Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

LARA: Siellä alkaa ilmeisesti olla myös jännät paikat=)

DASK; No voihan hittolainen...täält sulle kuule lisää suppareita, saat nää munkin muutamat kun ite tiedän että 20 päivä on viiminen etappi ni kyllä nää täältä joutaa sinne:LOL:!!

Täällä tuntuu kaikki mammat olevan hiukan tympääntyneitä olotilaansa...ei nämä viimiset viikot kylllä mitään herkkua ole ja kun ei oikeen jaksa mitään tehdä eikä hirveesti suunnitella mitään kun koskaan ei tiedä jos se lähtö tuleekin!! Mulla ois sitte tänään vimppa neuvola ennen leikkausta...mutta tuskin siellä mitään sen kummempaa.
mitään uusia tuntemuksia ei taida olla:kieh:!

lennilokinpoika 38+4
 
Paljon Onnea kaikille vauvan kainaloon saaneille ja ihanaa vauva-arkea:flower:

Hurjasti jaksuja ja kärsivällisyyttä raskauden viimepäiviin. Supparituulia:whistle:

Useammastakin lähteestä olen lukenut, ettei vauvan tulisi rauhoittua ennen syntymistä.Tilan puutteen johdosta liikkeet vaan muuttuvat vaimeimmiksi.

Ennakoivista merkeistä mulla on kaikissa kolmessa raskaudessa alapaine noussut 1-2 vrk ennen synnytystä noin kymmenen pykälää (norm. 65 ennen synnytystä 75-80 ). Myös hb on noussut reilusti. Ruokahaluttomyys ja kuvotus vajaa viikkoa ennen. Unettomuus ilman järkyttävää väsymystä. Nyt limatulppa 2 vrk ennen. Tunti ennen vesien menoa nenään tulvi vauvan, lapsiveden ja muut synnytykseen liittyvät tuoksut. Mikä lie psykologinen juttu:).

Vauvan kanssa sujuu edelleen mukavasti. Eilen kävi neuvolatäti ja painoa oli tullut viikossa 550g, joten maitoa riittää. Syntymäpaino oli siis 3030g ja nyt 3700g. Siskot ovat edelleen hyvin rakastuneita veljeensä. Ristiäisetkin on jo varattu (16.10 ) ja kaikki kummit kysytty.
-Poni ja poju 3 viikkoa
 
Ja ärsyttää kans niin paljon ne kyselijät :kieh: Yks tyhmimmistä kommenteista on se, että yksikään vauva ei oo sinne mahaan jääny... aijaa!!! Eipä auta mua nyt yhtään sellanen "tieto". Ja kaikki samat jutut vielä mitä te muutki ootte maininnu. Kyllä pistää ketuttamaan välillä.

Kiva et sain kiukutella, tsemppiä kaikille loppukiriin!!!

Hupu ja pieni 39+1 (19.9.)
Juuri tuota kommenttia ajattelin vielä eilen illalla, että lähes JOKAINEN heittää ton hauskan " vitsin", että ei mun tietääkseni sinne ole ketään jäänyt.. Heh, heh. Hitto, kyl ite tajuaa tästä lähtien miten käyttäytyy ja puhuu viimisillään raskaana olevan kanssa :LOL: Ja meillä myös Äiti vastaa puhelimeen vähän sellaista toivoa äänessään, että nyt ois sairaalaan lähtö-puhelu :D Tai sit musta vaan tuntuu siltä, että vähän jokainen kelle soitan, vastais mulle sillä äänensävyllä ;)

Mulla suppareita tuli vielä muutama illalla ja ässän jälkeen tuli kans muutama lievä.. Mutta se siitä ilosta. Katoin tossa äsken mun vatsaa peilin kautta, ja se on niin huvittavan näkönen, ku on aivan Pystyssä!! :D Taas tuntuu että siellä ollaan liuttu vähän alemmas.. no huomenna on neuvola, katsotaan mitä täti sanoo.

Laralla vaikuttas siltä, että kohta vois olla lähdönpaikka! :) Ja ihanaa, että saat miehesi taas kotiin! Ei tartte yksin jännäillä.

