Syötkö hedelmiä tähän aikaan vuodesta...

äm
Erilaisia meloneja, nektariineja, viinirypäleitä, bantskuja. Oman puutarhan omppuja ja luumuja. Mutta paljon myös marjoja ja juureksia. Miksi... makeannälkään, mussutushimoon
 
Omenoita, banaaneja, nektariineja, päärynää, vesimeloniakin on tullu syötyä. Nyt vähän vähemmän.

Tuoreita marjoja tuli syötyä mökeillä paljon, mutta rahat ei riitä niitten ostamiseen kaupasta :( Pari vadelmasatsia olen kaupasta ostanut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Mä söisin mitä vaan saisin käsiini, jos en olis niin pirun allerginen, se vähän rajoittaa.

Mut greipit ja viinirypäleet on pop :D
Mä oon just noille, (omenan, päärynän, sitrushedelmien, ym), allerginen. Joten banaani ja vesimelooni on harvoja joita voin syödä.
 
Luminella harmaana
Syön mm. melonia, banaania, viinirypäleitä ja ananasta. Mutta syön kyllä ihan tuhottomasti myös marjoja mm. vadelmia ja mansikoita. Ja ihan vaan siksi, kun ne on niin sairaan hyviä. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kikko:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Mä söisin mitä vaan saisin käsiini, jos en olis niin pirun allerginen, se vähän rajoittaa.

Mut greipit ja viinirypäleet on pop :D
Mä oon just noille, (omenan, päärynän, sitrushedelmien, ym), allerginen. Joten banaani ja vesimelooni on harvoja joita voin syödä.
Ihan samat. Ja banaani musta vielä pahaa, paitsi jos sitä pitää pakastimessa aikansa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
No en oikeastaan yhtään. Kun mansikoita, mustikoita, vadelmia ja herukoita pursuaa pihat ja lähimetsät, niin miksi tähän nyt sitten hedelmiä vielä pitäisi?
Meillä juuri näin! Vesimelonia tulee ostettua välillä nyt kun se on parhaimmillaan ja on tytön suurta herkkua, ja banaania joskus jos on jotain reissua tiedossa, se on kätevä eväs antaa lapselle mukaan.
 
en tykkää syödä ulkomaalaisia hedelmiä. Luonnonvarojen tuhlausta. Esim Espanja kärsii vesipulasta kun 80% juomavedestä laiteaan maanviljelyyn ja loput turistien uima-altaisiin. kasvihuoneet hohkaa kuumuutta jolloin niitä viilennetään. Mieluummin Suomalaisia hedelmiä ja vihanneksia; pysyy työpaikat Suomessa, ei kuljetusta niin paljoa - vähemmän säilöntä aineita, yms.
 
Tietysti syön. Ne on terveellisempiä kuin suklaa ja sipsit sekä ovat vielä hyviäkin.
Banaani, omena, appelsiini, kiivi, ananas, viinirypäle ja päärynä.

Onko vesimeloni muka hedelmä? Oon luullut sen olevan kasvis. No sitäkin olen oppinut tässä hiljattain syömään.
 
tottakai syön niin kuin läpi vuoden. mandariineja, viinirypäleitä ja varsinkin persikat, nektariinit ja sellaiset mehukkaammat maistuu hellesäällä hyvin.
Lapsetkin syö päivittäin jotakin hedelmiä ja vihanneksia (vaikka kakkosella valikoima onkin rajattu)
 

Yhteistyössä