** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

Khimaira
Mulla myös nega- halit :hug: KP...

Mut voi poistella listoilta- en jaksa enää "jännätä" ollenkaan koko juttua :snotty: :ashamed: Koko vauvakuumekin laantui- tuli melkein yökötys koko touhua kohtaan :ashamed:

Ei kiinnosta spekuloida miksi näin ja miksi, miksi...anti olla: testi nega ja sillä sipuli.

Oikein plussarikasta ja muutenkin hyvää vuotta kaikille :wave:
 
Niin se vain arki taas alkoi, aamulla oli niin ankeaa nousta ylös ja kiskoa lapsetkin ylös sängystä. Kuopus vain huitoi mun kättä pois "väsyttää, en jaksa" ja sitten huomasin "ilokseni" että taas oli tullut pissa, eli peitto, petivaatteet ja petari taas pesuun... toissapäivänä otin ne just kuivana narulta :( tosin taas itseäni morkkasin, kun yöllä olin hereillä, enkä tyttöä pissalle vienyt, tyhmä minä!!!

Joo, tänään mennään tosiaan katsomaan yhtä taloa, en usko, että se on sitä mitä toivomme kunnoltaan joten voipi jäädä vain katsomiseksi. Sitten varmaan laitetaan kylmästi talo myyntiin ja vuokralle ja tontin etsintään. Nykyinen talo ahdistaa suunnattomasti, hyvä, että huonekalut mahtuu sisälle. Se talo, mitä käydään tänään katsomassa on tuplasti nykyisen kokoinen ja silti meidän ei tarvitse ostaa yhtäkään huonekalua, joten se kertonee siitä, että meillä on romua nurkissa ihan tarpeeksi.

Ovista en ole tunnistanut, vaikka olenkin yrittänyt kuulostella. Uskon kyllä, että jos se on ollut niin se oli sunnuntaina, silloin tuntui pientä kipua alavatsalla vasemmalla ja valkovuoto oli hieman runsaampaa, ei mitään hirveän runsasta, mutta kuitenkin, päivät on nyt hyödynnetty ja aattelin nyt yrittää vain odotella ihan rauhassa sen pari viikkoa kuukautisia. Muistelin tuossa yöllä, kun en saanut unta, että kuopusta ennen kierto oli n. 28pva joten jos se olisi nytkin, niin ovis olisi sitten noiden laskelmien mukaan ollut nimenomaan sunnuntaina, noh, oli se sitten sunnuntaina tai eilen niin päivät on hyödynnetty, jos sitä ylipäänsä olikaan missään vaiheessa



Luru Lude pöh :( Ihan outoa, että sait haamun ja sitten testit näyttävätkin negaa ja tätiä ei silti kuulu. Mä jo olin ihan varma, että olet raskaana.
 
kaikille :hug: jotka sitä tarvitsevat
onnittelut kihlautuneelle :flower: , en nyt enää muista nikkiä :ashamed:
omaan oloon ei mitään uutta.. kattelin taas omia kiertopäiviä, 73 jo menossa :/ no kun saa tuota imetystä hieman vähennetyä niin josko sitten alkaisi selviimään asiat..
 
amalia81 Onnea! :flower:

huh, että väsyttäis vieläki, vaikka taas illalla torkahdin ja sitte ihan hyvät yöunet tullu nukuttua... pitäis vähä siivoilla ja ulos tekis hirmuisesti mieli ku on niin ihanan näkönen sää! :)
 
Khimaira
tatomira: mulla taitaa olla jonkinlainen selitys asialle...Kun tein sen haamun, niin testiviiva näkyi aluksi haaleasti- siitä vahveten. Kuitenkin testiajan sisällä :/ Sitten kun sitä innoissani työpäivän ajan vilkuilin- että viiva on tallella, niin sehän vain voimistui... Kävin meinaan äske katsomassa aamulla tekemääni testiä (acon10) johon myös tuli jotain "viivanpaikka" tms. Nyt siihen kuitenkin oli jo voimistunut kunnon viiva :eek:
Miksi testeihin tulee vahva viiva (vaalea, ei tummanpunainen) jos on nega??? Olen ennenkin säilytänyt plussatestejä alkuraskauden aikana- jotenkin sitä on ollut kiva katsoa välillä :snotty: En varmaan ikinään enää osta aconin testejä :kieh:
 
