tää on ihan grazya, hävettää=)

Sivusta seuraaja
Mitäs sä angel haluat, että me sanotaan sulle?? Tää on jo toinen "tyhjänpäiväinen" ketju minkä tänne aloitat. Ainaki mitä mä oon huomannu. Siinäkin ketjussa laittelin jokapäivä omia tuntemuksiasi ylös aivankuin jonkun olisi pitänyt sulle käydä kirjottamassa "Oot ihan selvästi raskaana, onneks olkoon"!!! Nytkin aivan selvästi sitä kerjäät tällä viestilläsi. Ole ihmisiksi tai painu hevon v*ttuun täältä! Luuletko tosiaan, että meitä täällä kiinnostaa, jos sulla vähä maha pömpöttää!! Voi elämä...
 
hmmp
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:26 äitipeikko kirjoitti:
siis meinaatko sä että sua supisti? kun sillonhan maha pingottuu kovaksi palloksi. mutta suppareita ei taida alkuraskaudessa kellään olla...

ja esim mua ei supistanut esikoisesta kertaakaan ennen h-hetkeä.
Mulla oli supistuksia 12-15 raskausviikolla, kunnes niitä ei tullut viikkokausiin ja lopussa taas alkoi :kieh: Mutta mä nyt en tajunnut tätä ap.n juttua ollenkaan. Siis mikä hävettää? ja mikä mättää. Taitaa olla joku provo.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 22:20 Sivusta seuraaja kirjoitti:
Mitäs sä angel haluat, että me sanotaan sulle?? Tää on jo toinen "tyhjänpäiväinen" ketju minkä tänne aloitat. Ainaki mitä mä oon huomannu. Siinäkin ketjussa laittelin jokapäivä omia tuntemuksiasi ylös aivankuin jonkun olisi pitänyt sulle käydä kirjottamassa "Oot ihan selvästi raskaana, onneks olkoon"!!! Nytkin aivan selvästi sitä kerjäät tällä viestilläsi. Ole ihmisiksi tai painu hevon v*ttuun täältä! Luuletko tosiaan, että meitä täällä kiinnostaa, jos sulla vähä maha pömpöttää!! Voi elämä...
No eikös se ole hyvä vaan, että saa jossain niitä tuntemuksiaan peilata?

Kaikkihan nämä ketjut on tavallaan tyhjänpäistä jaaritusta eri asioista, mutta silti ainakin minusta näitä on sekä kiva lukea, että tänne on kiva kirjoitella.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:29 hmmp kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:26 äitipeikko kirjoitti:
siis meinaatko sä että sua supisti? kun sillonhan maha pingottuu kovaksi palloksi. mutta suppareita ei taida alkuraskaudessa kellään olla...

ja esim mua ei supistanut esikoisesta kertaakaan ennen h-hetkeä.
Mulla oli supistuksia 12-15 raskausviikolla, kunnes niitä ei tullut viikkokausiin ja lopussa taas alkoi :kieh: Mutta mä nyt en tajunnut tätä ap.n juttua ollenkaan. Siis mikä hävettää? ja mikä mättää. Taitaa olla joku provo.
niin mutta harvalla varmaan supistukset on raskausoireena ;)
 
hmmp
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 14:41 äitipeikko kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:29 hmmp kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:26 äitipeikko kirjoitti:
siis meinaatko sä että sua supisti? kun sillonhan maha pingottuu kovaksi palloksi. mutta suppareita ei taida alkuraskaudessa kellään olla...

ja esim mua ei supistanut esikoisesta kertaakaan ennen h-hetkeä.
Mulla oli supistuksia 12-15 raskausviikolla, kunnes niitä ei tullut viikkokausiin ja lopussa taas alkoi :kieh: Mutta mä nyt en tajunnut tätä ap.n juttua ollenkaan. Siis mikä hävettää? ja mikä mättää. Taitaa olla joku provo.
niin mutta harvalla varmaan supistukset on raskausoireena ;)
Joo niin, ei mullakaan ne kyllä raskausoireena ollut :D enkä tiedä ketään jolla olisi ollut..
 

Yhteistyössä