Syömishäiriö ja selibaatti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tilanne on äitynyt todella pahaksi. Tilanne on aivan lukossa. Mulla on syömishäiriö joka sisältää ahmintaa ja paastoamista. Asian hoito on vasta alussa ja lääkärikin totesi vain, että joku syömishäiriö minulla on, mutta onko se sitten bed, bulimia vai ednos ei vielä osata sanoa. Minulla on ylipainoa tällä hetkellä noin 10kg ja välillä oli paljon enemmän ja välillä kävin jo normaalipainon ylärajallakin, kunnes jojosin ylöspäin. Terapiassani (syömishäiriön takia) ollaan sitä mieltä, että parisuhdeterapia olisi myös paikallaan, koska mies pihtaa seksiä minun ylipainoni vuoksi ja loukkaa sillä syvästi. Se on kuulemma lääkärin (Mies lääkäri) sanojen mukaan sadistista. Toisaalta ymmärrän, että ei toisen seksuaalisia mieltymyksiä voi muuttaakaan, jos mies mieltyy hoikista. Ongelmasta emme enää puhu miehen kanssa, koska se ei johda muuhun, kuin ilmiriitaan. Asia on siis lakaistu miehen aloitteesta totaalisesti maton alle. Elämme selibaatissa oman käden voimin. Itseltäni halut on kyllä mennet lähes kokonaan,koska tämä loukkaa niin.

Nyt haenkin tällä ketjulla vinkejä, että miten tämän pattitilanteen voisi saada kuntoon. En itse näe tässä muuta keinoa, kuin laihtua, mutta kun mulla on syömishäiriö, hemmetin vaikeeta. Toivottavasti ei ollut liian sekava sepostus. Kommentoikaa.
 
eikö kukaan osaa auttaa
Eikö kukaan osaa auttaa?!? Olo on toivoton. Miten saan parisuhteen taas kuntoon? Alanko taas paastoamaan, jotta mies hyväksyy minut? Paranen syömishäiriöstä sitten joskus myöhemmin???

ap
 
9mmmm
Eikö kukaan osaa auttaa?!? Olo on toivoton. Miten saan parisuhteen taas kuntoon? Alanko taas paastoamaan, jotta mies hyväksyy minut? Paranen syömishäiriöstä sitten joskus myöhemmin???

ap
ehkä te jos oeltte parisuhteessa hoidatte ne ongelmat alta pois yhdessä niin sitten on mukavempi alkaa miettimään niitä seksihommiakin uudestaan. Mun on pakko myöntää et mä aina ihmettelen vähän sitä et miks helaktissa ne ongelmat lakaistaan maton alle kun ne hoitaa nii nsitten on sitä seksiäkin. jotenkin kuullosti silel et vaan seski ja kiva kiinnostaa sun miestäs mut ne kivikot ei eli huonoina aikoina ei tule tukee? eiks se kerro jo aika paljon asiasta ja oot kuiteskin yrittänyt paljon puhella? jos miehesi hyväksyisi sinut niin kai hän haluaisi auttaa sinua samaan noi ongelmat kuntoon? kun ne hoidattamalla muutkin asiat tulisi kuntoon.
 
:confused: Jos mies pihtaa seksiä muutaman ylikilon takia (ja vaikuttaa muutenkin täysin empatiakyvyttömältä), niin kannattaisi ihan ensin heivata se mies pihalle ja sitten keskittyä itsensä parantamiseen.
 
9mmm
tosta syömishäiriöstä joo vai kei itelläkään oo säännöliset ruoka ajat ja välillä menee enempi välil vähempi. niin onko se sellaista et ku ite oo nnäin harjotellut et aah kun pysyy kevyt olo ruokailun jälkeenkin on hyvä ja tarkkailut siis mikä on melko sopiva annos mihkäkin tilanteeseen just sillä hetkellä.

Mut miten se sulla toimii hotkit siinä hetkessä jolloin tekee mieli? vai onko se et joku tilanne laukaisee sen tylsistyminen ? ootko tehnyt jotain ruoka listaa et on valmiina mitä syöt ja koittaa pysyä siinä tietysti välillä lipsahtaa mitkä jutut on sun paheita ruuissa. siis tuleeko sulle niitä paastokausii just sillain et kun oot syönny liikaa niin sen jälkeen kaduttaa ja sit ne paastot on liian rankkoi kropalle. itellä on noit paastoi muista syistä kun se kohotaa mielenvirkeyttä. en siis tiiä tost mut eik se voisi auttaa jos koitat sitä et teet viikonruokalsitan seinälle ja alotat harjoitaan mieltäsi pikku askelin siihen rytmiin. joskus jos joku homma lähtee käsistä sekin on syynä siihen ja on vaan jäännyt se mielen kierre päälle ja sit sitä kierettä tiedostamattaankin lissä ja kierre on valmis?

tää ei liity asiaan mut tossa yks päivä oli yhest nuorest naisest juttuu kuinka harjoittelmalal pääsi monista kivuistaan eroon. mieli o mahtava väline myöskin
 

Yhteistyössä