Mä lähen nyt hoitaa kaverin 2kk vauvaa, ku ei omaakaan voi!

Katsellaan taas tämän päivän tarjonta, kelle ilmaantuu suppareita ja kelle ei.. :)

Lätäkkö + omassa kodossaan viihtyvä asukki 39+3 (4pvää laskettuun, kun tätä päivää ei tietenkään enää lasketa) ;)
 
Hurjasti onnea taas kaikille vauvan saaneille!!:flower:

Monella tuntuu supistuksia tulevan.Mulla on kanssa ihmeellisesti tullut aina muutama ehkä kolme kipeetä supistusta noin 5 min välein ja loppuu sitten.Ihan outoa,kun pojista ne supistukset ei ollut kipeitä ennenkuin sitten olikin tosi kyseessä.Mulla on muutenkin ihan valas olo ja ei huvittais kyllä yhtään tää raskaus enää.Laskettuun aikaan on vielä melkein kaksi viikkoa,vaikkakin menkoista laskettuna se olis jo perjantaina.Mulla on vissiin vielä joku rannekanavan ahtauma,johtuen noista turvotuksista käsissä.Yöllä tai ylipäätään maatessa puutuu etu-,keskisormi ja peukalo ja aamuyöstä alkaa särkee ihan sairaasti toista kättä,niin että on pakko nousta.:kieh: Menee hermo,mulla ois ollu ihan tarpeeksi vaivoja ilman tätäkin.
Tarvis yrittää vaan suhtautua positiivisesti!!Joo,hyvää päivän jatkoa kaikille!!:wave:

Heppuli ja Kerttu 38+2
 
:wave: Meille syntyi pieni prinssi lauantaina 11.9! =)

Klassisesti lapsivedet meni taksissa sairaalaan kun matka kesti reilu tunnin. Sairaalassa olin siis puoli viiden aikoihin ja poika syntyi hieman ennen kello kuutta, joten aika vauhdikas synnytys oli. Epiduraalin ehdin saada mutta se vaimensi vain muutamaa supistusta, muutoin oli kivut aika kovat. Kätilölle sanoin jo kun puudutusta laitettiin että on ponnistustarvetta, sanoi että johtuu puudutteesta, älä ponnista.
Välillä sanoin että joka supistuksessa on tarve ponnistaa, juu älä ponnista. Siitä sitten hetki kun en voinut muuta kuin ponnistaa ja huutaa, kätilökin tuli sitten vauhdilla paikalle ja totesi että ohho, sinähän synnytät jo.
Loppujen lopuksi kaikki onneksi hyvin ja tuli vain pieniä repeämiä.

Jos jaksan , kirjoittelen tarkemmin myöhemmin.
Vauva syntyi viikoilla 38+5 (aiemmat menneet kaikki yli).

Kotona siis ollaan ja vauva 3 päivää vanha. Ihana pieni poika joka enimmäkseen syö ja nukkuu.

Sisarukset aivan innoissaan jatkuvasti sylittelemässä pikkuista.

Onnittelut muillekkin vauvan saaneille ja ihanaa vauva-arkea!

Hassuli ja Nyytti 3 vrk
 
Noniin, jos nyt kerkeiskin vähän synnytyksestä kertoilla. Esikoinen isin kanssa päikkäreillä ja tais vauvakin tuohon viereen simahtaa...

