Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

Hei! Saako vielä tulla mukaan? Laskettu aikani on ihan elokuun lopussa, mutta ajattelen tätä syysvauvana, koska alun perin l.a. oli syyskuussa. Lisäksi vanhemmat lapseni ovat syntyneet pari viikkoa myöhässä, niin tuntuu siltä että tämäkin olisi syyskuun vauva.

Oliko teillä myös facebook-ryhmä? Miten sinne pääsee mukaan?
Tämä on kolmas lapseni, la. 30.8. synnytyssairaala JS, sukupuolesta ei vielä varmaa tietoa...

Kiitos jos saan tulla mukaan juttelemaan!
Emppuliini2012
 
Hei, tervetuloa vaan uudet :) ihanaa kun näinkin "myöhään" vielä tulee uusia! Ei ainakaan täysin hiljene tämä foorumi ^^

Emppuliini 21012: Me ollaan sitten samoihin aikoihin todennäköisesti Jorvissa. Sama laskettu aika 30.8 ja minullakin eka la ois ollut syyskuun puolella. Lisäksi itselläni tämä on eka raskaus niin olen jo varautunut siihen, että menee yli eli mielikuvissa vahvasti syyskuun lasta odottelen :)
 
Täällä äitiyspolikäynti muuttui sairaalassa makaamiseksi. Ultrassa huomattiin kohdunsuun auenneen sisäpuolelta vaikka kuinka paljon. Täydellinen vuodelepo ja osastolle. Ensimmäinen kortisonipiikki tökättiin just vauvan keuhkoja kypsyttämään. Painoa Hipulla 500g. Paniikissa oleva Tillu&Hippu 21+6
 
tillu79 :hug: ja voimia teille!! jospa hippu vielä viihtys jonkin aikaa masussa!
me ollaan samoilla viikoilla niin tuntuu niin hullulta ajatella että jos ite ois samassa tilanteessa!
Toivotaan että pysysitte yhtenä vielä vähän aikaa! :hug:
 
Hyvää perjantaita mammat :heart:

Kiitos karjaa kommenteistasi tuohon paino asiaan, helpottaa oloa =)

ankka88 ja Emppuliini2012 Tervetuloa mukaan, mukavaa saara lisää porukkaa vielä tässäkin vaiheessa :wave:

Tillu79 ei ole kyllä yhtään mukava tilanne sulla, yritä silti olla rauhallinen ja vältä stressiä vaikka se nyt ei tuu oleen helppoa :heart: Tuuhan päivitteleen tietoja aina kun jaksat!


Tuohon facebook touhuun en oikeen osaa sanoa juuta enkä jaata:confused: Välillä itteäkin ärsyttää joudenkin ihmisten statukset ja kun niitä päivityksiä satelee kokoajan. Mutta kyllähän sitä ittekkin on tullut laitettua vaikka mitä tuonne facebookkiin :D Joten jokainen saa kyllä tehdä omalla tyylillään =)

LuvLucy Mulla kans täysin samoja mielialoja raskauden suhteen kuin sulla, ja esikoinen meilläkin kyseessä, pelotaa ja hirvittää ja nyt oon ruvennut laskemaan jo viikkoja paljoko on jälkellä ja HUI SE ja IIIK- sanat on tosi usein käytössä :D on tää uskomatonta :D

Kakaa ja Toukka 21+2
 
Tillu79: Kovasti voimia ja jaksamista sinne, varmaan hirvittävän stressaava tilanne. Toivottavasti vauva pysyy vatsassa vielä pitkään!

Täytyy kyllä ihmetellä ja hämmästellä tässä yhteydessä sitä, että kun minä kävin supistelujen vuoksi NLA-lääkärissä niin hän ei edes ultrannut! Kokeili vain kohdunsuun tilanteen käsin ja that's it. Mitä jos minulla olisi ollut sama tilanne kuin Tillulla - sisältäpäin auennut kohtu, kyllä nyt taas ihmetyttää tämä julkisen puolen meininki. Olen pettynyt, todella todella pettynyt. Ilmeisesti pitäisi vaan marssia äitipolille ja vaatia että nyt hoidatte minua tai en lähde mihinkään täältä.

