taas uusi "vanhus" kuumeilee

Hei pitkästä aikaa =)
Kyllä se vielä tärppää.. Meilläkin 3 vuotta ilman ehkäisyä ja asia oli jo unohdettu =)
Nyt kaksi elämänalkua potkii masussa.

On jo tosi ISO olo. Sairaslomalla jo huilataan, viikkoja jo 27 takana.
Paljon onnea kaikille yrittäjille =)

 
Huomenta :flower: ja heippa :wave: Lutuliinin aamu on vaihteeksi hyvä, kuvotus vähempi kuin eilen, jaksan värjätä tukan ja lähteä tänään ihmisten ilmoille. Tää on luksusta monen päivän pahan olon jälkeen. Antaa toivoa tulevasta. Enää vajaat kaksi viikkoa tukilääkitystä. Ihanaa jättää se pois.

lutuliini 8+5
 
kiva että voit paremmin! minulla oli ihan sama ja minäkin värjäsin tukan heti kun jaksoin ja tuli parempi olo oli niin kiva tuntea itsensä taas ihmiseksi sen pahoinvoinnin jälkeen. nythän minulla on se välijakso ja itse asiassa voin oikein hyvin ja ruokakin maistuu paino mennyt 6kg ylös ja 5 kuulla mennään :D
 
Minä täällä kanssa kuumeilen, taas. Tosin pitää nyt odottaa nämä muutamat viikot, että saan kuukautiset pongattua. Vielä se km mietityttää, mutta eteenpäin on mentävä.
Nyt kun luin noita teidän jutusteluitanne noista lugesteroneista niin kannaisikohan munkin niitä hankkia. Jaksatteko mulle pienen esitelmän niistä kertoa. Kyllähän sitä tietoa tietty löytyy täältä netistäkin haettuna, muuta kiva olis kuulla teidän kokemuksia.

- Minni

PS-
Niin ja kiitokset tuestanne toisessa viestiketjussa.

 
Kuumeilemaan! :hug:
Minulle määrättiin Lugesteron vahvistamaan kohdun limakalvoa ja jos hedelmöitys tapahtuu, alkio kuulemma nappaa paremmin kiinni kohdun limakalvoon. Lugesteron on siis keltarauhashormoni. Sitä aletaan käyttää ovulaatiosta 3n pvn kuluttua, minä käytän nyt 15 vrk siitä ja jos osoittautuu plussaksi, sitä voi käyttää raskauden ekan kolmanneksen ajan tukihormonina. Minulla nyt niin, että jos plussaisin,soittaisin gynelle ja neuvottelemme miten teemme. Ja väestöliiton gyne suosittelee clearbluen digitaalista ovulaatiomittaria, se on niin helppo ja varmakäytteinen.

Onnea sinullekkin yritykseen/yrityksiin taas kun se aika koittaa! :heart:

Heippa aamuterveisin-pikkumyy- :heart: :wave:

Hyvää isän päivää kaikille perheille! :heart:

 
Hei vaan ja hyvää isänpäivää kaikille isille ja perheille. Joo sitä lugea voi käyttää monena tukikeinona. minulle se määrättiin sen takia että jos on jotain häikkää kilpirauhasen kans eli vajaa toimintaa. yleensä just noihin limakalvo juttuihin. vaikuttaa kans siihen tuki hoitona kun mulla niitä alku kolmanneksen vuotoja on ollu.käytin just sinne viikolle 12 asti. onnea matkaan minnille ja myylle täällä kovasti pidän peukkuja, rohkeutta ja voimia. :heart: :hug:
 
Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta, miten sinulle on määrätty lugesteronia tukihoidoksi ? Mulle ei ole koskaan edes puhuttu koko asiasta. Meillä ensimmäistä lasta toivottu kohta jo neljä vuotta, vaan ei onnistu. Hoidossa olllaan oltu kohta 3.vuotta. Yksi kohdunulkoinen saldona, olen 38-vuotias.
Kiitollinen vastauksesta !!!!!!!!!!!!!! :hug:
T:maariaa
 
joo kun mulla ollu kanssa aiemmin aika monta keskenmenoa 6kpl niin äitipolin naistentautilääkäri halus tutkia verikokeilla onko mulla sitä vajaatoimintaa, kun kuulemma voi vaikuttaa sitten noihin alkuraskauden keskenmenoihin. Näin sano mulle en mäkään ois tietänyt sitä sitten käytetään tukihoitona niinkun minäkin viikolle 12 vaikka ei sitten ollut mitään häikkää kilpirauhas jutuis siis se vajaa toiminta voi aiheuttaa niitä kuulemma. Käyppä vielä keskustelemassa jonkun fiksun lekurin kans asiasta!! 5 tuubia ottivat verta sillon. Kysy mikä ois paras tapa auttaa kun sulla kerran sitä on sitä vajaa toimintaa. kannattaa tarkistaa jos sais vaikka siitä sulle apuja yritykseen :heart:
 