Elikkäs mun kohalla se limatulppa nyt sitten ennakoi kuin ennakoikin lähellä olevaa synnytystä. Sitä alkoi tulemaan torstaiaamusta ja viimeiset palaset tuli perjantaiaamuna. Mulla ei ollut siinä verta, mutta selkeää sellasta sitkeää limaa se oli. Muita ennakkovaroituksia ei ollut mitään. Ei edes niitä harjoitussupistuksia, jotka olivat monena yönä mua valvoittaneet. Juttelinki aamulla vielä muutaman kaverin kanssa, et ei sitten mitään tuntemuksia, että varmasti menee sinne keskiviikkoon asti kun käynnistetään. Sain likan päikkäreille siinä vähän yli 11 ja kävin itsekin lepäilemään. Taisin jopa saada unen päästä kiinnikin, mutta sit olin jossain vaiheessa taas hereillä kun kuului "poks". Siinä sitten hetken mietin, et mikä toi oli, oliko se nyt sitä. Kun en ollu ihan varma vaik esikoisesta meni samal tavalla. Siinä sitten hipsin vessaa ja kyllähän sieltä valui, mutta aika hillitysti kuitenkin. Äkkiä sen jälkeen sitä alkoikin sitten tulla aika tahtiin, monta sidettä meni märäksi hetkessä. Soitin sitten miehelle eikä vastaa..Sitten meijän äitille, joka oli varattu lapsenlikaksi, ja ei sekää vastaa :D. no, siinä vaiheessa ei tullut vielä supistuksia, niin aattelin, ettei kiirettä eikä paniikkia. Ja kyllähän ne molemmat sit ihan heti soittivatkin. Sanoin miehelle, et ei paniikkia, mut se lähti töistä kuitenkin heti pois. Enempi se tuntu olevan hermostuksissaan kun minä :D.

Vedet meni siis 12.15. Yhden jälkeen meidän äiti tuli paikalle ja lähdettiin siitä sitten pikkuhiljaa sairaalaan päin. Alkoi siinä vaiheessa tulla jo kipeämpiä supistuksia. Tosin, mä oisin varmaa ollu viel kotona, jollei nää ois hoputtanu menemään. Noin varttii vaille kaksi oltiin synnärillä ja supistukset kokoajan muuttuivat kipeämmäksi. Kätilö rauhalliseen tahtiin pisti käyrälle ja tarkisti että lapsivettä tihkuu. Ei ollu epäilystäkään, kun sitä tuli kokoajan aika runsaasti. Siinä käyrällä ollessa alkoi olla jo aika tuskaista oleminen. Meidät kuitenkin pistettiin vielä lepohuoneeseen ja sain suun kautta otettavia kipulääkkeitä. Samalla laitettiin antibioottitippa kun mulla oli se streptokokkibakteeri. Ihan hetkessä siinä ollessa kivut muuttui niin sietämättömäksi , että oli pakko soittaa kelloa. Mulla tuli jo siinä kohtaa hurja ponnistamisen tarve. Kello oli noin kolme siinä vaiheessa. Kätilö sanoi, että vauva tulee nyt niin rytinällä alas ja se pistää ponnistuttamaan niin aikaisin. Auki vasta 4 cm. Sairaalaan tullessa noin 3cm.

Pääsin tuon jälkeen synnytyssaliin. Vihdoin. Supistuksia tuli hurjaan tahtiin ja ponnistutti. Oikeastaan tuntui, että hengähdystaukoja ei juuri ollut. Esikoisen kohdalla oli mun mielest helpompaa kun oli selkeet supistukset ja sit tauko. Nyt tuntui, et oli yhtä supistusta kaiken aikaa. Ilokaasulla sitten koitin pärjätä. Kätilö rupesi jossain vaiheessa kuttumaan lääkäriä antamaan puudutetta, mutta lääkäri ei päässyt heti paikalle kun oli joku päivystystapaus just samanaikaisesti ja niin siinä sitten kävi, että eihän siin keritty antaa minkäänlaista puudutetta. Ilokaasua vedin kyllä senkin eestä. Ponnistamisen tarve kasvoi entisestään ja oli aika kauheeta pidätellä vaan koko ajan , vaikka elimistö käskee ponnistamaan.

Noin 5 vaille neljä sain vihdoin luvan alkaa ponnistamaan kun auki jo kokonaan. Tulipahan koettua nyt sitten ponnistusvaihe ilman epiduraalia, ja voin sanoa, että oli kyllä eroa kuin yöllä ja päivällä. Edellisessä ponnistusvaihe ei tuntunut juuri missään. Nyt tuntui, niin kovasti, että ajattelin repeäväni tosi pahasti. Lisäksi vauva vielä päään tultua jumitti hartoiden kohdalla hetken. Mutta nopeastihan tup ponnistusvaihe oli sit ohi ja vauva ulkona 16.00. Ja kipu hellitti siihen paikkaan ja olihan siinä maailman paras palkinto :).

