** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

Minä kuolen tähän väsymykseen.. Hauskaa oli olla töissäkin, kun sai neuloa villasukkia.. Ja ei mitää tekemistä.. Kun tulee työtehtäviä, niin koneet ei toimi :headwall: Mikseivät korjaajat sitä saa toimimaan.. :headwall: |O
 
Heisp.
Täällä niin haaveillaan esikoisesta. Tämä on kyllä vasta toinen yrityskerta joten en odota hirveästi mitään...Nyt kuukautiset käynnissä ja ovista odotellaan. Onneksi kuukautiset tulivat heti pillereiden jälkeen normaaleiksi ja kierto pysyi suht säännöllisenä.
Viikolla 51 saisi sitten saisi testailla..huh huh :heart:
 
Jokos uskaltais taas palata tutun porukan pariin?? :D
Sellasta vuotoa tullu että sidettä tarvii. Ilmottaisin tässä joku päivä mitkä kiertopäivät. Alotetaan puhtaalta pöydältä. Tähän kiertoon vedän viimeisen clomifen ja terolut kuurin. Tammikussa sit plussaa tai lääkäriin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Ihanaa Vilinäiti!! Ihana nähdä sinut täällä! :D Rakas ystäväiseni, mitä sinulle kuuluu?
Eipäs meille mitään. Töitä vaan painetaan. Tässähän oli aika hiljaista pitkään. Nyt kun alkanu menkat näköjään niin kummasti mielikin parempi. Innostaa taas yrittämään. Jospa vaikka onnistuis ja pikkukakkonenkin syntyis syyskuussa niinkuin isoveikka :D

Mitäs teille?
 
iltaa!

Mie en ossaa oikein keskittyä mihinkään...aamulla olis aikomus tehä uus r-testi ja toivoa kaikki varpaat ja sormet pystyssä että tulis kunnon plussa. :D
mitä muuten ossaatte kertoa noista testeistä, eli mies osti aconin kasettitestin herkän 10 jotakin...eli onkohan tarpeeksi herkkä?
Miten ne menee?

Pelottaa ihan vietävästi...
edelleen on menkkamaista juilintaa..siirtyny enemmän vasemmalle, tuntuu selässä ja mahassa...tooosi outoa... :eek:

aarghh..tulis äkkiä aamu ja pääsis tästä tuskasta...
Pakko kai lähtä kokeilemaan nukkumista....aapuuva... :/ :| :heart:
 
eikös mitä pienempi luku ni sitä tarkempi? ko eikös se kerro sen herkkyyden et kuinka paljo hormonia pitää olla et näkyy sit testis.. itse aatellu et jos vetäytys täält kokonaa ja olis ajattelematta koko asiaa ni ei ressais siittä :p eikä sit vauvakuumekaa vaivais nii vietävästi :LOL:
 
Vilinäiti: Sanottaisko näin, että hermot alkaa mennä.. Ja taidan lopettaa koulun kesken.. Olenhan jo kestänyt itse koulua kolmisen kuukautta, mutta oppisopimusta jopa 9 kk:tta :LOL: Ei tästä muuten tuu mitään.

Ja tytöille on pidettävä joku unikoulu tai viedä jonnekin, missä opettaavat. En enää jaksa tätä iltahelvettiä. Monta vuotta opeteltu, mutta mikään ei mene jakeluun.. Elämä on..
Ei kai tänne siis sen ihmeempää. Villasukkia neulon.


aurinkoenergiaa: Täällä pidetään peukut ja varpaat pystyssä! :wave: (eikös se acon:in oo herkin.. en tiiä)
 
Mahtuisiko mukaan vielä? Ensimmäistä toivotaan ja nyt saatiin lupa alkaa yrittää. Joten tässä tätiä ootellaan. Sitten lähtis eka yrityskerta käyntiin. Lasta olen toivonut jo monta vuotta, nyt miehenikin sain lähtemään mukaan. Toivottavasti tärppäisi pian.

Missä kierron vaiheessa olette alkaneet ovistestejä tekee. Tää on ihan uutta mulle. Mikä on helppokäyttöisin? :whistle:
 
morjensta kaikille uusille. :wave:
tulin tuolta kesävauvoista tänne ku en usko vielä että ois tärpänny..

minä siis haaveilen mieheni kanssa esikoisesta. asutaan päijät-hämeessä ja ikää löytyy 24v, mies 5 v vanhempi.

itellä lämmöt edelleen korkeella. siinä 37 molemmin puolin riippuen miten kauan jaksan sitä mittaria kainalossa pitää.. alamaha ei enää niin kipee mut tuntuu just ku ois jotenki turvonnu.joku kuvas osuvasti että tuntuu ku ois ilmapallo alamahassa. väsymys ei ota loppuakseen. tämän päivänen iltavuoro oli ihan kamala! aika ei kulunu millään ja silmät ei meinannu pysyä auki sitäkään vähää.

on pikkujoulut perjantaina. näkysköhän testissä jo jos ois tärpänny? vai pitäsköhän ottaa varman päälle ja olla kuivin suin.

otan mielipiteitänne auliisti vastaan.
huomiseen
:wave:
 
emunen
Heips, ilmoittaudun minäkin nyt sitten tänne, listoilla näyn olevan kesävauvojen puolelta jo... mutta syksyyn menee meillä, just tossa toisen tutun haaveilijan kanssa mietittiin, että se on ens kesä jo mennyt tässä mielessä... Ja mulla olis olemassa niin ihania kesävaatteita vauvalle! Mutta minkäs mahtaa...

