**SyYskUun SyDänTenMurSkaaJaT** KESÄKUU

Alkuperäinen kirjoittaja kerttuneiti:
ElämänIlo3 mulla oon ainakin tuota nopeasti täyttymisen tunnetta, ollut nyt kolmisen kuukautta.. Pitää ainakin verensokerin tasaisena kun syö suht vähän ja parin tunnin välein.. Ihan hassua, yleensä mulla on ollut suht pohjaton maha :LOL:

täällä herättiin aamulehden tuloaikaan purun hikkaan..kyllä nauratti - hän on ihana :heart: (meneekö vähän tunteelliseks kun jopa toisen hikka laittaa liikuttuun)

kerttuneiti&puru 25+4
=) heh, ei lainkaan mene liian tunteelliseksi. Ihtekin aina tunnustelee ja hymyilee milloi missäkin ku toinen hikottelee. Varmaan ulkopuoliset kahtoisi et "hullu ämmä" ku ihtekseen hymyilee.
 
Huomentapäivää...

Nyt on selvitty ilman kipeitä suppareita. Eilinen koko päivä tosiaan vatsa ihan helkkarin arka ja jomotteli... Ja illalla tuli sitten vielä alaselkä törkeen kipeeks, että oksat pois! Mut sit, älä lue jos ällöttää: Eilen illalla kun kävin vessassa pissalla, tuli sellanen valkonen limaklöntti... Siis ihan valkonen ja kiinteen olonen, ihan kun olis kunnon limat räkässy pönttöön, siis rään tapasta sellanen sylkäsyn verran. Tänä aamuna sama juttu. Valkkarii ei kuitenkaa oo vuotanu tai mtn. Tosi outoo. Oon täs ny vaan noiden suppareiden jälkeen ollu tosi hysteerinen ku käyny veskissä, pakko kattoo aina ettei vuoda mitää ylimäärästä... Toi oli tosi outoo. Täytyy mainita äitiyspolilla tiistaina toi. Ja spermaa se ny ei ollu... jos joku siitä sanoo :) Tahvo on kuitenski potkinu kokoajan reippaasti, eikä nyt tänään oo jomottanu oikeestaan mihinkään, että ihan hyvä olo ollut. Toivottavasti toi nyt jäis tohon. Äitiyspolilla se sit selvii, vähän pelottaa et miltä kohdunsuu näyttää, mut... Joo. En stressaa siitä sen enempää. Sekin tosiaan pelotti kun ne supparit pakotti p*skalle... kun oon kans lukenu et noin voi käydä ku synnytyssupparit alkaa... Hyi. mut edelleen; en nyt ajattele koko asiaa ennen tiistaita, jos olo näin hyvä.

Joku puheli ähky-olosta. Joo, siis ku toi kohtuhan painaa suolet ja vatsalaukun ja kaikki tonne ylemmäs ja lyttyyn - luonnollisesti vatsalaukku tuntuu tosi piukeelta vähemmästäkin. Että kyllä mulla ainakin samaa ongelmaa. Ja sit jos syö liikaa, niin ähky, ja palleaa painaa kans enemmän ku yleensä - hengästyttää ihan sikana! Sen takia kai just suositellaankin, et pitäs syödä usein, mut pieniä annoksia....

Monilla tuntuu olevan niitä Philipsin häläreitä. Ne näyttää muutenkin olevan yleisin merkki noissa marketeissa ym. Prismassa oli myös Doron hälyttimiä, mitä siis ollaan harkittu. Kahtoo ny mitä ostaa. Sen lypsykoneen taidan ottaa just sen Aventin, ja tuttipullot sitä samaa sarjaa kaikki... Kattelin, et ei oo kalliita netistä tilata, ja näytti niiitä olevan esim Citymarketissakin.

