Syön pillereitä, vuodon aika, vuotoa ei kuulu, mutta menkkakipuja kyllä...

Tässä kovasti pähkäilen ollakko raskaana vaiko ei...
Pillereitä siis olen syönyt puolen vuoden ajan. Vuoto voi jäädä tulematta näiden pillerien vuoksi, mutta tähän mennessä on tullut "tasaisesti" alkaen pilleriliuskan päivän 24-26 paikkeilla. Tänään pitäisi uusi liuska aloittaa, siis päivä nro. 29 siis menossa eikä vuotoa näy. Koko viikonlopun ollut kyllä menkkamaisia jomotuksia ja vihlaisuja, muttei minkäänlaista vuotoa. Viikko-pari sitten tuli yhden-kahden päivän ajan rusehtavaa vuotoa.

Huomenna aamulla heti teen testin, jotta saisin selvyyden tähän asiaan. Raskaus ei pelota, ei tietenkään suunnitelmissa ollut mutta sitten sopeudutaan tilanteeseen. :) Jos en raskaana ole, niin elämä jatkuu samaan malliin...
Toisaalta siis olen onnellinen molemmista, näyttipä testi kummin vain. Molemmissa puolensa.

Lähinnä tämä oli tämmöinen "vuodatus", mutta ehdottomasti kuulisin kokemuksia jos jollakin on!!!
 
Mä tein tänään testin ja olen raskaana... Pillereitä olen syönyt kymmenen vuotta, tosin aina välillä niitä saattaa unohtua. Mulla myös kuukautiset yli viikon myöhässä, pientä kuukautiskipuilua tuntuisi olevan. Meilläkään tätä ei oltu vielä tähän hetkeen suunniteltu, opiskelut ovat vielä kesken, mutta aina kaikki ei mene suunnitelmien mukaan :).
 

Yhteistyössä