***Syyskuun Sydäntenmurskaajat- ONNITTELUT KAIKILLE! ***

Näin alkuun nopee vaan...

Eli limatulppahan irtosi keskiviikkona, niinku kerroinkin. No niinhän sitä sitten synnytys alkoi klo 00 ke-to yöllä. 15h ja tuloksena ihanainen rinsessa 24.9.2009 (rv 39+6) klo 14:42, 3585g ja 48cm.

Pari tuntia sitten kotiuduttiin. Saas nähä miten lähtee sujumaan näin kotona =)
 
Virtahepo tuokin on kaunis idea.. itse mietin jotain pieniä jalanjälkiä jonnekkin simmosia "pieniä vauvan tassuja" :LOL: se on kyllä varmastikkin käytetympi idea kun nuo apilat mutta ajattelin vähän omanlaisia. Saataisiin nyt tää meidän pallero maanpäälle ensin kun näyttää että tuo tuolla vaan viihtyy ja viihtyy ja viihtyy... huoh

Eilen ja tänään on ollut niin uupunut olo että ohhoh.. mietinkin jo että toivottavasti ei synnykkään tän viikonlopun aikana kun oon niin väsynyt. No mutta oikeestihan olisin niin onnesta soikeena kun tulisi pienikin merkki että tää itestään lähtis tulemaan.. Taidankin tästä taas mennä pötköttelemään ja keräämään voimia jos nyt tapahtuisikin jotain..

Dindei 40+6
 
Tulin merkkailemaan, ja pakko kommentoida! ...Tatuoinneista... Mulla on suunnitelmissa nilkkaan sellanen tribaalityyppinen homma, "sukupuu", ja siihen tulee pojun koko nimi ja syntymäaika, jotenkin kauniilla kirjaimilla. Eli siis Vili Jouko Oliver 21.8.2009
Huh... Pojun nimi siis tuli tänään julki. Kamala show noiden sukulaisten kanssa!!! :kieh:
Onnea vauvakuume83! :flower:
 
ONNEA KAIKILLE VAUVAUTUNEILLE JA TSEMPPIÄ VIELÄ YHTENÄ KAPPALEENA OLEVILLE!

Meillä on reilu kaksi viikkoa nyt vauva-arkea takana ja hyvin menee. Sälli kasvaa ihan mieletöntä vauhtia ja syökin sen mukaisesti. Nyt kun vielä saatais painonnousu reippaaseen vauhtiin (syntyessään 4300g, 12vrk:n ikäisenä 4335g) niin olisin tyytyväinen vaikka sanoivat neuvolassa ettei tarvii olla huolissaan kun herra käyttää ruokansa kasvuun eikä painon nostamiseen. Ukkeli oli kasvanut ekan 12vrk:n aikana 3cm.

Nyt kaffille ja sitten yöpullojen tekoon. Meillä tissiä ei enää syödä kun tisumaito ei tee pojan kuin pahalle tuulelle.

Olkkis ja Pikku-A 2vkoa2pv
 
En mää ainakaan oo päässyt vielä mihinkään, ja uskon että ei tää synny ilman apuja.
Ei vaan jaksa kirjottaa mitään vaikka koneelle tuleekin istuttua päivittäin..
Niin ja huomenna laskettuaika :heart:

Inka ja Maisa 39+6 :heart: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja inka85:
En mää ainakaan oo päässyt vielä mihinkään, ja uskon että ei tää synny ilman apuja.
Ei vaan jaksa kirjottaa mitään vaikka koneelle tuleekin istuttua päivittäin..
Niin ja huomenna laskettuaika :heart:

Inka ja Maisa 39+6 :heart: :heart:
Tää on ihan kuin mun kirjoittama :D Huomenna siis LA ja samat ajatukset... :headwall: :headwall: :headwall:

Kristelle 39+6
 
Meitä on sitten kolme samassa veneessä,paitti että pötköllään tuossa olin niin tuli kipeitä supistuksia ja vessassa tuli lapsivettä.En usko että pissaa kun laitoin paperin sinne niin tunsin kun tuli toisesta reijästä :x
Saas nähdä
 
Roona82 ihana nimi pienelle :flower:

Täälläkin ollaan yhdessä kasassa eikä mitään meinaa alkaa tapahtumaan. Yöllä heräsin "menkka kipuihin" mutta eipä yllättäen lähtöä tullut.. Ehkä ensiviikolla alkavat käynnistellä.. puuh tätä hermojen hallintaa :kieh: :kieh:

Dindei + mini 41+0
 
Heipparallaa,

Täällä tänäin 40+5 eikä sen kummempaa kuin eilen illalla tais tulla taas pari supparia..
Painaa niin prkeleesti jo tonne alapäähän että ei tää kyl oo ees enäää kivaa oloa...Mutta minkäs teet kun ei ala syntymään |O
Lähen tästä paistamaan lettuja :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Alkuperäinen kirjoittaja inka85:
En mää ainakaan oo päässyt vielä mihinkään, ja uskon että ei tää synny ilman apuja.
Ei vaan jaksa kirjottaa mitään vaikka koneelle tuleekin istuttua päivittäin..
Niin ja huomenna laskettuaika :heart:

Inka ja Maisa 39+6 :heart: :heart:
Tää on ihan kuin mun kirjoittama :D Huomenna siis LA ja samat ajatukset... :headwall: :headwall: :headwall:

Kristelle 39+6

Ja peesi tälle. Ei mitään oireita. Ke laskettu aika.
 
Onhan meitä kärvistelijöitä täällä siis vielä :D Aavalan tyttö taitaa olla seuraava jakautuja :whistle:

Mulla nyt ihan hirmuinen paineen tunne alavatsalla koko ajan :kieh: Toivottavasti se merkkaa edes jotain. Supistellut ei kyllä oo eikä mitään muutakaan :headwall:
 
Tänään täälläkin laskettuaika.Limatulppaa alkaa tulemaan.Vettä eikä supistuksia ole tullut sen iltapäivän jälkeen.Ne katosi kuin pieru saharaan,kun aloin liikkumaan :kieh:
No huomenna neuvola ja saa tehdä kovakouraisen sisätutkimuksen,jos se loppuviikkoon mennessä alkaisi.Tietenkin menee kaksi viikkoa yli :xmas:

Nyt ompelemaan tyynynpäällisiä ja odottamaan remontti reiskoja eli jönsse ja dille tulee.Isä ja sen velipoika (majakka ja perävaunu).Ne on niin hupaisaa seurattavaa,kun tekevät remonttia että päivä sujuu joutusasti :LOL:
 
Täällä ei mitään uutta..."kevyitä" suppareita silloin tällöin...

Onneksi en ole ainoa kärvistelijä pinossa...

Eräs tuttavani sai viime yönä pikku prinsessansa syliin,l.a. oli jo17 päivä,eli yli meni hänelläkin...

Eipä muuta.Lä'hen tästä poitsun kanssa Afrikantähteä pelailemaan...

Jaksamisia kaikille!

41+1
 
Ei tännekään mitään uutta *POKS 40+0*

Shoppailemassa käyty, syöty ja nyt pieni lepotauko (koitan poikaa saada päikkäreille) ja sitten siivousta, illalla ainakin saunaan vielä ja jos mies ehtii ajoissa illalla kotiin niin vois sitä viimeistäkin ässää koittaa :whistle:

Vaikka eihän nuo häätökeinot taida mitää auttaa, mukavia puuhia kyllä kaikki ;) :D
 

Yhteistyössä