Taas alkaa syksy ja flunssat

:( Taas se alkaa. Nuoremmalla tytöllä alkoi aamulla oikein limainen yskä ja nenä vuotaa kuin hana. Kesän aikana ehti jo unohtaa nämä inhottavat flunssat ja muut.

Viime talvena hän sairasti oikein pahan keuhkokuumeen. Tauti alkoi marraskuussa ja tammikuussa se oli pahentunut niin paljon että hän joutui sairaalaan ambulanssikyydillä.

Mä en vaan jaksais taas tätä pitkää, sateista, tuulista, pimeätä, inhottavaa syksyä. :snotty: Löytyykö täältä muita, jotka vihaavat syksyä/talvea?
 
vieras
Minä rakastan syksyä enkä tauteja pelkää, meillä kun on sairastettu koko helteinen kesä sairaalassa oloa myöten :/ Se se vasta on kurjaa ollut, kun uimarannallekin päästiin vasta viikko sitten eka kerran...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:
täytyy vaan ahkerasti kulkea järvessä uimassa ja sit avannossa, eipä flunssat iske
Kyllä minulle silti tulee se 1-2 flunssaa talvessa :/ Mutta toiveikkaana taas olen aloittanut ja vesi onkin jo kivasti viilentynyt =)
ja mä kun en edes muista milloin mulla on ollu flunssa, kuitenkin siitä on monta monta vuotta
 
Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:
ja mä kun en edes muista milloin mulla on ollu flunssa, kuitenkin siitä on monta monta vuotta
Tosi moni avantotuttu on sanonut samaa, mutta ikävä kyllä minun kohdallani se ei ainakaan vielä ole pitänyt paikkaansa, nyt alkaa viides kausi, jospa se nyt sitten olisi se kausi, jolloin flunssa jää tulematta =)
 
Enpä oikeastaan voi sanoa vihaavani syksyä, varsinkin jos on saanut nauttia lämpimästä kesästä. Rakastan ruskan värisävyjä ja syksyn tuoksua luonnossa. Viime kevät selvittiin ilman sairasteluja aloe-juoman avulla ja toivottavasti tämä syksykin menee samaan malliin.
 
Mä olen sairastanut koko kesän, ku siitepölyt pahentaa astmaa ja on niin räkänen et tulehtuu keuhkoputket js poskiontelot ja sit korvat ja kurkku kipeenä koko kesän... Toisaalta talvella taas sairastan kaikki flunssat myös pidemmän kaavan mukaan, ku tauti iskee aina keuhkoihin.
 
No juu, kyllä se vaan oli ihanaa kun yli 3kk ollaan oltu ilman minkäänlaista oiretta mistään, mitä nyt hyttyset vaivanneet..
Mutta vähän on nuhassa ja yskässä tuo poika, muuten aivan oma itsensä mut inhottavaa tää on kun sitä stressaa että paheneeko se mahdollisesti, mullakin kun huomenna alkaa työt.
 
Meillä eskari sairastui perjantai-lauantai välisenä yönä...Perjantaina jo valitteli kurkkukipua ja ilta oli aivan mahdoton...Ja lauantaina sitten herättiin niin toisella kamala yskä, ääni lähes pois ja räkä valuu...Tänään ja huomenna on sitten sairastamassa kotona isänsä kanssa...

Nyt sitten tuo esikoinen alkoi valittamaan kurkkuaan eikä se itsellänikään ihan kunnossa tunnu olevan.... :/
 

Yhteistyössä