulla kuumetta oli 41c :'(
Lohduttaudu sillä että mikään ei suoranaisesti aiheuta skitsofreniaa, vaan rankka virustauti tai korkea kuume varsinkin tietyissä raskauden vaiheissa voi luoda alttiuden esim. skitsofrenialle, mutta siihen tarvitaan kuitenkin aina laukaiseva tekijä jotta se puhkeaa.
Onnistuinko yhtään lohduttamaan :)
Kiitti, mut nyt ku kävin pissalla, niin lorahti vedet! Mie lähen ny taas sairaalaan, apua!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Kyllä mua kauhistuttaa mitä se tauti on tehny lapsen aivoille :'( . Joskus jossain luennolla kävin ja siellä oli että yli 39 kuumeet aiheuttaa skitsofreniaa ja mulla kuumetta oli 41c :'(
Lohduttaudu sillä että mikään ei suoranaisesti aiheuta skitsofreniaa, vaan rankka virustauti tai korkea kuume varsinkin tietyissä raskauden vaiheissa voi luoda alttiuden esim. skitsofrenialle, mutta siihen tarvitaan kuitenkin aina laukaiseva tekijä jotta se puhkeaa.
Onnistuinko yhtään lohduttamaan :)
Kiitti, mut nyt ku kävin pissalla, niin lorahti vedet! Mie lähen ny taas sairaalaan, apua!
Tsemppiä matkaan! :wave:
 

Yhteistyössä