Tervetuloa uudet! :wave:

Vanilla Whip (19+3)
 
Tillu79 voimia sinulle

Itselle ei mitään ihmeellistä. Väsymys vaivaa. RUoka ei oikein maistu kunnolla. Odotan kyllä päivää että pystyy syömään normaalisti. Ultraan vielä pitkä aika. Ei jaksa millään odottaa. Sukupuoli meinataan kysyä. Vielä emme ole hankkineet mitään. Odotetaan jos tuo sukupuoli selviäisi.

19+3
 
Tillu79 jaksamista sinne makoiluun. Toivottavasti tosiaan pysyt vielä yhdessä kasassa pitkän aikaa! :hug:

Anteeks vaan mutta nyt en muista nimimerkkiä mutta sulle kenellä oli vähän lapsivettä ja huolta asiasta kans paljon voimia! Toivottavasti seuraavassa ultrassa olis kaikki kuitenkin hyvin! :hug:

Ei varmasti paljon lohduta mutta ajatuksissa ootte!

Uusille tervetuloa!

Teille kenellä vauva potkii ja monottaa kunnolla ni voin vaan sanoa että oon ihan kade! :ashamed: Tää vauva on niin rauhallinen. Ehkä kerran on ollu sellasta tujumpaa liikettä. Lähinnä just sellasta möyrintää ja pientä töytäsyä. Ehtiihän se kyllä vielä ja kunhan kasvaa saatan jopa manata sitä et hitto ku potkii kylkiluut rikki... tai sitten ei... On vaan nyt tottunu kahtena viime raskautena siihen et vauvat todellaki potkii niin että sattuu. Kakkonen ja tää kuopus on kyllä ollu sellasia villipetoja mahassa ettei tosikaan. Kakkonen varsinkin ja niinhän se oli sitte syntyessäänki "kiukkunen" ja on vieläki hyvin tempperamenttinen. Esikoinen taas oli jo mahassa tooooosi rauhallinen. Onneks oli sillon esikoinen kyseessä ni en osannu huolestua liikkeistä. Ei tietoakaan et olis monottanu niin et tuntuu kylkiluissa asti. Mutta niinpä se oli syntyessäänki sitte erittäin rauhallinen ja kiltti vauva. Joten sinänsä jos tääki nyt on rauhallinen mahassa ni vois toivoa olla et olis myös syntymän jälkeen rauhallinen tapaus. Mikä sopii kyllä paremmin ku hyvin! Onhan noita muita sitte tossa ketä pitää huomioida...

Painosta mullehan oli tullu vaan kilo painoo koko raskauden aikana viime neuvolakäynnillä mutta nyt sitä on kyllä tullu paljon lisää. Mä syön ihan hirveitä annoksia ruokaa ja leipää ja ihan mitä vaan. Kaikki maistuu niin kovin hyvälle! Varsinki lihaa ja perunaa voisin varmaan syödä aamusta iltaan. Taitaa sanomista kyllä tulla nyt painosta ku ens viikolla neuvolaan meen. Ja tarkotus kun oli ettei sitä painoa nyt kovin paljon tulis lisää.. huonolta näyttää!!!

Parin viikon päästä on sokerirasituski. Ekaan en pystyny menee mutta nyt on sit pakko mennä. Oon kyllä ihan varma et kohollahan ne arvot on tai ainaki yks. Niin ku on ollu parissa raskaudessa. Sit on kyllä pakko lopettaa tää älytön syöminen. En haluu toista niin isoo vauvaa ku kuopus oli.

Hauskaa viikonloppua kaikille!