Meillä siis tosiaan kolmas haaveissa, enemmän on mun toive kuin miehen, mutta se on sopeutunut ajatukseen ankaran psyykkauksen jälkeen. Lupailin sitten, että se voisi olla viimeinen (ainakin toistaiseksi!)...

Voisiko joku kertoa, että kun mulla oli tämä varhainen keskenmeno juuri (rv 5 tai 6) (hyvin varhainen siis) niin pitäiskö pitää yksi kierto väliä ennen kuin yrittää uudelleen, vai voiko heti laittaa uutta tilaukseen? En koskaan muista soittaa omalle terkkarille, kun sen soittoajat on niin lyhyet... :)
 
Synnytys sairaalahan oli TYKS, yritys kerta ööö tuota oiskohan 17 kun oli kerta se pari kuukautta taukoa. 25v. samoin mies, 2 kissaa, töissä jo olen.
Mähän olen tällä palstalla roikkunu mukana alusta saakka ja varmasti olen viimeisenäkin. Mutta jos taas tauon jälkeen jaksais yrittää ja tsempata joka asiassa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Synnytys sairaalahan oli TYKS, yritys kerta ööö tuota oiskohan 17 kun oli kerta se pari kuukautta taukoa. 25v. samoin mies, 2 kissaa, töissä jo olen.
Mähän olen tällä palstalla roikkunu mukana alusta saakka ja varmasti olen viimeisenäkin. Mutta jos taas tauon jälkeen jaksais yrittää ja tsempata joka asiassa :D
Et ole viimeinen! Minä olen viimeinen täällä =).
 
Ilmoitan vaan että jatkan täälläkin roikkumista :D

Tosiaan kp 35 bongattu ovis (7pvää sitten) ja menkkoja odotellaan (tai ei tietenkään niitä) Täsmäisku suoritettu ovispäivänä. (Kiitokset kaikille kannustuksista tuolloin :D )

Kauheat menkkajomotukset tänään. Viime kierrossa täti tuli juuri tämän päivän lukemilla... :/

Itsenäisyyspäivänä olisi tarkoitus testata, jos menee sinne saakka. Sitä ennen pysyn hieman taustalla. (Koska tässä tulee muuten hulluksi, ja pettymys on taas kova)

Oikein paljon plussa/tärppionnea kaikille!
 
Jotka olette tikutelleet, niin tikutteletteko te kerran päivässä vai monta kertaa päivässä?

Ja, jos/kun puolitatte tikut, niin katkaisetteko vain puolix saksilla ja missä säilytätte niitä puolikkaita?

Mihin aikaan vuorokaudesta yleensä tikutatte? Heti herättyä vai vasta päivällä?
 
Minua väsyttää.. Oli ihana herätä väsyneenä ja päähän koski myös.
En jaksanut kouluunkaan lähteä..

Kävin koiruliinin kans lenkilläkin, mutta ei piristänyt sen enempää.
Ensimmäinen koneellinen pyykkiä on jo peseytymässä. Pakko kai noita on pestä pois, ku alkaa vaatteet loppua kaapista :ashamed:
 
mä testasin sit eilen negan :'( En ymmärrä mun kroppaa ollenkaan, että mistä kummasta se kehittää sit mulle näitä pahoinvointikohtauksia, jos en kerta ole raskaana. Olo on tosi masentunut ja ahdistunut, kun sain tällä viikolla tietää, että 3 mun kaveria saa vauvan kesällä. Jotenkin sitä aina onnistuu esittämään iloista ja muistaa onnitella, vaikka vaikeaa on. Mietin sitä, että testasinko sit liian aikaisin, kun eilen oli kp 27/18-34...Yritän tässä itselleni hiukka antaa toivoa, ettei tuntuisi niin pahalle :'(
 
tsemppiä caffee81:lle, kyllä se sieltä vielä tuleepi!! Pitäisi yrittää olla ressaamatta niin ehkä se silloin tärppäisi paremmin kun ei pöllyyttelisi peittoja lähinnä vain vauvaa ajatellen.. Pitäisi vain ajatella että tulee kun on tullakseen, vaikka se vaikeaa onkin.. hali sinulle :hug: ja voimia :)

Itsekin olen ihmetellyt että mistä minulle oireita oikein tulee vaikken raskaana olekaan, tosin viimeksi tuntui että olisiko varhainen km ollut, mutta eihän sitä voi tietää jos oireet olivatkin tosia eikä vain mielikuvituksen tuotetta. Mutta itse uskon ainakin että vauva tulee kun on tullakseen, siksi en oikein viitsisi ovistikkuja tms. ottaa käyttöön ettei turhaa stressiä ottaisi asiasta..
 
tervetuloa uudet!!!

mie kirjottelen nyt molemmissa, täällä ja kesävauvoista haaveilevissa. täti tulee varmaan ens viikolla niin sit siirryn kokonaan tänne..

dragon: mie tikuttelen kerran päivässä tossa kahden maissa ku tulen töistä yritän olla pari tuntia juomatta ennen tikutusta. leikkaan tikut vaan saksilla kahtia ja pistän käyttämättömän puoliskon takasi siihen pakkaukseen mistä sen oon ottanu..ihan hyvin on toiminu vaikka oon puoliks ne leikannu..
 
Khimaira
ONNEA aurinkoeenrgiaa ja myy!!!!!!!! Voi että ihana kuulla tuollaisia uutisia!!

Vaikuttaakohan muuten se tikkujen puolittaminen tulokseen? Tilasin tuolta babyplussalta (tai jostain vastaavasta..) sen tarjouspaketin- 6 ovistestiä +3 r-testiä. Niistähän saisi sitten 12 ovistestiä, saisi aloittaa testaamisen jo aiemmin :saint:


 

Yhteistyössä