Laskeskelin tossa että on joko perjantai tai lauantai se päivä, jollon menkkojen pitäs tulla. Aikaisemmat kierrot huomioon ottaen, jos lasketaan viimesen terolutin mukaan, pitäis tulla pe, jos lasketaan ovisplussasta niin la. Tiedä sitte. :D Viime kierrossa lämmöt lähti laskuun paria päivää ennen menkkojen alkamispäivää, ainaki tänä aamuna oli vielä normaali korkeampi lämpö. Huominenhan se kertoo sitte enempi. :) Jos huomena ei oo vielä lähteny laskuun ni kenties uskallan jotain toivoaki sitte. :)

Oireita on semmosia että rinnat on arat (ei sietämättömän), ja välillä tulee aaltomaisesti selvää menkkasärkyä. Samat oireet oli tosin viime kierrossaki, että näiden varaan en laske.

Viime yönä näin unta, jossa olin raskaana ihan alussa. :) :) Nyt tuntuu että saattaisinhan minä ollaki. En tiedä. Ainaki toivoisin kovasti. Ja mies uskoo että olen raskaana. Hyvä tunne on ollu koko kierron alusta, molemmilla. Että nyt ois aika. :) :heart:
 
Tein äsken uuden testin ja negaahan se näytti :ashamed: Harmittaa, kun jotenkin tuntui erillaiselta tällä kertaa. Me yritettiin kesällä ehkä noin 4kk ajan pienokaista pistää alulle mutta ei noi meikäläisen kuukautiset oikein olleet mukana jutussa... Mieskin odottaa innolla uutista että olisin raskaana :heart: Saa nähdä miten ehkä tuleva raskaus vaikuttaa meidän ensi kesäisiin häihimme :p
 
Charlott :hug: höh :(

Luru Lude
On kyllä outoa, että tulee plussa sitten jälkikäteen. Hmm, kokeiles sitten apteekin omalla vai oletko jo koittanut? Niihin ei kyllä pitäisi mitään tulla jos ei ole hormonia. Mä hetken aikaa mietin, että tilaisin niitä halpoja testejä netistä, mutta tuon apteekin oman olen kokenut luettavaksi joten ehkä tuhlaan siihen sitten. Kun eihän niihin mitään viivoja pitäisi tulla jos ei raskaana ole!

ON: mulla on maha ihan outo, se polttaa ja on turvoksissa, huoh. Ihan sellanen menkkamainen fiilis, mutta ei kait ne nyt vielä sentään??
kp 18/30
 
:heart: kiitokset kauniit kaikille onnitteluista :heart:
nyt onkin sitten jännää miettiä hääpäivää, tällä hetkellä vaihtoehtoina kesä tai joulunalusaika tänä vuonna =) vauvahaaveet elää mukana erittäin kovasti - saas nyt nähhä astelenko alttarille masuasukin kanssa vai vielä kahdestaan ukkoseni kanssa :LOL: siispä samassa veneessä näytetään olevan charlott :wave:
oikein paljon plussaonnea kaikille jännääville, liityn joukkoonne tuossa ens viikon puolella!!
:heart: ++++++++++++++++++++++++ :heart:
 
jees...ja arki alkaa. ihanaa ja onneks!
ja tuli vähän luntakin.
vaikka olihan ihanaa oikeen lomailla, syödä toisten laittamia ruokia, nukkua pitkään, herkutella ja ... :heart:
niin kyllä nyt on taasen arkikin ihan tervetullut.
Alkaa kaipaamaan ns rytmiä elämään.