Aksuliina 21+2
 
Nyt anteeksi jo valmiiksi, kaikilla on oikeus mielipiteeseen. Minkä ihmeen takia raskaudesta pitäisi kertoa Facebookissa? Tai laittaa kaikille tuntemilleen ihmisille tekstari asiasta? Sitten odotellaan ihasteluja ja onnitteluja ja suututaan jos joku ei kommentoi.. Syntymän jälkeen laitetaan miljoona kuvaa ja kaikkia pitää kehua. Kerrotaan vähintään kuukauden välein, "meidän muru 1 kk", "meidän muru 2kk", "no nyt se meidän muru hymyilee, jokeltaa, laulaa, tanssii, pukee itte ja menee töihin".. Itse en ole koskaan ymmärtänyt tuollaista huomionhakua, "oi ihanaa kun se on jo iso ja komee ja kaunis ja taitava ja fiksu ja..."
En tarkoita että ei koskaan mitään kerrottaisi, mutta miksi se on ihmisten ainoa tapa kommunikoida ja hakea sitä kuuluisaa huomiota? Eikö riitä, että kertoo niille ihmisille, joita näkee (=on oikeasti elämässä mukana) tai sitten valikoidusti soittaa (hui, pitää ihan puhua) läheisilleen.
Nimenomaan ne LÄHEISET ihmiset on siellä feissarissa, juuri siksi sinne aion laittaa, ettei tarvitse sit uudelleen ja uudelleen ja uudelleen "MITÄH!? Oot raskaana?? - Joo oon" riittää että kerran feissariin laittaa ja sit jotkut sen huomaa ja ne jotka ei ni sitte huomaa viimeistää siin vaihees ku vauva on maailmas. :D

En TOD! pistä sen takia, että saisin huomiota vaan siks, että haluun et läheiset ystävät tietävät ja sit ihan sama mulle onnitteleeko vaiko ei, ei se oo mulle maailmanloppu jos ei onnittele. :)

Joku 2kk sitte poistin n. 100 immeistä feissarista, mm. ex-työkavereita jne. En nää mtn järkee pitää feissaris ihmisii, joitten kans en oo tekemisis IRL. Mulla onkin ystäviä feissaris ALLE 20kpl. Pistääkö joku paremmaks? :D

Mulla on myös samanlaiset fiilikset kuin Koko2012. Mulla on pari kaveria raskaana ja voi hyvää päivää sitä hehkutusta facebookissa. Kaikki ultrakuulumiset jaettavaksi koko kansalle samoin kuin sukupuolet sun muut. Jotenkin mua karmaisee tuollainen tyyli. Jokainen tosin tekee niin kuin itsestä tuntuu hyvälle,mutta mä en koskaan haluaisi julkaista mitään noin yksityisiä asioita.
Siis sä et haluu jakaa raskauttas läheistes kans vai siis häh? :O
Mä itse mieluumin feissariin laitan, kun soitan/tekstaan erikseen immeisille. Mie ku en nää kaikkii läheisii ystävii usein, en välttämättä edes kerran kuussa.. Joten tässä tapauksessa on helpompaa, et laitan sit feissariin ilmoituksen. :) Ettei tuu sit sellasii yllätyksii et nään jonkun ihan loppu vaihees raskautta ja sit frendi tuumaa; "Sä oot raskaana! MIKSET OO KERTONU???". :D

Mie ainakin haluaisin heti tietää kumpi on tulossa, jos ystävä on raskaana. Ihan muuten vain. :)

Ja tosta hehkutuksesta, itse en oo ainakaa sellane "HEI JEEE OON RASKAANA SIISTII!"" tai mtn tollast... Yhden ultra kuvan pistäisin, mutta vain siksi koska se kuva on nii huvittava - mies tuumas et R-Herra näyttää ihan demonilta!! XD Se on kyl pakko pistää ja otsikkona "Demoni tulossa". ;)
 
LuvLucy Mulla kans täysin samoja mielialoja raskauden suhteen kuin sulla, ja esikoinen meilläkin kyseessä, pelotaa ja hirvittää ja nyt oon ruvennut laskemaan jo viikkoja paljoko on jälkellä ja HUI SE ja IIIK- sanat on tosi usein käytössä :D on tää uskomatonta :D
Eikös olekkin! :D Vaikka aina oon unelmoinu perheen perustamisesta, on tää sen verran iso juttu et välillä on sellanen "jeejee<3" fiilis ja sit välil ihan sairaan kauhea ahdistus... >< Varsinkin pelottaa se synnytys operaatio... Ku tietää, ettei mutsil menny se iha putkee (joutu pyörätuoliin jokski aikaa..) ni sit ain mietin et hitto jos mulle käy samoin... :/
 
