syylät miten pääsen eroon

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulla on käsissä tollasia matalia syyliä jonkunverran. millä pääsen niistä eroon? syylend ei on tosi kallista eikä riitä kaikkiin kerralla joutus ostaan monta. enkä niillä halvimmilla menee niin paljon aikaa kun jokapäivä joutuu laittaan
 
vierailija
Mulla on käsissä tollasia matalia syyliä jonkunverran. millä pääsen niistä eroon? syylend ei on tosi kallista eikä riitä kaikkiin kerralla joutus ostaan monta. enkä niillä halvimmilla menee niin paljon aikaa kun jokapäivä joutuu laittaan
Mulla oli yksi syylä kaksi vuotta. Ensin kokeilin siihen jeesusteippiä - ei auttanut yhtään. Sitten kokeilin syylendiä niin kauan kuin se purkki riitti, eli aika pitkään (minulla kun oli vain yksi), mutta syylä ei ollut tietääkseenkään. Sitten kokeilin toista syyläainetta, jonka nimeä en nyt muista, mutta se on sitä joka "kuorii" syylää pois. Se näytti auttavan, mutta syylä kasvoi aina mittaansa. Lopulta se, mikä auttoi, oli että laitoin ensin tätä toista syyläainetta ja sitten sen perään syylendiä. Ilmeisesti syylän päälle tuli aina ihoa tai kovettumaa, joka esti syylendiä yksistään tehoamasta, ja sitten se tehosi vasta kun toinen aine oli pehmittänyt ja kuorinut sen päällysosan pois. Oikeastihan noita ei kai saisi käyttää samaan aikaan, mutta en toki samana päivänä laittanutkaan. Tällä metodilla kuitenkin lähti nopeasti. Kerran kävi niin, että syylä muuttui mustaksi ja luulin jo, että lähtee pois, mutta sen mustan alla oli vielä sinnikkäästi sitä syylää elossa. Mutta lopulta tosiaan onnistui.

Syylät on inhottavia, mutta kyllä niistä voi eroon päästä. Itse odottelin ensin, että aika hoitaisi, mutta ihmeen sitkeä oli.
 
vierailija22
Minä olen jalkapohjasta kaivanut pois. Saunan jälkeen lähtee helpoiten. Pikkuisen sattuu ja verta tulee reilusti mutta toimii. Tätä ei kyllä ilmeisestI tulehdus riskin takia suositella mutta itsellä ei ole tulehtunut koskaan.
 

Yhteistyössä