Synnytyksen kokonaiskesto oli siis 3 h 45 min. Minut yllätti nopeus. Yli puolet nopeampi synnytys kuin esikoisen kohdalla. Toisaalta hyvä, että oli nopeaa, kun ei joutunut sen kauemmin kivun kanssa taistelemaan, mutta toisaalta sen epiduraalin kanssa olis voinu olla ns. pehmeämpää. Mutta ihanaa, että on ohi ja vauva vihdoin sylissä.

Vaikka vauva olikin suht iso, niin ei tullut kuin pari pientä nirhaumaa. Ei onneksi yhtään tikkiäkään tällä kertaa.

Oma olotila tosi pirteä synnytyksen jäljiltä. Ja tunteetkaan eivät ole heittelehtineet nyt samalla lailla kun esikoisen synnyttyä. Ehkä se muutos ei nyt toisen kohdalla enää ole niin suuri .

Me päästiin pois maanantaina. Lääkärintarkastus oli jo sunnuntaina,ja kaikki muuten ok, mutta pikkuisen paino laskenu liikaa kotiinlähdölle ja maitokaan ei ollut kunnolla noussut, niin pitivät vielä päivän. Siinä kohtaa harmitti, mutta kyllähän se on hyvä et tarkkailevat.

Huh, mitä romaania kirjotinkaan.. Hyvä jos jaksoitte edes lueskella.:)

Ja paljon Onnea Hassuli!

primrose ja pikkuneiti 4vrk
 
Viimeksi muokattu:
ONNEA KAIKILLE VAUVAN JO SAANEILLE!

Meillä olis LA tänään ja menkkojen mukaan se oli viime lauantaina. Mitään merkkejä ei alkavasta synnytyksestä ole. Päätin luovuttaa poppaskonstien kokeilemisen ja tyytyä siihen että "kyllä se sieltä tulee kun on tullakseen". Raivostuttaa kun mitään ei ala tapahtua. Kaikki keinot on kokeiltu, talo kiiltää viimeistä päivää, peltohommissa oltu, seksiä kokeiltu, punkkua juotu lasillinen ja akupunktiopisteitä hierottu ja MITÄÄN EI TAPAHDU! Nyt saa olla, päätin että nyt loppuu stressaaminen ja odottelu. Saatiin miehenkin kanssa sovittua noi jokapäiväiset kinat ja tajusin että ehkei ole pakko minunkaan jokaisesta pikku asiasta huomauttaa ja nipottaa. Kaikinpuolin muutenkin todella hyvä olo, saan nukuttua yöt heräämättä kertaakaan ja mies suostuu kuskaamaan lapset kouluun ja hoitoon aamuisin niin ei sitten tarvitse senkään takia ajoissa heräillä. Nytkin lähti niitä juuri pyörällä hakemaan. Joten jos olen tähän asti selvinnyt niin enköhän vielä kaksi viikkoa jaksa.

Synnytyskertomuksia todella kiva lukea ja kiva myös huomata että lähes kaikilla samat fiilikset loppuraskaudesta kuin minulla.

JAKSAMISIA MYÖS KAIKILLE MUILLE!!!

VicHo 40+
 
Taas oli tullut vauvoja :)
Onnea Hassuli :flower:

Kävin neuvolassa ja perjantaille laitto uuden ajan, kun oli vähän proteiinia pissassa ja alapaineet koholla : /
Muuten kaikki oli hyvin.. sf-mitta 33, painoa tullu 500 g viime viikosta. Ja maha on kuulemma laskeutunu, vaikka vauva ei ihan kiinnittynyt vielä oo.. ( en sit tiiä oliko es vähän kiinnittyny :) )
Mutta odottelua siis....

Hyväsetti 38+6
 
Täällä 39+0 ja eilen ja tänään supitellut jatkuvasti, mutta vain rasituksen aikana. Kannoin tänään kaupasta ulos kauppakassin, kiukuttelevan 1v 11kk ja supisteli niin, että jouduin puhisemaan ja pysähtelemään muutaman askeleen välein. Oli varmaan hupaisa näky ;) Esikoisen kanssa on ollut aika raskas päivä kun kävely, puistoilu, nostelu ja kaikki muu fyysinen saa supistukset aikaan. Onneksi äitini tulee huomenna avuksi, että pääsen rauhassa neuvolaan ja ehkä vaikka lounaalle kaupungille =)

Kiitos Primrose kertomuksestasi. Nopea synnytys sinulla on kyllä ollut. Itse pelkään myös kuinka nopeasti joskus alkava synnytys etenee. Esikoisen synnytys oli 6,5 tuntia.