Jahas, täällä paistaa kans aurinko, kiva - eikä kuitenkaan liian helle! Uskaltaiskohan sitä kävelylle tossa iltapäivästä, ja jos vaikka jätskin hakis... :ashamed: Alkaa olla jokapäiväinen rituaali toi meidän jätskikeikka. Ja mikä pahinta: pakastimessakin aina Valion jääätelöö - vähintään paria eri makua. Mies tosin enemmän niitä ostelee kun minä, mut kyllä me niitä iltasin kummatkin aina kauhotaan :D

Huomenna poksuu rv 27, ja Tahvo painaa arviolta kilon! Pitäisköhän pitää kilobileet? :LOL:

Roona+Tahvo 26+6
 
Ähkyolosta: Täällä kans tuo vaiva... äsken just join kupin kahvia, söin samalla ruisleivän ja sit ihan vähän jätskiä, ni ihan mielettömän täys olo ja maha kunnon pallo!! Oikein painaa mahaa niinku ois syöny vähintään kilon ruokaa... :kieh: Noh, eipähän tuu liikaa syötyä kerralla ku vauveli tuolla rajottaa syömisiä.. :whistle:

Roona: toivottavasti nuo limaklöntit ei oo mitää limatulppaa vielä tuossa vaiheessa.. toisaalta limatulppa varmaan aina on vähän verinen joten tuskin on sitä? Jospa se kuitenki ois vaan valkovuotoa? Sitähän voi raskausaikana tulla välillä isommissa määrin!?

Ihana ku aurinko paistaa pitkästä aikaa.. ei kyllä oo mitenkää lämmintä kuiteskaa, täällä 8 astetta ja tuulee! Tänään ois kuulemma pihatalkoot, eli pitäs mennä halkoliiteri tyhjentämään ja täyttämään.. (asutaan tällasessa omakotitalos vuokralla missä on useampi asunto ja monet asukkaat) Mulle oli kuulemma laitettu kahvinkeittovuoro, ettei tarvi tän masun kans halkoja kantaa :whistle: Muutenki nuo naapurit tahtoo hössöttää mun puolesta millon mitäki.. tuovat ulos ruokaa jne, että pitää syyä ku oon raskaana.. huvittavaa :D

Anrika &Tepi
 
Minulla ei ole ollut ähkyoloa syönnin jälkeen (ainakaan vielä ). Tuntuu että jaksan syödä paremmin kuin ennen.. En sitten tiedä onko kovin hyvä juttu :p Tuota painoa, kun taitaa kertyä nyt muutenkin niin helposti.

Toivottavasti kaikilla teillä helpottaa olo joilla on ollut kolotuksia ja supistuksia. Voimia teille kaikille! Itsekin taisin bongata ensimmäiset supistukset. Varma en ole mutta pari päivää sitten kaksi kertaa tuli sellainen kovettuma vatsaan ja sitten sitä hetken jomotti. Aika kivutonta oli mutta tuli sellainen tuskallinen olo ettei liikkumaan oikein pystynyt. Hirvittää ajatella mitä teillä joillain sitten on kun sattuu kunnolla ja tulee usein..

Täällä on myös ollut noista kylkikivuista puhetta. Itsellä on niitä kolottanut nyt melkein joka päivä. Tuntuu kyllä inhottavalta, mutta ei onneksi vielä kauhean kipeät ole. Yöllä kolottaa myös vähän joka paikkaa - etenkin selkää, joten on vaikea saada hyvä asento ja tämänkin takia nukun sitten huonosti. Mitähän tämä on sitten elo-syyskuussa :|

Aurinko on tosiaan tänään tullut taas tervehtimään! On pirteämpi olo itselläkin, kun on valoisaa.