Pakko viel lisätä, et nään vaan YHTÄ frendii joka kuukaus, joskus jopa joka vko. Muita ystäviä (myös siis läheisiä) nään 3-6kk välein... Joten ihan jo tämän takia haluan jakaa asian paikassa, missä mulla on kaikki läheiset ystävät paikalla ja saavat sit kaikki tietää asian samaan aikaan. :)
 
Arvasin että face-kommentointi kerää palautetta, hyvä niin. Maailma olisi tylsä paikka ilman mielipiteitä.

Tosiaan, meillä kaikilla on erilainen tapa käyttää facea, toisilla meistä on 350 kaveria, työkavereista niihin parhaimpiin ystäviin, ja toisilla se 20 läheistä ystävää. Itse tietenkin yleistin ja kärjistin asian. Kuinka sitä ihmiset pärjäsivät ilman facen tykkäyksiä?

Itse en myöskään mielestäni kieltänyt kirjoittelemasta faceen, vaikka se niin tulkittiin, vaan ihmettelin sitä että MIKSI näin tehdään. Noh, ammattinikin puolesta on tärkeää herättää puheenaiheita. :D Onnistuttu!

Ja sinä joka jouduit sairaalaan, koitahan jaksella!
 
Tiijättäkö muutes mitään hyvää sivua mistä sais ideoita nimeksi??
Alkaa tympiä jo pyöritellä ukkien ja mummojen toisia nimiä ja serkunkaimankoiranlempinimiä!! :headwall:

Pitäs vissiin sitä nimee rueta oikeesti jo miettimään...aletaan olla jo sen verran pitkälläkin että jos jotain tapahtuu niin ois nimi valmiina.

Täälä on tällä viikolla ruennu tyyppi ihanan aktiiviseksi! potkii kyllä niin topakasti että eilen ihan säikähin kun jomotti ykskaks tulemaan! :heart:

Hyvää viikonloppua!

Kaktuspiikki 21+6
 
Ultrassa käyty ja tyttöoloni meni pieleen koska pieni poikahan se sielä kölli :)
Eli minulle voi korjata poikalupaus listaan!
Kaikki oli hyvin, sydäntä ihasteltiin moneen otteeseen kun pikkunen nyt sitä kovasti halusi näyttää! Sydänlyöntejä oli nyt 158/min kun neuvolassa viikko siiten 150/min.
Hassu tunne nyt kun jotenkin olin niin asennoitunut siihen tyttöön mutta heti sen jälkeen kun näin poikaosat niin pikkuhiljaa enemmän ja enemmän lämpiää siihen että meille tulee poika. Nyt jo niin fiilareissa että tekis mieli huutaa parvekkeelta: Meille tulee POOOIKA! :) Ihan hölmö

Vähän FBstä, olen itse aika tarkka siitä kenet hyväksyn ystäviksi ja ajattelen että onko tämä oikeasti sellainen henkilö jonka kanssa haluan jakaa nämä asiat.. Itsellä iso suku ja paljon serkkuja joita ei paljon näe niin heidänkin kanssa on helppo tapa vaihtaa kuulumisia.

Tervetuloa vielä kaikille uusille, taitaa syyskuussa ola babyboom suomessa, meitä jo niin iso määrä tääläkin!

Voimia ja haleja heille joilla on nyt epävarma tilanne, olette meidän kaikkien ajatuksissa!
 
  • Tykkää
Reactions: Yeppee ja hawwe
Tillulle isot jaksuhalitukset! :heart:

ja uusille tervetuloa! :flower:

Täällä taas räkätauti koittaa iskeä päälle! Jo kolmas kerta n.kuukauden sisään...aina on viikon verran välis poissa ja sitte taas alkaa alusta. Kuumetta ei tuu, vaan sen vert lämpöä että veto on ihan poissa muttei pöpöt kuole..
Nyt on ollu kurkku ihan tulessa, nenä vähän vuodellu ja päätä jomottanu..ja se veto tosiaan poissa. Lisäks oon ollu pari päivää niiiiiin pahalla tuulella että oksat pois! Oikein itteä potuttaa millanen raivotar oon ollu.. :ashamed:
Tosin on nuo neiditkin räkäsiä ja sitä myötä kiukkusiakin, tappelevat kokoajan jostain tai huutavat muuten vaan...argh, pää halkee..!