Hassuli, onnea :flower:

Kaikille meille odottaville tsemppiä ja jaksamista :hug:

Tiinuliini ja Vompatti 39+0 (la 21.9.)
 
Onnea taas kaikille vauvaantuneille!

Täällä ei vieläkään mitään. Eilen oli edellisiin päiviin yltynyttä jomotusta ja hiukan reilumpia suppareita. Odottelinkin koko illan ja yön, että jokojokojoko, mut täällä edelleen ollaan ja aika oireettomasti :headwall: Tympäsee kyllä kovasti jo torstaina on mulla seuraava neuvola ja sit ens ke Kysille jos ei oo tullu ulos. Mulle tulee päivittäin puheluja, joissa kysytään, et joko. Kylhän se vähän meinaa ärsyttää, mutta koitan hillitä itseäni ja vastailla nätisti, koska hekin vaan myötäeläävät niin innokkaana. Oma ja miehen perhe ei kyllä kysele ikinä, joten niiden kanssa saa olla 'turvassa'.

Voimia ja suppareita kaikille aluaville!

Felessä ja kääpiö 40+4 laskettu aika oli 10.9
 
Sydämen täydeltä onnea vauvan saaneille! :heart:

Ja kiitos synnytystarinoista, niitä on tosi kiva ja jännittävä lukea. Ja lohdullista, että vaikka on tehnyt kipeääkin, olette silti ainakin kohtalaisen hyvinvoivia :)

Meillä oli aamulla lääkäri, ihan vaan tsekkaus. Selvisi, että lapsivettä oli vähänlaisesti ja perjantaina pitää nyt mennä uudestaan. Onko kellään ollut näin tässä loppuvaiheessa ja miten on mennyt? Sanoivat, että jos pysyy tuossa tai vähenee, aletaan todennäköisesti käynistellä ennakkoon. Muuten oli asiat ihan hyvin, vauva oli jo kiinnittynyt, kohdunkaula lyhentynyt ja vähän paikat jo auki. Viime yönä oli kunnon supistuksia ensimmäistä kertaa ja sekö tuon sitten saanut aikaiseksi. Olen ollut niin tosi "vähäoireinen". Sairaalasta kun lähdettiin aloin vuotaa verta ja käännyttiin takaisin ihan vain varmistamaan. Vaikea erottaa mitä kaikkea sieltä valuu ja mua hieman säikäytti tuo lapsivesi-asia. Kun painottivat että pitää heti sit tulla, jos vähänkin alkaa tiputtamaan. Mutta tarkistivat ja sanoivat tuon johtuvan sisätutkimuksesta ja että nyt vaan kotiin ja lepäilemään. No viime yön jälkeen kyllä nukuttaakin, että nyt vain tässä lueskelen ja otan tirsoja.

Supistuksia niitä toivoville ja rauhallisia ajatuksia kaikille :heart:

Raitahippo ja Rusina 38+5 (LA 23.9.)
 
Moikka!

Ja ONNEA taas vauvautuneille!!

Hassuli, mulle tui niinkin tärkeä asia mieleen tuosta sun synnyttämään lähdöstä, että jouduitteko maksamaan jotain taksille siitä että vedet tuli taksiin? :D Mä olen monesti miettinyt että mitä jos vedet menee vaikka kaupassa tms, että joutuuko sitä itse vieläsiivoushommiinkin... Joo täällä ei kauheen kovaa taida mennä kun aika turhanpäiväsiä mietin. :LOL:

Dask ja muutkin jotka valvoneet viime yön suppareiden kanssa, mikäs siellä on tilanne? Onko uusia suppareita vielä tullut?

