Synttäripöydän ultimate herkku?

Tää tarvis nyt jotain uutta. Viikonloppuna olis triplajuhlat ja meinasin täytekakun lisänä vadelmavalkosuklaa hyydykekakkua ja mokkakääretorttua, mut ei ne nyt enää innosta. :/

Mitä tosi, tosi tosi hyvää te yleensä ootte tehny? :p
 
Äitikin
No kyllä se dajmhyydykekakku Hellapoliisin blogista on aina ykkösherkku. Tosin viimeisimmissä juhlissa oikein mokkainen suklaahyydykekakku oli suvun täytekakkutaiturin mieleen eniten.
 
ristiiäisiin?
Olisiko joku ei yltiömakea tai raskas vaihtoehto ehdottaa? Nuo mousse tai hyydykekakut on tosi tuhteja yleensä. Joku hyvä marjapiirakka tai muu pellillä tehtävä, joka valmistuu suht helposti? Vois olla joku suklainenkin, mutta ei mokkapalat, vaan joku vähän persoonallisempi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
jos sul tulee jo monen sorttista ni miten olis vaik vaaleat piparit? tai pursotetut pikkuleivät, siihen vaik nomparelleista sit "silmä"
No koska mä oon laiska ja teen mielluummin vaan jonkun yhden kun, että koko aamupäivän pyörittelen keksejä. :)

Keksit oon yleensä aina ostanu vaan kaupasta, muut teen itse.
 
slurps
Alkuperäinen kirjoittaja ristiiäisiin?:
Olisiko joku ei yltiömakea tai raskas vaihtoehto ehdottaa? Nuo mousse tai hyydykekakut on tosi tuhteja yleensä. Joku hyvä marjapiirakka tai muu pellillä tehtävä, joka valmistuu suht helposti? Vois olla joku suklainenkin, mutta ei mokkapalat, vaan joku vähän persoonallisempi.
nougat-palat kinuskikissalta
ne on namei.
 

Yhteistyössä