Muutenkin piti toivottaa tsemppia! mäkin oon aikanani käyny nois hoidoissa Oulussa inseminaatio ja ivf:ää on takana. Tosin sit yllätys yllätys molemmat mukulat luomuna poika nyt 4 ja masuasukki vko 20 mennään. sitten tapahtui kun luovutin :D Tosiaan en sit tiä mitä se vajaa toiminta tekee et tulee niit keskenmenoja mut näin puhu kun yrittivät selvittää syytä.
 
Kiitos nopeasta vastaamisesta ! Me ollaan hoidossa Väestöliitossa täytyy kysellä kun seuraavan kerran menen sinne. Todennäköisesti joulukuussa, meillä pakkassa 6 alkiota. Silloin tehdää pas. Me ollaan selittätömiä lapsettomuuden takia.
Ja onnea sinulle odotukseen !!!!!!!!!!!
T:maariaa :heart:
 
Mekin oltiin sellanen selittämätön pari lapsettomuuden takia, siis toivoa on aina, itse luulin aina että vika on minussa vaikka tutkittiin kun lasta ei kuulunut nuorempanakaan toisen miehen kanssa. mutta silloin se taisi olla kyllä miehestä kiinni. nämä on niitä kummia juttuja mitä ei oikeen pysty selittämään, mutta tärkeää että kaikki tulee selvitettyä. kiva että teillä on niin montakin alkiota niin ei tarvi joka kerta niit hormoneja niin kovasti meil tuli sillon 10 munasolusta 3 alkiota ja olin sillon 35-36 v muistaakseni. mulla ei oikeen mikään sitten onnannu, yhestä alko raskaus mutta sikiö kuoli valitettavasti kohtuun :| mutta nämä 2 eli yksi 4v ja masuasukki 20 viikolla on sitten ihan luomuja kumma kun luulis ett nuorempana paremmat mahkut mut mulla vast tapahtuu ku rupee ikää tuleen :D toivotan teille paljon onnea ja pidän peukkuja :wave: toivoa ei kannata menettää :heart:
 
Ihanaa tätä päivää kaikille! :heart:

Sanomme sitten Tahdon toisllemme tänään klo 15:00 alkavassa toimituksessa :heart: + :heart:

Tuleeko Lugesteroneista, pientä huonovointisuutta? Vai johtuneekihan vaan jännityksestä;=)) iltapvää kohtaan.






Rakkaudella tuleva Rouva Pikkumyy

:heart: :wave:
 
Onneksi kahle kultainen, ihanin side ihmisten, kauniisti kertoo loiste sen, sydän on löytänyt sydämen. :hug: Toivotan sydämestäni onnea suuren päivänne johdosta. Ihana oli lukea viestisi. Meni oikein kylmät väreet pitkin käsivarsia. Onnelliset asiat on lähellä sydäntäni. Itse olen toivoton romantikko ja haaveilen, että avomieheni jonain päivänä veisi vihille, kun kerran kihloissakin ollaan... Toivoa vaan sopii. Olen ollut kamalan huonovointinen. Oksettava olo jatkuvasti. Sydän hakkaa ja tuntuu, ettei jaksa mitään. Viikkoja on vasta 6+1, joten alussa ollaan. Jännittää ihan vietävästi, kun en vieläkään jaksa uskoa olevani raskaana. Olihan silloin kesälläkin kaikki samat oireet ja tuulimuna oli kyseessä. En haluaisi samanlaista pettymystä, kuin silloin. Oli kauheaa nähdä ultrassa tyhjä sikiöpussi, ilman elämää.
Minulla on se ultra 5.12. En ole vielä kertonut miehelle mitään. Kerään rohkeutta ja haluan ensin varmistaa, mitä sieltä löytyy! Onneksi hän on töissä silloin ja pääsee kotiin vasta 6. päivän aamuna. On koko päivä ja yö aikaa miettiä, miten kertoisin. Toivon, että siellä olisi vauva ja saisin näyttää siitä ensimmäisen ultra kuvan sitten, kun hän tulee kotiin. Vielä täytyy jännittää toista viikkoa. Odottelen, että kuulen uutisia voinnistasi! Jaksamista yritykseen.
 