24+6
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anrika:
Roona: toivottavasti nuo limaklöntit ei oo mitää limatulppaa vielä tuossa vaiheessa.. toisaalta limatulppa varmaan aina on vähän verinen joten tuskin on sitä? Jospa se kuitenki ois vaan valkovuotoa? Sitähän voi raskausaikana tulla välillä isommissa määrin!?
Joo sitä mäki vähän mietin... Pitiki googlettaa et mikä ihme se limatulppa ees on, ku ohimennen vaan jossain huomannu joidenkin siitä puhuvan...
Ja niin mäkin ajattelin, et varmaan vaan valkkaria. Mut ihmettelinpä vaan kun ei oo muuten ollu mtn runsaampaa vuotoa, ja noi tuli niin ihme klöntteinä. Mut... tiistaina selvii. Ei kai täs nyt sen kummempaa ku on ihan hyvä olo jne. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:
Alkuperäinen kirjoittaja Anrika:
Roona: toivottavasti nuo limaklöntit ei oo mitää limatulppaa vielä tuossa vaiheessa.. toisaalta limatulppa varmaan aina on vähän verinen joten tuskin on sitä? Jospa se kuitenki ois vaan valkovuotoa? Sitähän voi raskausaikana tulla välillä isommissa määrin!?
Joo sitä mäki vähän mietin... Pitiki googlettaa et mikä ihme se limatulppa ees on, ku ohimennen vaan jossain huomannu joidenkin siitä puhuvan...
Ja niin mäkin ajattelin, et varmaan vaan valkkaria. Mut ihmettelinpä vaan kun ei oo muuten ollu mtn runsaampaa vuotoa, ja noi tuli niin ihme klöntteinä. Mut... tiistaina selvii. Ei kai täs nyt sen kummempaa ku on ihan hyvä olo jne. :)
Mä oon kanssa kysellyt täällä palstalla tosta tulpasta ja koittanut googlettaa!
Vaikka onkin neljäs raskaus jo niin kyllä säikähdin kanssa eilen kun pönttöön tuli iso kellertävä lima :$ Enkä ole koskaan niin sanotusti bongannut limatulppaa!! Supistuksia ei mulla ole ollut! Mahan nipistelyä on liikkeessä mutta menee ohi kun pysähdyn!
Pelottaa vaan niin paljon että en pääse lentämään muutaman viikon päästä ja joudun synnyttämään täällä :'( :'(
Tänään ja eilen mulla on ollut mahakin ihan sekaisin?
En sitten tiedä mitä tämä on? Mutta ensi viikolla pakko mennä lääkäriin tarkistukseen. Taidan muutenkin aikaistaa tota meidän lähtöä!
Mulla kumminkin yksi raskaus päättynyt viikolla 35 niin en halua mitään riskejä ottaa... ja kumminkin haluan turvallisin mielin lentää!

Viikot muuten poksuu tänään *POKS*POKS* 27*

Bebes & Salamatkustaja 27 :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja bebes:
Niin ja kuulemma ei välttämättä toi tulppan irtoaminen tarkoita synnytksen käynnistymistä! :attn:
Kuulemma se uusiutuu :attn:
Joten? Rauhallisin mielin(kö )? :attn:
Joo näin mäkin luin...

Ja voisko olla joku viikon 26-27 -limaklöntti? Ku mullaki huomenna poks 27
:LOL:

***
Löysin tällasen kuvauksen: "Limatulppa on suojana vauvalle koko raskauden ajan. Limatulpan irtoaminen ei kerro sitä kuinka pian synnytys tapahtuu. Se on ennakoiva merkki lähestyvästä synnytyksestä ja kertoo sen, että kohdunkaulakanava on alkanut lyhentyä. Limatulppa voi olla juoksevaa venyvää limaa tai verensekaista limaa tai paksua limaa olevä klöntti. Joillakin tämä ns. limatulppa on aivan selvä kertaklöntti, toisilla sitä irtoaa pikku hiljaa ja jotkut eivät edes huomaa mitään tällaista tulpan irtoamista"
 
heips!
täällä istutaan täpötäydessä junassa kohti sukulaisia matka.. ja poika potkii vähä väliä, potkia saa kuha ei vaa taas alkais jynttää mun rakon päällä loppumatkaa niinku viimeks :D kaks tuntii matka ja viimesen puoli tuntia se hyppi rakon päällä :LOL:
viivi ja poitsu 25+1
 
seksistä ootte puhunu.. meillä menee niin että mua ei vois kiinnostaa vähempää, ei sitte yhtään :LOL: ja mies on kiimanen ku mikä :LOL: sen mielestä mä oon niiiiin ihana ja seksikäs ja plaa plaa plaa.. mä tunnen itteni vaa ihan valaaksi ja väsyneeksi eikä siis kiinnosta yhtää ja mies parka ei ookkaa saanu ku ties koska viimeks.. mä en edes muista koska :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja bebes:
Alkuperäinen kirjoittaja fiksu:
voi ny sun saatana :kieh:

soitin äitipolille, joo-o.
käskettiin ottaa yhteyttä neuvolaan, johon yritin, mut sieltä ei vastattu!
sano äitipolilla vaan, et soitan huanoon aikaan, ( pe klo 15.00) ,et ne ei ota vastaan kun neuvolan lähetteellä, muuten sinne ei pääse!
ja "pahoittelii" et kun on niin kurja mennä sitte sinne terveyskeskukseen istumaan, kun joutuu jonottaa monta tuntia!
käski vaan juoda ja maata, mut ku oon perkele maannu koko päivän! :(
ja ens viikolla sit omaan neuvolaan!
ja sano vaan töykeesti, et ei näillä viikoilla mitään tehtäs vaikka joutusin yöllä lähtemäänkin!
:'(

vähän mua kiukuttaa, ja itkettää! :'(

tää on niin saatana tätä seinäjoen keskussairaalan touhua! kristus! :kieh:

vittu ja sairaala toimii niin laatukäsikirjojen mukaan, just joo!