Oon miettiny muutenkin että johtuuko näistä raskaushormoneista että oon ollu paljon herkempi (itkupilli suoraansanoen) ja jotenkin myös jotenki kiukkuisempi..vaiko vain väsyneempi..? En tiä..mietityttää jo itteeki.. Outoja tunnealavaihteluita..kuten esim. tänään.. Meillä isäntä ollu pitkiä päiviä töis eikä oikein olla ehitty jutella kasvokkain, ultrakuvat näytin yks ilta kun kotiutu just kun olin menos nukkuun.. No, oltiin puhelimes sovittu et jutellaan eka et kerrotaanko vielä sukupuoliasiaa muille vai sulatellaanko hetki tietoa ite (ja varmistetaan vielä samalla kun sinne 3d-ultraan mennään)..mutta isäntä oli sitte eilen kertonu raskaudesta äidilleen ja tietty paljastanu sukupuolenki! Kiukutti kun ei sitte juteltu asiasta..nyt kuiteski sano et tarttee jutella siit ultraan menost ennenku varaan aikaa sinne! Eikä sit tosiaan varottanu mua että on kertonu uutisen vaan olin ihan äimänä sen siskolla tänään kun kapsahti kaulaan onnitteleen! Tiedän etten tämmösest normaalisti hermostuis mutta nyt rupes jotenki vaan kauheesti ahdistamaan ja ärsyttämään.. No sanoin sitte miehelle kun pyörähti iltapäiväst kotona että nyt sitte kerrottava lapsille ettei kuule asiaa serkuiltaan joten isäntä sitte alotti uutisen kertomisen esikoiselle sanoin; mitäs sanot jos meille muuttaa ens syksynä uusi poika..? Poikalupaus siis saatiin mutten oikein oo sulattanu viel uutista kahden tytön äitinä..

Facest sen vert et ite en lapsista sinne oo laittanu mitään ja vähemmän muutenkaan kertoilen siel omia asioita..kavereissa kun on niitä vanhoja puolituttuja koulukamujakin.. Ehkä must vaan muuttuu kokoajan enempi ja enempi erakkoluonne kiukutteluineni.. ;)

No..nyt tarttis viedä likat isin kyytiin traktoriin..ja varmaan ite käydä samalla kuulemassa anopin ajatukset asiasta..
 
Täällä pitkästä aikaa! Uusiakin on tullu mukaan, tervetuloa! Onhan tästä ketjusta jo aika moni kirjoittelija tainnu jäädä taka-alalle ja vähän niin tehny itekin. On niin paljon kaikkea ollu viime aikoina, ettei ole ehtiny kirjotella. Oon kuitenki yrittäny lueskella!

Mintturalle tsemppiä että kaikki olis hyvin! Tosi raastavaa tuollanen epätietoisuus...:(
Ja toivotaan, että Tillun pikkunen ei vielä olis sieltä kuitenkaan tulossa! Mutta se on hyvä, että painoa olis kuitenki jo se 500g, että jos se muutaman viikon siellä vielä kestäis olis kuitenki varmaan jo hyvät mahikset selvitä, vaikka toki toivotaan, että kestäis pidempää!

