Syyskuiset 2024

Tässä ois ryhmä syyskuisia odottaville 🥰 Täällä menossa rv 4+6 eli hyvin alussa ollaan vielä 😁 Toinen raskaus kyseessä eli kaikki ei ole niin uutta ja ihmeellistä kuin viimeksi mutta jännityksellä seuraan miten tää raskaus tästä etenee. Vertaistuki olisi ihanaa 😍
 
Jee! Tätä oottanu!
appien mukaan laskettuaika olis 5.9 eli tänään 5+6 esikoisella viikkoja.
Ollut jo pientä pahoinvointisuutta mutta tänään aamulla oli ekaa kertaa niin vahvana että luulin et olis lentäny mut selvisin! 😵💫
 
Heipsan!

Täällä myös yksi syyskuisen odottaja. 🥰

Laskettu aika olisi 17.9. ja nyt viikkoja 4+1. 😍 Tavallaan tämä on taas ihan uutta, kun edellisestä raskaudesta on jo yli kuusi vuotta. 😅 Meillä on jo kaksi lasta eli nyt odotellaan kolmatta. 🤍
 
Jee! Tätä oottanu!
appien mukaan laskettuaika olis 5.9 eli tänään 5+6 esikoisella viikkoja.
Ollut jo pientä pahoinvointisuutta mutta tänään aamulla oli ekaa kertaa niin vahvana että luulin et olis lentäny mut selvisin! ‍
Jee 😍 Toivottavasti pahoinvointi menis pian ohi! Kannattaa ottaa sängyn viereen suolakeksejä, maissinaksuja tms niin helpottaa kun mutustelee niitä ennen kuin nousee ylös 😊 Itsellä olot olleet toistaiseksi hyvät ja pitää nyt nauttia ruuasta oikein olan takaa kun viime raskaudessa alkoi kova pahoinvointi rv7. Sitä pahoinvointia tässä odotellaan pelonsekaisen tuntein et tuleeko tässäkin, onko kuinka paha ja kestääkö miten pitkään 🙈
 
Heipsan!

Täällä myös yksi syyskuisen odottaja.

Laskettu aika olisi 17.9. ja nyt viikkoja 4+1. Tavallaan tämä on taas ihan uutta, kun edellisestä raskaudesta on jo yli kuusi vuotta. Meillä on jo kaksi lasta eli nyt odotellaan kolmatta. 🤍
Tervetuloa mukaan ketjuun! Onhan 6v pitkä aika 😅 Mulla ei oo kuin muutama vuos raskaudesta mut hyvin on ehtinyt monet jutut jo unohtaa 😂
 
Minäkin täällä odotellut syyskuisten ketjua! Minulla tuo LA tarkentuu varmaan vielä ultrassa, nyt vähän mututuntumalla laitoin, mutta muutan sen tarkemmaksi kun tarkentuu😃 neuvolassa kun olin pienimmän kanssa hiljattain ja varailin samalla itselleni aikaa neuvolaan enkä oikein osannut sanoa tarkalleen milloin olen joulukuun aikana raskautunut, niin tuumaili terveydenhoitaja, että voisi neuvolakäynnillä sitten ultrailla, että voisi arvioida, no näkee sitten toteutuuko, kun ei ole koskaan neuvolan puolesta mitään varhaisultria minulle ainakaan aikaisemmin tehty.
Oli siis kierto vasta alknut ja sekaisin niin tästä syystä ei voinut edellisistä kuukautisista laskea niin varmasti, sitä mieltä th oli :)
 
  • Tykkää
Reactions: __PikkuMyy__
Jee Toivottavasti pahoinvointi menis pian ohi! Kannattaa ottaa sängyn viereen suolakeksejä, maissinaksuja tms niin helpottaa kun mutustelee niitä ennen kuin nousee ylös Itsellä olot olleet toistaiseksi hyvät ja pitää nyt nauttia ruuasta oikein olan takaa kun viime raskaudessa alkoi kova pahoinvointi rv7. Sitä pahoinvointia tässä odotellaan pelonsekaisen tuntein et tuleeko tässäkin, onko kuinka paha ja kestääkö miten pitkään
Täälläkin niitä pahoinvointeja odotellessa, minullakin ollut tosi kovat aika rv7 eteenpäin..🥺
 
Hei vaan, täällä tämän aamun plussailija . LAn heitin hieman hatusta, kun kierrossa on ollut jonkun verran heittoa. Helmikuun alkuun varasin (vasta!!) ultran, sittenpä tietää tarkemmin.

Neljättä toivotaan ja aiemmista raskauksista ollut hyperemeesi, että nyt sitten vaan kauhulla tutkimaan kevään työ- ja muita kalentereita, että mistäs kaikista jutuista tulen tekemään oharit... Toisaalta kuopusta "tehtiin" kolme vuotta ja välissä oli pari keskenmenoakin, joten kyllä tässä aikamoinen keskenmenopaniikkikin on ehtinyt jo hiipiä. Toisin sanoen, oon ihan sekaisin
 
Hei vaan, täällä tämän aamun plussailija . LAn heitin hieman hatusta, kun kierrossa on ollut jonkun verran heittoa. Helmikuun alkuun varasin (vasta!!) ultran, sittenpä tietää tarkemmin.

Neljättä toivotaan ja aiemmista raskauksista ollut hyperemeesi, että nyt sitten vaan kauhulla tutkimaan kevään työ- ja muita kalentereita, että mistäs kaikista jutuista tulen tekemään oharit... Toisaalta kuopusta "tehtiin" kolme vuotta ja välissä oli pari keskenmenoakin, joten kyllä tässä aikamoinen keskenmenopaniikkikin on ehtinyt jo hiipiä. Toisin sanoen, oon ihan sekaisin
Onnittelut plussasta! 🤎🥰

Varasin tänään itselleni ultraan ajan 7+0 viikolle. 🙈 Pari viikkoa pitäisi vielä malttaa. 😐

Toivotaan, että molemmilla meillä näkyy pieni ultrassa. 😍🥰
 
Hei vaan, täällä tämän aamun plussailija . LAn heitin hieman hatusta, kun kierrossa on ollut jonkun verran heittoa. Helmikuun alkuun varasin (vasta!!) ultran, sittenpä tietää tarkemmin.

Neljättä toivotaan ja aiemmista raskauksista ollut hyperemeesi, että nyt sitten vaan kauhulla tutkimaan kevään työ- ja muita kalentereita, että mistäs kaikista jutuista tulen tekemään oharit... Toisaalta kuopusta "tehtiin" kolme vuotta ja välissä oli pari keskenmenoakin, joten kyllä tässä aikamoinen keskenmenopaniikkikin on ehtinyt jo hiipiä. Toisin sanoen, oon ihan sekaisin
Onnea plussasta😊 Meilläkin neljäs tulossa ja itsekin kärsinyt todella rajusta pahoinvoinnista lähes koko raskauksien ajan, joten toivon jotain ihmettä tapahtuvaksi, että nyt pääsisi helpommalla sen suhteen. Toivotaan että pikkuinen pysyy kyydissä siellä kun taustalla keskenmenoja❤
 

Yhteistyössä