Joops, Aurinkokin paistaa!! mahtavaa oli olla ulkona.
lapset pääs purkamaan energiaansa. ja mieskin lähti taas töihin, yli 10 päivän lomailun jälkeen.

jees. ei siis mitään ihmeempää.
hirmuisesti ois teidän viestejä luettavana...
:D
Pamuk
 
Tosiaan ihana ilma ulkona, aurinko paistaa nätisti B)
Tulin just lenkiltä kotiin, tyttö jatkaa vielä uniaan vaunuissa. Hirveetä tosin kun ei tiedä paljon päälle laittaa (itelle ja tytölle) kun tottui jo nollakeleihin. Jospa se ei sula ihan tuolla toppavaatteiden sisällä :/

Miten paljon ennen ovista teillä alkaa jo viiva muodostumaan testiin?
Mulle ei antanut tänään kuin viivan paikan. Nooh, ompi tässä vielä aikaa. Loppuviikosta kai sitä pitäisi jo alkaa jotain näkymään.

Ja toiseksi, miten tunnistatte ovislimat jos ootte hommaillu tiheään tahtiin?
Kun en minä ainakaan niitä pysty erottamaan siitä toisesta
:whistle:
 
Ihanaa aurinkoista pakkaspäivää kaikille! :D :wave:

Täällä täti on pakannut laukkunsa ja yritys vihdoinkin pääsee alkamaan. Tuntunut ikuisuudelta nämä pari viimeistä viikkoa. :ashamed: :whistle:

Tulikin mieleeni... Milloin teillä vauvan yrityksen aikaan hommaillaan? Tarkoitan tuolla kysymyksellä siis, että onko seksielämä samanlaista kuin ennenkin, että fiilispohjalla mennään, vai tarkkailetteko "tärppipäiviä" ja touhuilette sen mukaan? Vai miten? Meillä mennään samaan malliin kuin ennenkin. Tarkkailen kyllä mahdollista ovista, mutta touhuillaan, kun siltä tuntuu, ehkä kuitenkin enemmän kierron puolessa välissä. Tai näin ainakin mennyt ennen... :LOL:
 
:heart:

Näkyykö teillä muilla fontit jotenkin erilaisina, vai olenko mä onnistunut räpläämään asetuksen jotenkin oudosti!?

Soitin sitten tänään vihdoin viimein ja varasin lekuriajan. Otin ajan nyt ekaksi ihan TK:een omalääkärille, joka otti sen ehkäisykapselinkin pois. On mun mielestä kiva ja hyvä lääkäri, joten käyn nyt ainakin eka siellä. Ajan sain tosin vasta kahden viikon päähän :( Kysyivät, että onko mahdollista, että olisin raskaana. Eivät kuitenkaan edes ehdottaneet mitään verikoetta tms. Koitan nyt pitää jäitä hatussa sinne lekuriaikaan asti. En kyllä usko, että olisin raskaana. Ei ole sellainen olo ja kaikki testit ovat olleet ihan puhtaita negoja.

LURU LUDE: Mä olen tehnyt muutaman :whistle: Aconin testin, eikä mulla ole tullut niihin minkäänlaista viivaa - ei testiajan sisällä EIKÄ sen jälkeen.

Plussatuulia kaikille!
 
Luru Lude: Itse tein tänään ja aiemminkin Aconin kasettitestin ja edellisellä keralla testiin tuli viiva parin tuntia testauksen jälkeen ja tänään aiemmin tekemääni testiin oli myös tullut haamu noin 20 minuuttia sen jälkeen kun tein sen..Että en nyt tiedä miten noita pitäis tulkita,itse kuitenkin oon ajatellut et ne olin negatiivisiä kun eivät ole ajallaan näyttäneet oikein :(
 
Heip! :)

Täällä tauon jälkeen eka koulupäivä takana ja oli muuten ihan kivaa.
Mukavan oloinen ryhmä, taidan tällä kertaa olla melkeinpä porukan nuorin :D

Ovistestin viiva näyttäisi olevan tummenemaan päin, ehkäpä se oikea hetki sitten kohta on käsillä :)

Mutta nyt lähdetään miehen kanssa kauppaan ja varmaan porukoilla käymään.

Palailen illalla astialle ;)
 

Yhteistyössä