Täällä oli rakenneultra tänään! Ja niinhän siinä kävi, että ennakkoaavistus piti paikkansa ja poikahan siellä köllötteli :) Kuulemma hyvin selkeä tapaus ja itsekin olin kyllä pienet pallit näkevinäni :D Mies ei halunnut tietää, joten yritän nyt salata asiaa.
Tuli vaan kammottavan huono omatunto, kun olin poikaolosta huolimatta jotenkin ajatellut koko ajan, tai siis aina, että saan tytön, ja nyt kun se sitten tosiaan on poika, niin jotenkin olen tänään vähän joutunu sulattelee asiaa. Tuntuu vaan pahalta, että sanon edes näin tai ajattelen! Ihan hävettää! Mutta jotenkin vaan kun aina ajatellut, että tytön "teen" niin vaatii vähän uudelleen orientoitumista. Mutta tosiaan siis tottakai olen onnellinen, että kaikki oli tosi hienosti ja siellä oli oikein ponteva kaveri! Ja pääasia, että olisi vaan terve, sukupuolesta viis, mutta ihan vaan hävetti tällanen reaktio...Ehkä vähän sama tilanne kuin BabyBlissillä! Että onnellisia ollaan hyvistä ultranäkymistä, mutta pikkasen meni pasmat sekasin. Huomenna kuitenki varmasti jo eri ääni kellossa ja sattumoisin ihan ku tarkoituksella näin Prismassa tänään harvinaisen monta todella söpöä poikavauvaa :)

Painosta Mulle oli viikolla 18 saakka tullu 3 kiloa. Toivottavasti pysyis kurissa tää painonnousu...

Syrän ja poju 20+2
 
Viimeksi muokattu:
Moi!

Tänään meilläkin ultra. :) Kaikki rakenteet ok ja muutenkin hyvinvoiva pallero. :D Paino arvio oli vähän yli 300g. Jännittynein mielen mentiin ultraan kun mietittiin sitä sukupuolta. Mies oli ihan paniikissa kun odotettiin kertooko se sen vai ei. :D Pitkään ultras kätilö ja oli ihan hiljaa. Olin ihan varma että tyttöhän sen on oltava jos siellä ei näy mitää. :D Mutta sanoikin sitten lopulta että kyllä tämä pojalta näyttää, kivekset näkyy ja näytti meillekkin sitten ne kun ei osattu katsoa niin tarkkaan. :) SItten alkokin näkymään kunnolla ja saatiinkin kotiin ultrakuva pikkupippelistä ja kiveksistä: :D Mies oli tietysti tosi innoissaan ja kerrottiikin läheisille ja tuleville kummeille.

Eli mulle voi laittaa poikalupaus listaan. :) taitaa pojat olla johdossa tällä hetkellä. :)

Riikka&Niisku 20+4, Niisku vastas viikkoja 20+1 mutta näillä 20+4 mennään! :)
 
Tervetuloa uusille :wave:

Tillu79: :hug: Toivotaan todella kovin, et pieni siellä vielä ainakin hetken pysyis! Jokainen viikko (ja päiväkin!) on tossa tilanteessa äärimäisen arvokas. Jaksamisia lepäilyyn <3

Aksuliina: Hauskasta, mulla meinaan kans esikko oli TODELLA rauhallinen vatsaelijä. Tällä tiedolla oisin siitä varmaan ihan hysteerinen, koska ei edes päivittäin mitään tuntunu, mutta sillon en osannu mitään pelätä. Olin onnellisen autuaan tietämätön kaikesta. Ja täysin terve tyttöhän sieltä syntyi. Ja samoin kävi täällä, eli todella rauhallinen ja kiltti lapsi myös täällä ulkomaailmassa. Kuopus taas ihan mahdoton mahaelijä, koko synnytyksen ajankin touhus vielä ja on äärimmäisen haastava ja myös temperamenttinen tapaus. Jännä vaan, eihän se toki aina kerro sitä, et millanen vauva on, se millanen vatsassa ollu, mutta hauskaa et sulla ihan samalla tavalla :)

Huh, ku juhlat ym. laittaa ihan hirveesti väsyttään tällä hetkellä. Papan synttäreitä oltiin siis juhlistaas ja mä oon aivan totaali loppu, joten taidanpa kömpiä sänkyyn.
 
heippati

pikaisesti jääkiekko huuman keskeltä ;)

Tillulle tätäkin kautta hurjasti voimia :hug: Hippulle vielä paljon turvallisia hetkiä masussa.

