tää ei voi olla totta

mun paino on pudonnu viikossa 2,300g :eek:
mutta kai se on pakko uskoa,kun puntari niin näytti :) mutta kyllä oon ollukkin aika rankka ittelleni,en u-v jälkeen oo suuhuni laittanu nisun,nisua tai karkkia :whistle: nyt la annan itselleni luvan ostaa suklaapatukan ja nauttia :p
 
doh
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
mun paino on pudonnu viikossa 2,300g :eek:
mutta kai se on pakko uskoa,kun puntari niin näytti :) mutta kyllä oon ollukkin aika rankka ittelleni,en u-v jälkeen oo suuhuni laittanu nisun,nisua tai karkkia :whistle: nyt la annan itselleni luvan ostaa suklaapatukan ja nauttia :p
No ei toi 2,3g mun mielestä niin paljon ole?

 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja doh:
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
mun paino on pudonnu viikossa 2,300g :eek:
mutta kai se on pakko uskoa,kun puntari niin näytti :) mutta kyllä oon ollukkin aika rankka ittelleni,en u-v jälkeen oo suuhuni laittanu nisun,nisua tai karkkia :whistle: nyt la annan itselleni luvan ostaa suklaapatukan ja nauttia :p
No ei toi 2,3g mun mielestä niin paljon ole?
No on se aika paljon, jos tarkotuksena on pudottaa vaikka 5 kg. Ja isommallakin tavoitteella se on hyvä alku.
 
Hieno juttu. :flower: Mä oon muutes kerran laihtunut vuorokaudessa 3kg. :whistle: Tai no, tunnustettakoon että se oli pelkkää älytöntä turvotusta. Ensin mulla nousi vuorokaudessa paino sen 3kg kun keräsin nesteitä kroppaani, seuraavassa vuorokaudessa se sitten lähti pois. Onneksi. Munkin pitäisi uskaltautua puntarille, punnita ensimäisen dieettiviikon virallinen punnitustulos. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Back to basics:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eli olet laihtunut 2,3GRAMMAA vai 2,3KILOA?
kiloa, siellä 2 perässä oli pilkku!
siks just se meinaa sitä grammaa. 2,3grammaa kerta missään ei mainittu kiloja =)
Jopa 2,300g tarkoittaa 2,3 grammaa. 2300g on 2,3kg.
Myös tuhannet voidaan erottaa pilkulla.

Mutta jatkakaa pilkun rakastelemista =)
 
tarkka vaaka
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Myös tuhannet voidaan erottaa pilkulla.

Mutta jatkakaa pilkun rakastelemista =)
Nyt kirjoitetaan suomeksi. Jenkit erottelevat tuhansiaan pilkuilla, mutta heillä onkin käytössä desimaalipiste. Me käytämme desimaalipilkkua, tuhansia voi halutettaan erotella välilyönnillä.

Mutta alkuperäiseen asiaan siis. Olisin itsekin ihan ett "tää ei voi olla totta", jos vaakani todellakin kymmenien kilojen suuruisia lukuja näyttäisi gramman tuhannesosien tarkkuudella, on siinä todella mittaustarkkuutta.
 

Yhteistyössä