Taasko suutuin suotta?

  • Viestiketjun aloittaja menetetty ystävys
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
menetetty ystävys
Menin kaverille taas kahville, koska se ei pyynnöistä huolimatta koskaan tule minun luokseni. no, se vielä menetteli.

Sitten sillä ei ollutkaan mitään tarjota kahvin kanssa, joten MINÄ toin kaupasta pullia, joiden ainesosille hän, kuinkas muutenkaan, sanoi olevansa allerginen.

No, siellä oli sotkusta ja aloin sitten heittää roskikseen niitä karkkipapereita sieltä lattioilta ja sanoin, että pyyhkisi välillä pölyjä, että eikö allergia tule juuri pölypunkeista.

Kaveri vaan laahusti siellä yöpuvussa ja valitti, ettei ole nukkunut. No, sitten se sanoi, että minun pitää lähteä, koska hänellä on neuvola-aika. Mun mielestä vaan todella törkeää käytöstä, ei kiitosta, eikä mitään. Ja varsinkin, kun tiedän, et sillä ei ollut neuvola-aikaa, koska olin vielä pihalla tunnin siinä ihan lähistöllä, eikä se mennyt neuvolaan.

Mitä mieltä?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Neuvola sunnuntaina??
No ei, vaan viime viikon perjantaina. jäi niin harmittamaan, kun ei ole kaveri sen jälkeen soittanut, eikä koko vieräilun aikana oikeen kauheasti jutella. Näin se vaan menee, ennen oltiin parhaat ystävät, mutta nyt ei edes kahville voi tulla luokseni.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Mistä sä niinku suutuit?
Ku se ei ollut varannut mitään kahvin kanssa, kun roskia oli lattialla, kun hääti pois, vaikkei mitään neuvolaa ollutkaan. Ja oli niin tympeän oloinen koko ajan.
Ei anna mitään arvoa sille, että neuvon kasvatusasioissa ja pidän huolta, että hän edes herää aamuisin. yöpuku päällä vaan haahuili.
 
ap
Sinäkin päivänä vasta heräsi, kun yhdeksän aikoihin soitin. ku7n sitten olin siellä kummeneltä, niin ei ollut pukeutunut, eikä keittänyt kahvia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Mistä sä niinku suutuit?
Ku se ei ollut varannut mitään kahvin kanssa, kun roskia oli lattialla, kun hääti pois, vaikkei mitään neuvolaa ollutkaan. Ja oli niin tympeän oloinen koko ajan.
Ei anna mitään arvoa sille, että neuvon kasvatusasioissa ja pidän huolta, että hän edes herää aamuisin. yöpuku päällä vaan haahuili.
No mä oon kyllä sitä mieltä, ettei aina tarvii olla kahvin kanssa pullaa, omassa kotonani saa olla just niin sotkuista ku mä haluun, ja voin myös käskeä ihmiset pois kodistani sillon ku haluun. Ja myöskin pukeudun kotonani ihan miten haluan. Joten suotta suutuit.

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
Kaverisi vaikuttaa uupuneelta ja ehkä masentuneelta. Ehkä sä et sillä hetkellä ollut hyvää seuraa?
Minähän menin sinne juuri auttamaan. mutta kaikki saa sille kädestä pitäen tehdä. Eikä kiitosta edes sano. Ja miksi piti valehdella siitä neuvolasta?

Se allergiakin (muka pähkinäallergia) johtuu varmaan pyyhkimättömistä pölyistä. Ja lapsi on NIIN kuriton, meinasi pöydästä ottaa jokaista pullaa, koska jokaiseen ja söi aina puolet ja jätti. Sanoin, että joku raja, mutta se ei rankaissut lastaan mitenkään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
No mä oon kyllä sitä mieltä, ettei aina tarvii olla kahvin kanssa pullaa, omassa kotonani saa olla just niin sotkuista ku mä haluun, ja voin myös käskeä ihmiset pois kodistani sillon ku haluun. Ja myöskin pukeudun kotonani ihan miten haluan. Joten suotta suutuit.
no aivan.
 
ap
Onhan sitä kuka vaan masentuinut, jos ei koskaan leivo, vaan nukkuu aina päälle yhdeksään ja menee joku virttynyt yöpuku päällä ja antaa lasten hyppiä nenille.

Ikinä ei meikkaa,aina on nenänpielet punasena se muija!
 
Meillä ei ikinä ole mitään tarjottavaa mun laihiksen vuoks. Kahvia saa mut sanon aina et turha odottaa herkkuja koska sit muuten mässään itse niitä. Ja meillä taas tunnin varoaika aamusta on aika lyhyt. Siinä ajassa ei ehdi siivota eikä laittaa lapsia kuntoon... Ainakaan meillä :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onhan sitä kuka vaan masentuinut, jos ei koskaan leivo, vaan nukkuu aina päälle yhdeksään ja menee joku virttynyt yöpuku päällä ja antaa lasten hyppiä nenille.

Ikinä ei meikkaa,aina on nenänpielet punasena se muija!
Tuo on kyllä tosi törkeää, tuosta minäkin suuttuisin ihan kamalasti :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Mistä sä niinku suutuit?
Ku se ei ollut varannut mitään kahvin kanssa, kun roskia oli lattialla, kun hääti pois, vaikkei mitään neuvolaa ollutkaan. Ja oli niin tympeän oloinen koko ajan.
Ei anna mitään arvoa sille, että neuvon kasvatusasioissa ja pidän huolta, että hän edes herää aamuisin. yöpuku päällä vaan haahuili.
No mä oon kyllä sitä mieltä, ettei aina tarvii olla kahvin kanssa pullaa, omassa kotonani saa olla just niin sotkuista ku mä haluun, ja voin myös käskeä ihmiset pois kodistani sillon ku haluun. Ja myöskin pukeudun kotonani ihan miten haluan. Joten suotta suutuit.
Täysin samaa mieltä! Jos mun kaverit alkais mulle urputtaan siivoomisesta tms. niin kyl mäkin käskisin lähteen.
 
Sanokaa että tää on provo :headwall:

Ei ihme ettei kaverisi jaksanut sun seuraa, kun oot noin arvosteleva. Oikein hyvä "ystävä", heti haukkumassa selän takana kun toisella on vaikeaa eikä tahdo jaksaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä