Syövän henkinen tausta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minulla on omistamani teoria, jonka perusteella syövän tausta olisi pohjimimiltaan henkisissä asioissa. Näitä asioita lääkärit eivät tutki. Jos kuitenkin ihmisen mieli on sekaisin enkelitason kemioissa, voi olla, että tällöin elimistö tarjoaa ratkaisuksi tilaan syöpää, joka riuduttaisi ruumiinkin vastaamaan mielentilaa. Tällöin hoitokaan ei olisi lääketieteellinen. Rukous VOI auttaa!
 
vierailija
Lääkärit eivät välttämättä ole enkelikemiatasojen uudelleenjärjestelyjen asiantuntijoita eivät ns enkelitelepaatteja.
Paljonko täll enkelitelepaatin syöpähoito maksaa?
 
vierailija
Minulla on omistamani teoria, jonka perusteella syövän tausta olisi pohjimimiltaan henkisissä asioissa. Näitä asioita lääkärit eivät tutki. Jos kuitenkin ihmisen mieli on sekaisin enkelitason kemioissa, voi olla, että tällöin elimistö tarjoaa ratkaisuksi tilaan syöpää, joka riuduttaisi ruumiinkin vastaamaan mielentilaa. Tällöin hoitokaan ei olisi lääketieteellinen. Rukous VOI auttaa!
Jos ruokit syöpäsolua nopeilla Hiilareilla, se saa yliotteen. Ei siihen mikään rukous voi vaikuttaa
 
vierailija
Lääkärit eivät välttämättä ole enkelikemiatasojen uudelleenjärjestelyjen asiantuntijoita eivät ns enkelitelepaatteja.
Paljonko täll enkelitelepaatin syöpähoito maksaa?
 
vierailija
Erittäin moni asia vaikuttaa sairauksien syntymiseen, varmasti myös henkinen puoli, mutta myös vitamiinivajeilla todennäköisesti osuutta asiaan. Monestihan lääkärit kieltää vitamiinien ottamisen, mikä tuntuu todella oudolta.
 
vierailija

Miten kunnolliset ravintotutkimukset liittyvät ap: n enkelihoitoihin ja rukouksella syöpien hoitamiseen?
 
vierailija
Erittäin moni asia vaikuttaa sairauksien syntymiseen, varmasti myös henkinen puoli, mutta myös vitamiinivajeilla todennäköisesti osuutta asiaan. Monestihan lääkärit kieltää vitamiinien ottamisen, mikä tuntuu todella oudolta.

Miten niin kieltävät? Esim. d-vitamiinivaje ja vakavaan koronasairauteen sairastumisen yhteys on todettu.
Mutta myös liika d-vitamiini kerääntyy elimistöön ja näin voi aiheuttaa syopäkasvaimia. eli kohtuus kaikessa.
 
Hehe, yks ehdottaa enkelitasapainoja, toinen sokeritonta, kolmas vitamiinia, pa_ula vetää lanoliinit.

Syöpä on usein perinnöllistä. Jos pysyy hoikkana, voi sitä vähän estää, ei kuitenkaan täysin. Sokeritonkaan ruokavalio ei ihan täysin ehkäise sitä.
Ja 70-80-vuotiailla solut ei enää uusiudu, joten syöpää pukkaa vaikka kenelle...
 
vierailija
Hehe, yks ehdottaa enkelitasapainoja, toinen sokeritonta, kolmas vitamiinia, pa_ula vetää lanoliinit.

Syöpä on usein perinnöllistä. Jos pysyy hoikkana, voi sitä vähän estää, ei kuitenkaan täysin. Sokeritonkaan ruokavalio ei ihan täysin ehkäise sitä.
Ja 70-80-vuotiailla solut ei enää uusiudu, joten syöpää pukkaa vaikka kenelle...
Tupakointi, alkoholi......
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Enkelitasot ja niiden kemioiden sekavuus, aivan. Tuolla logiikalla jokainen ateisti kuolee sitten syöpään. Paha vain, että uskovatkin syöpään menehtyvät, vaikka enkeli yhteyden luulisi toimivan.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Tarua vai totta.
Olen kuullut väitteen, että jokaisessa ihmisessä syntyy noin 40 syöpäsolua vuorokaudessa jotka elimistö pääsääntöisesti itse tuhoaa. Kun sitten joskus sattuu elimistön puolustus jostain syystä pettämään, niin ihminen sairastuu syöpään. Itse epäilen tämän teorian paikkaansa pitävyyttä.
 
vierailija
Tarua vai totta.
Olen kuullut väitteen, että jokaisessa ihmisessä syntyy noin 40 syöpäsolua vuorokaudessa jotka elimistö pääsääntöisesti itse tuhoaa. Kun sitten joskus sattuu elimistön puolustus jostain syystä pettämään, niin ihminen sairastuu syöpään. Itse epäilen tämän teorian paikkaansa pitävyyttä.
Soluilla on tärkeä tehtävä elimistössä mm geneettisen informaation siirtäminen, ravintoaineiden pilkkominen ja energian sitominen, valkuaisaineiden, rasvojen ja hiilihydraattien syntetisoiminen solun omia toimintoja varten.
Jos elimistömme epigeneettinen palomuuri pettää (solujen suojamekanismi) niin syöpäsolut nousevat valtaan tai elimistön matala-asteinen tulehdus saa vallan.
Palomuuri eli mitä syömme, miten elämme, liikumme kuinka terveellisesti tai päinvastoin, vaikuttaa epigeeneihin, joko positiivisesti tai negatiivisesti.
Altistumme päivittäin epigeeneille, joita tietyt esim ruoka-aineet purkavat.
 
vierailija
Hehe, yks ehdottaa enkelitasapainoja, toinen sokeritonta, kolmas vitamiinia, pa_ula vetää lanoliinit.

Syöpä on usein perinnöllistä. Jos pysyy hoikkana, voi sitä vähän estää, ei kuitenkaan täysin. Sokeritonkaan ruokavalio ei ihan täysin ehkäise sitä.
Ja 70-80-vuotiailla solut ei enää uusiudu, joten syöpää pukkaa vaikka kenelle...
Sulla on ymmärryksessä vikaa: just tuota lanoliinia en käytä. En edes vahingossa.
 

Yhteistyössä