Syyskuun 2014 vauvelit

Hei,kiva =) Me asustellaan Hämeenlinnassa..pahoinvointia ollut parin päivän ajan ,sellaista yökkäilyä toistaiseksi..toivottavasti vaan pysyy sellasena..ja väsyttää aivan tajuttomasti,vois nukkua 24 h.|O
Entäs sulla?
 
Joo on..täl hetkellä yököttää melkein kaikki,kahvi vaihtunut teehen,en mä jaksa urheilla tällä hetkellä,hyvä kun jaksaa töissä olla väsymyksen takia,sen jälkeen mieluiten ottaa päikkärit kun lähtee ulos..ehkä si kun tää pahoinvointi loppuu.Hei Jaane !mulla 5 lasta edellisestä liitosta,tämä vauva on mun 6:des ja avomiehen 4:jäs.Mites sulla on vointi?
 
Minä jaksan urheilla, tänäänkin luistelin pari tuntia lasten ja miehen kanssa jäähippapainotteisesti - mutta otin kyllä perään kunnon päikkärit :) Haluaisin nukkua nytkin mutta on työjuttuja kirjoitettavana aika lailla huomiseksi... pidän hengähdystaukoa täällä vauvahöpötyspalstalla :-D

Kuvotus on päivittäinen seuralainen, ja oksentanutkin olen, en kuitenkaan joka päivä. Saas nähdä kuinka pahaksi pahoinvointi vielä yltyy, minulla kun on meneillään vasta rv 5+1.

Odotusaika-keskustelun puolella on tosiaan hyvin vilkas keskustelu syysvauvojen odottajilla... :)
 
Heippa kaikille. Toivottavasti tämä viesti tulee oikeaan paikkaan. Siskollani olisi LA syyskuussa ja hän olisi erittäin kiinnostunut kuulua tälläiseen ryhmään. Hänellä ei ole kaksplussassa tunnuksia ja toivoisi pääsevänsä syyskuulaisten Fb ryhmään. Onko sellaista vielä? Sori olen itsekkin todella huono käyttämään tätä kaksplussas..! Kiitos vastauksista näin etukäteen!
 

Yhteistyössä