Taas apua, tietokoneista ymmärtävät!! Oisko tää kone ihan hyvä peruskäyttöön? Linkki.

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=610695&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=19651&compartmentId=20152&categoryId=31154

Käytän konetta siis ihan vaan koulutehtäviin ja sitten tälläiseen "hengailuun". En lataa juurikaan musiikkia/katsele elokuvia tms.
 
ccc
Alkuperäinen kirjoittaja ElämääniEksynyt:
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
perus käyttöön käy. On kyllä vanhat muistit , huono näytön ohjain jne. Omasta firmasta pystyisin samalla rahalla myymään tuplasti paremman.
No myy ihmeellä, voin mä sen sultakin ostaa :)
Jos tarvitset sitä vain nettikäyttöön toi käy et tarvitse silloin parempaa. koneen vaatimukset kulkee käsikädessä käytön tarpeen mukaan.Esim tossa koneessa olevat "ohjelmistot" on ilmaisia muutenkin joten täyttä kusetusta niiden osalta. Virus torjunta näyttää olevan vain 60 päivää voimassa jonka jälkeen pitää maksaa tai ottaa ilmainen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Alkuperäinen kirjoittaja ElämääniEksynyt:
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
perus käyttöön käy. On kyllä vanhat muistit , huono näytön ohjain jne. Omasta firmasta pystyisin samalla rahalla myymään tuplasti paremman.
No myy ihmeellä, voin mä sen sultakin ostaa :)
Jos tarvitset sitä vain nettikäyttöön toi käy et tarvitse silloin parempaa. koneen vaatimukset kulkee käsikädessä käytön tarpeen mukaan.Esim tossa koneessa olevat "ohjelmistot" on ilmaisia muutenkin joten täyttä kusetusta niiden osalta. Virus torjunta näyttää olevan vain 60 päivää voimassa jonka jälkeen pitää maksaa tai ottaa ilmainen.
Okei.. Siksi kysyn, kun en itse juurikaan koneista ymmärrä.
 

Yhteistyössä