Kaktuspiikki: Nou, hätä nimien kanssa. Meillä kyllä oli nimet mietittynä molemmille valmiiksi, mutta vaihtui vielä kummankin kohdalla. Tytöstä olisi pitänyt tulla Vilma, mutta ei ollut yhtään Vilman näköinen :D Laitoksella kutsuttiinkin yhdellä tämänhtekisistä lempinimistä ja siitä muodotui oikea nimikin sitten. Esikoisen kun sain syliini niin tuli heti mieleen, että pitää keksiä jokin muu nimi.

FB asiaan sen verran, että joskus on omalla kaverilistallanikin oleva henkilö tehnyt tilapäivityksen jossa ihmettelee/sanoo kuinka paljon ärsyttää kun pitää lapsien kuulumisia sinne laittaa. Totesin, että jos se on niin rasittavaa niin minut ainakin saa kaverilistalta poistaa. Ei siis tarkoittanut ketään henk.koht. mutta jos se ärsyttää niin miksi sitten lukea niitä kun homman saa helposti korjattua.
Itsellä pyörii arki/elämä niin paljon lasten ympärillä, että väkistenkin tulee jokin mainoa "lasten suusta"-juttu laitettua tai mitä ollaan puuhattu. Se jota se risoo niin sitten risoo. Mutta esim. raskautta en ole siellä "julkistanut" En tiesä miksi, mutta valkenee aikanaan jokaiselle joka siitä tarvitseekin tietää.

Tännehhän on tullut paljon poika lupauksia tänään :D Onnea jokaiselle!

Takas jäkiksen pariin -> ( ja huomenna jäänkin sitten jäkisleskeksi ;) )

danjuska ja manna
 
  • Tykkää
Reactions: Yeppee ja Kakaa
Heipsis!!

Ihana lukea hyviä kuulumisia. Ja toivon kaikkea hyvää ja voimia Tillulle ja Hipulle !!!

Täällä rakenneultra takana ja kaikki näytti ihan hyvältä. Niitä kuvia olis voinu katsella vaikka kuinka pitkään ja loppupäivä menikin ihan leijuessa muissa maailmoissa. Painoarvio oli 430g.

Onko teillä kellään käytössä mitään bola-korua tai muuta vastaavaa "vauvakorua"? Mietin itse sellasen tilaamista. Bebes-nettisivuilla on sayang-koru, mikä on mielestäni ihan nätti, mut mietin et pitääköhän noi kovaakin helinää.

Mukavaa viikonloppua!!
Elvina 21+2
 
  • Tykkää
Reactions: hawwe
Iltoja!

tulin vaan vielä onnittelemaan ihanista ultrakuulumisista ja poikalupauksista!! :flower:

elvina minä tilasin sen bola-korun,sellasta hempeetä ääntä se pitää,ei kovin kovaa. Kaulassa en tosin ole vielä sitä edes pitäny :ashamed: ei oikein ole ollut sellasta "hetkeä" missä pitää,se pallo on kuiteskin aika iso ja minusta vähä niin kuin juhlakoru...jokin rannekoru ois ollu ehken mulle passelimpi.

Nimistä sitä just "pelkään" että saahaan joku hyvä nimi aikaseksi ja vauva ei sitten näytäkkään siltä! ja taas alkaa miettiminen!

liikkeistä no saahan nähä millanen vilperi tästä tulee kun tänäkin iltana potki ja mylläs ainakin pari tuntia! ihmettelin että miten voikin niin kauan?!
Kuin teillä muilla,jotka jo liikkeet tunnette? myllääkö pitkiäkin aikoja kerralla?

yhh tuota jäkistä,ei kiinnosta sitten pätkääkään!
 
Sain vihdoin otettua sen kuvan tosta masusta. Ehkä pikku riikkisen näkee, että oon raskaana vai näkyykö (vatsa siis täysin tyhjä täs kuvas)??? :O Mä nään enimmäkseen vaan roikkuvan vatsan.. :xmas:

LuvLucy & R-Herra 20+0 POKSS!! :heart:
(Uskomatonta et ollaan jo alle puoles välis! Enää 16vkoa laskettuun aikaan!! :))

 
  • Tykkää
Reactions: Kakaa ja Yeppee

Yhteistyössä