Sytytän kynttilän Suomen muistolle

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä olen kasvattanut yksin kuule jo 2 täysikään eli 18 vuotta. 3 on parin vuoden päästä ja sä puhut että mä en ymmärrä elämän perusasioita!!?? Mä ymmärrän paljon enemmän kun te rajat kiinni idiootit. Mä en siedä mitään rajoittamista ja rajat pysyy auki ja liikkeet pysyy auki ja niitä tulee lisää ja tilata voi netistä ulkomailta. Eu mahdollistaa kaiken tän ja suomesta lähtis kaikki hyvä jos tulis jotain rajat kiinni. Tilatiin kiinasta ja tuli nätisti taas kaikki ja niissä aina kiitetään paljon. Hinta noista jotain 15 euroa ja muuten olis suomessa varmaan 100 euroa.
ei ihme että yksin kun kattelee sun asennetta.
mitä sä nyt mukamas ymmärrät, et nähdäkseni mitään. ( en ole mitään rajat kiinni porukkaa. )
meinaat tosissas että rajat kiinni tarkottaa että suomi muuttuisi entiseksi neuvostoliitoksi. :ROFLMAO:

kiitos ja anteeks.:D
 
vierailija
Mä olen kasvattanut yksin kuule jo 2 täysikään eli 18 vuotta. 3 on parin vuoden päästä ja sä puhut että mä en ymmärrä elämän perusasioita!!?? Mä ymmärrän paljon enemmän kun te rajat kiinni idiootit. Mä en siedä mitään rajoittamista ja rajat pysyy auki ja liikkeet pysyy auki ja niitä tulee lisää ja tilata voi netistä ulkomailta. Eu mahdollistaa kaiken tän ja suomesta lähtis kaikki hyvä jos tulis jotain rajat kiinni. Tilatiin kiinasta ja tuli nätisti taas kaikki ja niissä aina kiitetään paljon. Hinta noista jotain 15 euroa ja muuten olis suomessa varmaan 100 euroa.
koeta nyt pöljä tajuta, että liikkeet ja nettikaupat pysyy auki silti, vaikka rajat laitetaankin entiseen malliin kiinni. Ainoa muutos on se, että sen jälkeen tänne pääsee porukkaa vain hallitusti ja sallitusti, ihan kuten ennenkin oli, jolloin kaikki toimi huomattavasti paremmin ja Suomikin oli vielä hyvinvointivaltio. Nykyään tämä alkaa muistuttamaan enemmän pahoinvointivaltiota.

By the way, Kiina ei kuulu EU:hun, joten voit rauhassa jatkaa sieltä tilaamista ilman EU:hun kuulumistakin.
 

Yhteistyössä