mä kiihdyn! |O

fiksu ja brutus 24+1
Miten niin ei tekisi mitään!? Sulla jo viikkoja 24+1 eikö ne muka tekisi mitään?
Mä olen jotenkin eri mieltä. |O
Ja eikö sohvin vauva syntynyt noilla viikoilla??
Sinne vaan jos tilanne näyttää siltä! Mulla on vaan huonoja kokemuksia noista ennenaikaisista supistuksista! :headwall: Tuntuu että noi hoitajat on ihan k***päitä ja ei "välitä" :kieh: :headwall:
Älä odota jos sinulla sellainen tunne vaan mene ja vaadi että ne tarkistaa
ja kattoo tilanteen! Ei kuulosta hyvälle jos levossakin tulee supistuksia. :(

Fiksu Voima :hug: ja ilmoittele miten jakselet. :hug:
Toivottavasti menee ohi...

Ottaa päähän tollaset että ei tehdä mitään :headwall: :kieh: |O

Bebes & Salamatkustaja 26+5 :heart:
en tie onko tää jo vanha juttu mutta en jaksa lukee kaikkia läpi niin huolella..
kyllä niiden on jotain tehtävä, kaveri s-joelta siirrettiin tayssiin ja sen tyttö synty viikoilla 22+4.. tosin se tyttö menehty vajaa viikon ikäisenä.. mutta kuitenkin sekin oli s-jokelainen ja kyllä kaikki tehtiin että vauva olisi selvinnyt..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:
Alkuperäinen kirjoittaja bebes:
Niin ja kuulemma ei välttämättä toi tulppan irtoaminen tarkoita synnytksen käynnistymistä! :attn:
Kuulemma se uusiutuu :attn:
Joten? Rauhallisin mielin(kö )? :attn:
Joo näin mäkin luin...

Ja voisko olla joku viikon 26-27 -limaklöntti? Ku mullaki huomenna poks 27
:LOL:

***
Löysin tällasen kuvauksen: "Limatulppa on suojana vauvalle koko raskauden ajan. Limatulpan irtoaminen ei kerro sitä kuinka pian synnytys tapahtuu. Se on ennakoiva merkki lähestyvästä synnytyksestä ja kertoo sen, että kohdunkaulakanava on alkanut lyhentyä. Limatulppa voi olla juoksevaa venyvää limaa tai verensekaista limaa tai paksua limaa olevä klöntti. Joillakin tämä ns. limatulppa on aivan selvä kertaklöntti, toisilla sitä irtoaa pikku hiljaa ja jotkut eivät edes huomaa mitään tällaista tulpan irtoamista"
Joo näin se taitaa olla viikkojen 27 kunniaksi :LOL:
Saa nähdä Roona jos meillä onkin limatulppaa että kauan meillä menee?
En kyllä toivoisi yhtään että vauva nyt syntyisi!
Pelottaa koko ajatuskin :eek:
 
Joillakin tämä ns. limatulppa on aivan selvä kertaklöntti, toisilla sitä irtoaa pikku hiljaa ja jotkut eivät edes huomaa mitään tällaista tulpan irtoamista"
niin ja mä en koskaan tätä ennen ole nähnyt limatulppaa! Senkin takia vähän säikähdin :(
 
mulla yksi limatulppa oli ihan kokonaan verinen,ihan kuin nenästä tulee se ns.verimaksa ja toisella kertaa se oli sellainen iso limalöntti missä oli mukana verijuovia.mutta kummallakin kerralla se on ollut verinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja bebes:
Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:
Alkuperäinen kirjoittaja bebes:
Niin ja kuulemma ei välttämättä toi tulppan irtoaminen tarkoita synnytksen käynnistymistä! :attn:
Kuulemma se uusiutuu :attn:
Joten? Rauhallisin mielin(kö )? :attn:
Joo näin mäkin luin...