Kukas se kyselikään että onko ikävä omia farkkuja? Kyllä on! :LOL: Varsinkin kun äitiysfarkkutkin alkaa kiristää lantion kohdalta ja gollegehousutkin kiristää kuminauhan kohdalta. Kai sitä kohta pitää kulkea ilman housuja. :kieh: Ja mä olen varma ettei mulle omat farkut mahdu vielä kuukausikaan synnytyksestä, jos vanhat merkit pitää paikkansa. Ehkä sitä joskus alkuvuodesta mahtuu taas omiin housuihin....

Suonenvedot on alkaneet häiritä mun öitä ja suonta vetää inhottavasti säärestä. Aikasemmin on aina vetänyt pohkeen puolelta. Mikähän siinäkin on että paikka on vaihtunut.

Eipä muuta kun supparituulia ja jaksamista!

marza ja onnianni rv 37+4
 
Ainiin ja niistä farkuista. Ihan alkoi naurattaa, että miten nämä ajatukset täällä ketjussa meneekin niin samoja ratoja; just eilen huokailin miehelle, että voi että mä aion ostaa ihka uudet farkut, kun vauva on maailmaan putkahtanut :) Yhdet mulle mahtuu vielä, on jotenkin onnistunut malli: matala lantio, mut tarpeeks korkealle nousee takaa ettei peppu vilku. Mutta siis :heart:FARKUT :heart:
 
Neuvolasta tulin... Mulla tihkuu lapsivettä...! Mulla myös raskausmyrkytyksen oireet, rr160/108 , painoa tullu yli 3kg viikossa ja hirveet turvotukset ja proteiinia ++...

Kävin kaupassa ostaa herkkuja ja ootan miestä kotiin... Sitten lähdetään ja minä en tule enää kotiin ilman vauvaa <3 Katsotaan tuleeko mies kotiin yöksi vielä vai miten edistyy!
Supistuksia ei siis vielä ole säännöllisinä, mutta olo on varsin kumma ja selkää jomottaa sekä alamahaa vihloo!

Lara- ja Väkkärä rv38+5 <3
 
Paljon onnea hassuli ja koko perhe:flower::flower:

Paljon onnea roosamaria ja koko perhe:flower::flower:

Kiitos synnytyskertomuksista. Kuinka erilaisia ne onkaan.

Täällä ei mitään muuta kuin yhtäkii tuo turvotus on kasvanut vaan päivän mittaan. Äsken en meinannut saada kenkiä pois jalasta.......neuvola olis torstai aamuna......

Ninnananna ja Sintti 38+5 (LA 23.9)
 
oi oi LARA...tsemppiä reissuun ja kohtaon sullakin nyytti kainalossa!:hug:

ONNEA ROOSAMARIALLE VAUVELISTA:flower:

Me tehtiin nyt masuasuksin kanssa soppari että kun ei oo nyt tähänkään asti syntyny ni saa luvan sitte pysytellä maanantaihin asti masussa!!! Nyt alan toivoa ettei enää tulis kauheesti niitä kipeitä suppareita ja koitan ottaa rennosti ja odotan maanantaita;)! Neuvolassakävin ja ei mitään uutta kaikki täysin ok eli ensiviikoa odotellessa:D!muille suppareita kovasti

lennilokinpoika 38+4
 
Onnea vauvautuneille! :flower:

Tsemppiä Lara--!!

Mulla on nyt sellanen tilanne, että iltapäivästä on tullut tosi kipeitä supistuksia aina silloin tällöin, ei kuitenkaan mitenkään säännöllisesti eikä kovin montaa. Vien kuitenkin ihan kohta pojan anoppilaan yökamojen kera, eli jos lähtö tulee, niin voidaan sitten suoraan lähteä sairaalaan. Jos näyttää, että supparit loppuu, haetaan poika yöksi vielä kotiin. Anoppi ja appiukko lähtee kyllä aamulla töihin, mutta mies saa sitten mennä sairaalasta sinne nukkumaan, kunhan neitokainen on maailmassa :) Jos siis nyt illalla lähtö tulee... Kovasti nyt toivon, että nää supistukset vaan jatkuis, tihenis ja voimistuis!!