:heart: .

Ihana oli vihkimistoimituksemme ja juhlat sen jälkeen :heart: + :heart:

Kävimme sitten risteilyllä kaksin juhlistamassa avioitumistamme, tänssimme paljon, nautimme toisistamme, oli ihanaa! :heart:

Voimia sinulle Ullukka ja toivottavasti pikkuinen siellä huomenna mellastaa! :heart: :hug:

Rakkaudella-Rouva pikkumyy- :heart: :wave:
 
Täällä suunnassa jatkuu taas päänsärky ja "pahoinvointi" sen myötä. En tiedä tulevatko nämä oireet Lugesteronista, vaiko olisiko sittenkin tärpännyt. Lämpöä aamuisin 36,7 ja illalla 37. Rinnat kipeät. Kuinka aikasin testiin voisi tulla jotain, joko nyt pian kp22 tänään..

*toivotaan, toivotaan* :heart: :saint:

-Rouva pikkumyy- :heart: :wave:

ps annastiinan olo, millainen on tällä hetkellä? =)
 
Onnittelut Pikkumyylle rouvaantumisesta! Toivottavasti saatte toivomanne plussan häälahjaksi!
Toivottavasti annastiinan hevosennälkään olisi syynä plussaus ja plussatuulia kaikille muillekin haluan puhaltaa.

Oman navan ympärys on kasvanut - turvoksissa Menopurista, jota olen viikon pistänyt. Ekan IVF:n punktio on ensi viikon alussa ja niin kovasti toivomme onnistumista, kun ei vielä pienokaista meille ole suotu. Maanantaina näkyi ultrassa noin 10 jonkin verran kasvanutta rakkulaa. Iltaisin on ollut turvotusta sen verran, että ystävä jumpasta jo kysyi mahan pullotusta ääneen valittaessani, että olenko varma, ettei siellä ole vauvaa ;-)))

Voimia ja onnea kaikille palstalaisille "kuumeiluun"!
 
Että saisitte kaivatun vauvan! :hug: :heart: :heart:

Itse testasin tänä aamuna raskaustestillä haalean viivan kontrolliviivan viereen. Nyt vaan toivon, että vahvistuisi kunnon plussaksi! :saint: :heart:

Kp 24/30 tänään, minulla alavatsa alkanut myös turpoomaan, eilen piti pitää farkkujen nappia auki , sama tänään toisissa housuissa, tuntuu ilkeällä kun painavat vatsaa napin kohdalta, siis ei miun maha mikään iso ole, mutta turvoksissa. =)

Toivotaan nyt kaikille meille haaveilijoille vauvaonnea! :heart: :hug: :flower:

Rakkaudella-rouva pikkumyy- :heart: :wave:
 
:) Kiitos kovasti.Minulla keskenmeno pari vuotta sitten,raskaus lähti luomusti.Sitä ennen n.puoli vuotta,kävimme kyllä kaikenlaisissa hoidoissa mutta ei vaan tärpännyt.Ja sitten kävi ikävästi kun vihdoin tuli plussa niin kesken meni.Se oli rankkaa aikaa.Hoidot ja keskenmeno.
Sitten ajattelimme että lasta ei vaan tule,ja nyt kumminkin tuli plussa,toivottavsti nytten kaikki menee hyvin.Olemme kovin innoissamme vaikka tietty mietityttää kovasti kun ei ole kovin nuori enää.Päässä pyöriii vaan paljon asioita.
En ees tiedä olenko oikealla palstalla kirjoittelemassa korjatkaa ihmeessä jos näin on.
Hain vaan samanikäisiä taikka lähes,jotka raskaana taikka haluavat.
Sinulla tuli haalea viiva, uskon että plussaa on.
:)
:)
 
taasen! :heart: On se elämä täynnä yllätyksiä, kun voipi saada pienen ihmeen vielä tämänkin ikäisenä! :heart: :saint:

Toivotaan., että vahvistuu viivani kunnon plussaksi, tein niin aikasin testin.

Toivoa toivoa toivoa! :heart: :saint:
 

Yhteistyössä