Ja voisko olla joku viikon 26-27 -limaklöntti? Ku mullaki huomenna poks 27
:LOL:

***
Löysin tällasen kuvauksen: "Limatulppa on suojana vauvalle koko raskauden ajan. Limatulpan irtoaminen ei kerro sitä kuinka pian synnytys tapahtuu. Se on ennakoiva merkki lähestyvästä synnytyksestä ja kertoo sen, että kohdunkaulakanava on alkanut lyhentyä. Limatulppa voi olla juoksevaa venyvää limaa tai verensekaista limaa tai paksua limaa olevä klöntti. Joillakin tämä ns. limatulppa on aivan selvä kertaklöntti, toisilla sitä irtoaa pikku hiljaa ja jotkut eivät edes huomaa mitään tällaista tulpan irtoamista"
Joo näin se taitaa olla viikkojen 27 kunniaksi :LOL:
Saa nähdä Roona jos meillä onkin limatulppaa että kauan meillä menee?
En kyllä toivoisi yhtään että vauva nyt syntyisi!
Pelottaa koko ajatuskin :eek:
Joo, mulla on jatkuva pelko perseen alla, että toi lapsi tulee ulos... Jääny niin hirveet traumat kun kaverilla syntyi rv 24. Ja ei yhtään helpota ku se mun kaveri soittelee ja kyselee oloja ja selittää et en saa tehä mitään jne. En oo viittiny ees sanoo sille noist yöllisistä suppareista mtn, vaikka eilen soittikin. Se olis varmaan soittanu jo ambulanssin, poliisin ja palokunnan mulle tänne sen takia. :D

Mut en usko, että olis itellä se limatulppa. Ei oo ollu yhtään veristä... Ja nyt ei oo tullu mitään, oon aika tarkkaan pöntön ja paperit tutkinu joka kerta ku käyny vessassa - hysteerinen? Eheheheeeei kai :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja fiksu:
merkkaus, kaikki toistaseks ainakin ok! =)

fiksu ja brutus 24+3
Tosiaan, hyvä että sullakin kaikki hyvin!! Niin oma napa ollu mielessä, mut nyt ku oon vähän rauhottunut taas niin muistaa muidenkin hädän...

Oot kovana vaan. Ja kyllä sä hoitoon pääset jos jotain tulee. Mutta toivotaan ja uskotaan, että kaikki menee hyvin :) Ja onneks nyt kaikki ok.
Jaksamisia :hug:
 
Huh, on karmiva olo.. ihan kun oisin ihan kännissä. Ällö-osuus: Aamulla oksensin aivan julmetusti ja taas niin et veri lensi nenästä. Helvetti, miula on alkanu käydä aina noin kun laatta lentää kunnolla niin lentää sit verikin :ashamed: Mut kuitenkin.. kauhee olo ja mittasin verenpaineet: noussu on! On nyt ollu kotona mitattuna 130-140/90-95. Viimeks sanottiinä-polilla et eipä noilla yläpaineilla niin väliä, mut seuraa ettei se alapaine lähe nouseen... Voi rähmä... Pian on neuvola, ei millään viittis soittaa sinne kun kerran käynti on ihan pian..

Lisää ällöö limoista miul on ihan koko raskauden ajan tullu kunnolla valkkaria. Joskus enemmän joskus vähemmän mut vähintäänkin tuplaten normaaliin verrattuna! Että täällä tuskin limatulppia huomataan, ellei se tosiaan ihan jonain "golf-pallona" sieltä tule :D

Tepa ihan mielenkiinnosta, kun laitoit et koskaan ei synnytys alkanu lähimainkaan siitä tulpan irtoamisesta.. niin mikä on lähimainkaan? Viikkoja? Päiviä? kk?
 
Moikka kaikille,

Täällä ollaan oltu möksällä ja tänään aamuvuorossa töissä. Masu on kivikova ja koko päivän on tuntunu sellaselta ku alapää tippuis.

kovasti olette taas kirjoitelleet. Mitäs kaikkea... olen huomannut useinkin silitteleväni masua ja varsinkin silloin kun möykky kovasti potkii niin yritän rauhoitella sitä. Ai niin mual on huomenna se sokerirasitus, mua öklöttää jo pelkkä ajatuskin siitä.

Mua kans vaivaa toisinaan tuo ähkyisyys ja silloin masu on kovin kova. mites onko teil muilla ilmaa kovasti vatsassa?

