Täällä olen :)

iu
No hei! :) Aloitetaanko nyt sitten vaikka siitä pääsiäisen ajankohdasta tänä vuonna? Sitten voisit guuglettaa mun puolesta myös vapun ja helatorstain ja helluntain. Jos ei oo tarpeeksi haastetta pelkkien päivämäärien etsimisessä, niin selvitä myös noiden juhlien syntyhistoria ja laita linkki parhaaseen hakutulokseen. Kiitos, ja onnea valitsemallasi tiellä. :D

(Hei ei oikeesti tartte noita, mutta jos sulla ei muuta tekemistä oo niin voithan sä aikas kuluksi niitä guugletella. :) )
 
Pääsiäinen on tänä vuonna
http://www.juhlapyhät.fi/paasiainen

Linkistä selviää myös sen tarkoitus :)

Vappu osuu joka vuosi samalle päivämäärälle (vapunpäivä 1.5.).
Vappu on kaiken kansan ryyppyjuhla ja myös työn sankareita ynnä ylioppilaita juhlitaan.

Helatorstai on torstaina (yllätys) 29. toukokuuta.
Merkitys:
Helatorstai – Wikipedia

Helluntai
http://www.juhlapyhät.fi/helluntai

Helluntaina kaikki yksinäiset etsii heiloja netistä tai ihan irl.

Toivottavasti olin avuksi :)
 
[QUOTE="yksin";29754204]Joku vois oikeesti tulla tuohon ovelle ja lähteä kanssani kävelylle :([/QUOTE]

Itse en tykkää pätkääkään kävellä kävelyn vuoksi paitsi pakolliset; kauppaan ja joskus linja-autopysäkille.

Ihan varmasti kuitenkin lähtisin sun kanssasi kävelylenkille, jollet parempaakaan seuraa löytäisi.
 
iu
No jos ihan oikeeta apua haluat antaa, niin voisin ilahtua hyvistä vinkeistä maidottomiin juhlatarjottaviin, suolaisiin ja makeisiin. Mahdollisimman monipuolisesti pitäis maidotonta olla tarjolla, kun se maidoton on juhlakalu itse. Mulla alkaa lyödä tyhjää, kun kaikessa tuppaa olemaan kermaa, tuorejuustoa, hapanmaitovalmisteita... Soijaa pukkaa.
 
No jos ihan oikeeta apua haluat antaa, niin voisin ilahtua hyvistä vinkeistä maidottomiin juhlatarjottaviin, suolaisiin ja makeisiin. Mahdollisimman monipuolisesti pitäis maidotonta olla tarjolla, kun se maidoton on juhlakalu itse. Mulla alkaa lyödä tyhjää, kun kaikessa tuppaa olemaan kermaa, tuorejuustoa, hapanmaitovalmisteita... Soijaa pukkaa.
Olen tosi huono juhlien järjestäjä ja varsinkin, jos on jotain ruoka-ainerajoitteita.
Tuolla näyttäs olevan jotain... (sivun lopussa).

Maidoton ruokavalio | Kokatessa roiskuu
 
iu
Kiitti. Osa noista olikin jo tuttuja, mutta jotain uuttakin oli näemmä päivitetty sitten viimevierailun. Soijaa tarjotaan kaikkeen hapanmaitovalmisteiden korvikkeeksi, vaan kun tuo maidoton ei siitä niin kovasti perusta, niin on vähän ongelmallista. No, etsinnät jatkuvat.
 
Kiitti. Osa noista olikin jo tuttuja, mutta jotain uuttakin oli näemmä päivitetty sitten viimevierailun. Soijaa tarjotaan kaikkeen hapanmaitovalmisteiden korvikkeeksi, vaan kun tuo maidoton ei siitä niin kovasti perusta, niin on vähän ongelmallista. No, etsinnät jatkuvat.
Harmi että en osaa auttaa. Panostan enemmän tuohon ihmissuhdepuoleen ;) Hauskoja juhlia!
 
"lasipää edellä"
Alkuperäinen kirjoittaja Yksinäisten ystävä;29754551:
Olen tosi huono juhlien järjestäjä ja varsinkin, jos on jotain ruoka-ainerajoitteita.
Tuolla näyttäs olevan jotain... (sivun lopussa).

Maidoton ruokavalio | Kokatessa roiskuu
Hieno ketju, annan viisi tähteä ***** nyt aluksi!

rUOka-ainerajoitteiset voimme siirtää esim komeroon ruokailun ajaksi...?

:D *eipahallaälkääpillastuko*

no niin, kysymyksiä, niitä riittää! ongelmia? kuin liukuhihnalta tällä viikolla.
Eli lämpötilakysymys.
JOS ruumiinlämpö on koko ajan 40 ast., onko jo aika siirtyä tuonpuoleiseen pian?
kyseessä viisi vuotta vanha läppäri. JA pitäisikö mitata muutakin kuin core?
(ei jaksais...)

*lasipää (t)yövuorossa*
 
"Mie"
En ole yksinäinen, mutta konkreettista apua tarvitsisin. Voisitko hieman jeesata ikkunoiden pesussa? Homma jo aloitettu, mutta nyt ei ole haluja viedä projektia loppuun. Myös tsemppausapu voisi tulla kyseeseen.
 
[QUOTE="Mie";29775514]En ole yksinäinen, mutta konkreettista apua tarvitsisin. Voisitko hieman jeesata ikkunoiden pesussa? Homma jo aloitettu, mutta nyt ei ole haluja viedä projektia loppuun. Myös tsemppausapu voisi tulla kyseeseen.[/QUOTE]

Sen verran voin sanoa, että ikkunoita ei kannata pestä aurinkoisella ilmalla, koska ne kuivuu liian pian ja jäävät kirjaviksi.

Paras konsti mun mielestäni on tiskiainevesi ja lasta. Pari tsemppaussiideriä vauhdittaa hommaa kovasti ;)
 
[QUOTE="lasipää edellä";29775359]Hieno ketju, annan viisi tähteä ***** nyt aluksi!

rUOka-ainerajoitteiset voimme siirtää esim komeroon ruokailun ajaksi...?

:D *eipahallaälkääpillastuko*

no niin, kysymyksiä, niitä riittää! ongelmia? kuin liukuhihnalta tällä viikolla.
Eli lämpötilakysymys.
JOS ruumiinlämpö on koko ajan 40 ast., onko jo aika siirtyä tuonpuoleiseen pian?
kyseessä viisi vuotta vanha läppäri. JA pitäisikö mitata muutakin kuin core?
(ei jaksais...)

*lasipää (t)yövuorossa*[/QUOTE]
Tämä kysymys onkin haasteellinen... hmm.
Tuota noin. Jos ruumiinlämpö on 40 astetta niin ei siihen välttämättä kuole.

Jos vanha läppäri kuumenee liikaa niin laita sen alle jotkut vaikka riman palaset. Tai sitten pistät sen kiinni ja annat jäähtyä :)
 

Yhteistyössä