Taas tiedossa uneton yö... muita unettomia??

mn
mä valvon tohon 12 asti ja sit nukun koiran unta taas tämän yön kun vauva syö 2 h välein ja poika on kaamees flunssas ja yskäs et en osaa nukkua, sängys tosin meinaan viettää aikani. sulle jaksamista yöhön ja muilllekkin ketkä valvoo syystä tai toisesta!
 
mä kärsin toisinaan. Mm. nyt. ensin lapsi nukkui viikon yöt huonosti, joten jouduin valvomaan, sitten ite sairastellu ja joutunu valvomaan lisää, nyt ovat mies ja lapsi tukkoisia ja yskissään rykivät niin valvon vielä lisää. Se ajaa sitte siihen ettei uni tuu vaikka ois mahdollisuuskin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mn:
mä valvon tohon 12 asti ja sit nukun koiran unta taas tämän yön kun vauva syö 2 h välein ja poika on kaamees flunssas ja yskäs et en osaa nukkua, sängys tosin meinaan viettää aikani. sulle jaksamista yöhön ja muilllekkin ketkä valvoo syystä tai toisesta!
No ei kuulosta kivalta :( Tsemppiä kuitenkin :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikkuneiti dina:
mä kärsin toisinaan. Mm. nyt. ensin lapsi nukkui viikon yöt huonosti, joten jouduin valvomaan, sitten ite sairastellu ja joutunu valvomaan lisää, nyt ovat mies ja lapsi tukkoisia ja yskissään rykivät niin valvon vielä lisää. Se ajaa sitte siihen ettei uni tuu vaikka ois mahdollisuuskin.
Tsemppiä sinnekin! Se on niin raskasta... ja sitten oma rytmi kärsii siitä pahasti. Ja mulle ainakin käy sitten niin, että vaikka kaikki ois jo parantuneet, niin itelle jää sellainen stressi siitä sairastelusta.. Vähän väliä herään johonkin "yskäisyyn" tai pelkään sitä että kohta joku inisee...
 
Alkuperäinen kirjoittaja julli:
Miten katiapatia nukut ? siis tarkotan et nukutkö sit päivällä laisinkaan?
Mulla on 3 kuukautta jatkunut päänsärky. Eli oon lääkkeiden ja säryn takia koko ajan ihan muissa maailmoissa. Torkun ja oon kuutamolla koko päivän. Sitten iltasin alan olemaan jo "terässä"

Tätä tää on ollut koko mun elämäni.. nää kohtaukset on näitä, joskus nää venyy tosi pitkiksi eikäniihin auta pahimmillaan mikään...
 

Yhteistyössä