Roona: Mikäköhän se sinun klöntti on, itseäkin rupes oikein mietityttää

Nyt ihan lähiviikkoina nivuskivut ja ristiselkäkivut ovat vaivanneet niin ja tosiaan nuo kyljet on kans ollu silloin tällöin arat. nukkuminen kyljelläkään ei ole ollut hyvä asento ilman tyynyvuorta masun alla. pitäis varmaan käydä ostaa tyynyjä lisää :LOL:

Yöllä herään parhaimmillaa joku 4-5 kertaa vessaan ja mua närästääkin nykyään ihan mielettömästi joo joo vali vali.. mut onpahan hyvää harjoitusta näät yölliset heräämiset pientä ajatellen :p

perjantaina olis se eka neuvolalääkäri mut en tiedä pitäiskö soittaa jo aiemmin tonne neuvolaa ku paikat on niin kipeet ja tuo seisomatyö 8 tuntia eikä todellakaan helpota sitä.

Mulla on kans ollu tota valkovuotoa jonkin verran, mutta mul on aina ollut sitä suhteellisen paljon.

osaako joku auttaa??? mun työsoppari loppuu elokuun lopulla ja äippälomalle jään 4.8. kesäloma alkaa 29.6 ja lomapäiviä ansaitusti 22 pvää. mites jos nyt jään pe tai aiemmin koko loppu raskaudeksi sairauslomalle mite käy mun kesäloman ja lomarahan? työskentelen hotelli-ja ravintola-alalla.

no joo kyllähän tätä tässä taas olikin

Jooseppi & Möykky 26+5
:heart:
 
Roona on kyl tosi hyvä et sulla on ä-polikäynti tiistaina! Pääset selvittään noita sun kaikkia suppari- ja lima-asioita, mulla ainakin on kovempi luotto äippäpolin väkeen kun mun terkkaan!! Eli sattuupa hyvään saumaan, tavallaan, se sun tuleva käynti! Toivotaan nyt et pieni KiloTahvo siellä masussa voi hyvin :hug:

bebes - toivottavasti sullakaan ei ole mitään huolta tai hätäiltävää, hui, kyllä muakin laittais toi lentäminen (ja se saako siihen luvan!) mietityttään.. jaksamisia sinne etelään ja pidetään sormet ristissä että lentäminen tosiaan onnistuu! =)

[/b]( . ) mua on alkanut polttelemaan mahasta.. ja tullut vähän huonoa oloa, erityisesti nyt parina iltana. mitä lie on, mutta eipä mahan poltotkaan mukavalta tunnu :( muutoin kaikki ok ja pikkunen pyörii ja potkii ja hikottelee ja muljuu menemään aikalailla 24/7 tätä nykyä.

Jooseppi mulla on ilmaa vatsassa, toisina päivinä enemmän, toisina vähemmän.. mutta kyl tuntuu et välillä ihan haittaa. Närästystäkin oli pari kertaa, kun Pancho Villassa oli tullut käytyä syömässä oikein kunnon mexicolaista safkaa, ostin sitten ihan Renniee paketin..ja sen jälkeen koko närästys katosi kuin tuhka tuuleen, ennen siis kun pakettia ehdin edes aukaisemaan! Ehkä se oli se erittäin mausteinen ja rasvainen ruoka..? Kun kotiruuasta närästystä ei nimittäin tule. Oon ymmärtänyt että imettäessä jos myöskin syö kovin maustettua ruokaa, tulee vauvalle vatsanväänteitä. Onhan se ihan ymmärrettävää että niin pieni vatsa ja suolisto ei ihan mitä tahansa kestä..

Huoh, synttäreillä oltu viimeset 6 tuntia - nyt ruokaa nassuun =)

kerttu+puru 24+5

*muoks* ja niitä viikkoja on kyl oikeesti 25+5..
 
Heijpä heij.

Mulla oli esikon aikaan limatulppa aivan kirkas. Ja neiti synty n. kolme viikkoo siit etiäppäin. Eli ei mekkää lähetty synnyttää samnatien :D

palaan taas paremmalla aikaa.

zeny 26+2
 
Roona: Mulla on kans ilmeentyny noita ihanan ihania klimppejä... Pari kertaa tullu sellanen oikeen iso klöntti, ihan niiku joku ois paperii kleesmassu kunnon räkäklimpin (ainut et valkoisempi)!!!! Kans kieltämät käyny mieles toi limatulppa, ku on kert supistellutki jo reilut 10 viikkoa ja nyt pari viikkoa ollu todella kipeitä supisteluja... onneks keskiviikkona taas neuvola!!!
 

Yhteistyössä