Supistuksia kaikille muillekin niitä toivoville! :)

-dask ja typy 38+5
 
Onnea kaikille uusille vauvautuneille :flower:

Täällä oli todella mielenkiintoinen yö ja aamu takana. Kun menin nukkumaan alkoi samantien supistella ekaa kertaa kivuliaasti. Niitä tuli eka noin 15 min. välein ja alkoi aika nopeasti mennä 10-7 min. välein ja jossain vaiheessa oli enää 4 min. En pystynyt tehdä mitään ja aloin jo valmistella lähtöä kun noita oli tullut kolmisen tuntia. Soitin synnärille aamuyöstä ja sieltä pyydettiin vielä odottelemaan suppareiden tihentymistä ja kipeentymistä ja tulla aamulla jos tilanne etenee. Kuulemma siellä on ihan täyttä nyt ja kuulosti siltä etteivät halua että tullaan yhtään liian aikaisin.
No, otin sitten panadolia ja kävin pitkässä suihkussa joka helpotti pikkasen oloa. Olin tossa vaiheessa ihan naatti kun kello oli jotain 5 aamulla jo. Mies meni nukkumaan pariksi tunniksi, sanoin että lähdetään aamulla jos tää jatkuu näin.

No, kuinka ollakaan siinä kello 8 pintaan kun olin jo pakannut kaiken ja mies oli herännyt alko väli pidentyä ja lopulta ysiltä supparit loppu kokonaan, joten eipä vielä minnekään lähdetty :headwall:

Tossa vaiheessa olin ollut hereillä 24 h joten olin aivan naatti ja olikin hyvä että supparit loppu niin pääsin edes nukkumaan hetkeksi. Nyt on sitten ollut vaan muutama napakka supistus tänään, eli tilanne junnaa taas aikalailla entisellään..arrggh... nyt jopa toivon niitä kipeitä suppareita että tän sais vaan hoidettua pois alta :p

Ärsyttävää on myös miehen puolesta että se oli nyt pois jo töistä kun luultiin et tulee todella aamulla lähtö, ja tää päivä meni sit sen osalta hukkaan.:ashamed:

Katellaan miten ilta etenee, toivon TODELLA että päästäisiin lähtemään jo, koska mulla hajoo pää tähän venailuun :(

Tsempit kaikille ja varsinkin teille muille ketkä tuskailee samanlaisissa fiiliksissä :hug:

Mirot 41+3
 
Paljon onnea jo vauvaantuneille! :flower: Tsemppiä kaikille odottajille ja halukkaille supparisäteitä!

Täällä ei ole mitään elettäkään siitä, että synnytys olisi lähestymässä. Kävin tänään treffaamassa kaveria kaupungilla ja vähän shoppailemassa (niin, sitä on tullut viime aikoina harrastettua ihan liiankin kanssa :rolleyes: ). Miusta tuntuu, että tässä raskaudessa pääsen kokemaan vielä synnytyksen käynnistyksen. No, onneksi vointi on vielä hyvä (oon alunperin asennoitunut, että LA:n yli mennään), joten 14 päivää kestää vaikka päällään seisten :D Sitten viimeistään alkaa tapahtumaan.

Ja joo, omia vaatteita on ikävä.. Mutta toisaalta kauhistuttaa jo nyt ne Dolly Parton rinnat..

Jonspe ja Lilliputti 40+0
 
Onnea vauvaantuneille!! :flower:

Ja tsemppiä kaikille, joilla alkaa tuntua jo lähdön merkkejä!
Täälläkin tänään ollut tukalaa, olen jopa ehkä kokenut supistuksia!! Mulla ei ole mitään hajua, minkälaisia ne oikeat voisivat olla, kun en ole reagoinut tähän mennessä supistuksiin juuri lainkaan. Tänään kuitenkin aika tasaiseen tahtiin tuntunut kipuna selän kautta alavatsalle kiristyvää, todella napakkaa ikäänkuin kuukautiskipua, joka kiristää ja puristaa sen minuutin verran, ja hellittää, kunnes tulee uudestaan. Kaipa ne sitten supistuksia ovat :LOL: Jospa tässä olisi jo jotain merkkejä että vauva tahtoisi uloskin joskus!

Katrin ja mini 40+4
 

Yhteistyössä