Täällä on ihan pimeetä porukkaa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kuka on puhunut haukkumisesta?
Nii että ihan ystävällismielisesti hänestä ouhutte vaan?

Menkää sinne hänen blogiin antamaan sitä ystävällistä palautetta. En oikein usko, että hänestä aloitetut keskustelut muka pitäisi aina järjestään poistaa jos ne olisi ystävällisiä.

Mistä se tarve sitten tulee aloittaa hänestä näitä "ystävällisiä" keskusteluja? Mun mielestä se Pipsan kiusaaminen eri palstoilla on tosi vastenmielistä.
 
vierailija
Nii että ihan ystävällismielisesti hänestä ouhutte vaan?

Menkää sinne hänen blogiin antamaan sitä ystävällistä palautetta. En oikein usko, että hänestä aloitetut keskustelut muka pitäisi aina järjestään poistaa jos ne olisi ystävällisiä.

Mistä se tarve sitten tulee aloittaa hänestä näitä "ystävällisiä" keskusteluja? Mun mielestä se Pipsan kiusaaminen eri palstoilla on tosi vastenmielistä.
 
vierailija
Mä kanssa en halua tälle palstalle mitään teinejä vinkumaan. Mä saan kuunnella sitä vinkumista ja räkättämistä ihan riittävästi kotona ja sitä ei kaivata sinne missä aikuiset on.
 
vierailija
Ja sinähän et sitten vingu vai? Jaksat käyttäytyä kun missäkin tynnyrissä elänyt. T: kaksplussalainen
Voit varmaan sitten selittää että miten mun käyttäytyminen on tynnyrissä elämistä??? Teineille on omat palstat olemassa ja niitten tiedot on kaikesta niin matalalla ettei niitä jaksa kuunnella. Joku kysyy välilllä täällä tosi tärkeitä kysymyksiä tuotteista ja muusta ja usko pois noi tulee siihen häiritsemään. Esimerkkinä mä eilen laitoin tytölleni vistin että tuo jauhelihaa paketti ja se vastasi että ai mitä lihaa?? Just tällästä mä en jaksa ja tätä samaa paskaa suun soittamista tännekin tulee kun noi aasit alkaa kirjoittamaan.
 
vierailija
Voit varmaan sitten selittää että miten mun käyttäytyminen on tynnyrissä elämistä??? Teineille on omat palstat olemassa ja niitten tiedot on kaikesta niin matalalla ettei niitä jaksa kuunnella. Joku kysyy välilllä täällä tosi tärkeitä kysymyksiä tuotteista ja muusta ja usko pois noi tulee siihen häiritsemään. Esimerkkinä mä eilen laitoin tytölleni vistin että tuo jauhelihaa paketti ja se vastasi että ai mitä lihaa?? Just tällästä mä en jaksa ja tätä samaa paskaa suun soittamista tännekin tulee kun noi aasit alkaa kirjoittamaan.
Ei se ikä, vaan pään sisältö, joka kylläkin korreloi usein iän kanssa, mutta ei aina. Yläpuolella on hyvä esimerkki jälkimmäisestä.
 
vierailija
Te ootte niin viihdyttäviä te mielensäpahoittaja-plussapalleroiset puujalkavitseinenne, että taidan muistuttaa puolisoa, että pistää haastetta tulemaan, jos päädyn 2m syvään teidän takia :ROFLMAO:
 
vierailija
Voit varmaan sitten selittää että miten mun käyttäytyminen on tynnyrissä elämistä??? Teineille on omat palstat olemassa ja niitten tiedot on kaikesta niin matalalla ettei niitä jaksa kuunnella. Joku kysyy välilllä täällä tosi tärkeitä kysymyksiä tuotteista ja muusta ja usko pois noi tulee siihen häiritsemään. Esimerkkinä mä eilen laitoin tytölleni vistin että tuo jauhelihaa paketti ja se vastasi että ai mitä lihaa?? Just tällästä mä en jaksa ja tätä samaa paskaa suun soittamista tännekin tulee kun noi aasit alkaa kirjoittamaan.
Siis anteeks nyt vaan mut miten sä oletat että teini tietää mitä lihaa sen pitää ostaa jos sä sanot sille vaan että jauhelihaa? Ootko koskaan ite istanut jauhelihaa, vai lähetätkö aina jonkun muun ostamaan? Siellä jauhelihahyllyssä on katsos aika montaa erilaista jauhelihaa! Mitäs sit kun se sun teini ois oma-aloitteisesti tuonut kaupasta sika-jauhelihaa? Ja sä oisitkin halunnu naudan jauhelihaa? Olisitko sittenkin sanonu että "mä en jaksa tätä samaa paskaa"? Jumalauta anna kunnon ohjeita lapselles jos haluat että hommat sujuu. Varmaan sun teiniskin ajattelee ettei se jaksa tollasta samaa paskaa kun et koskaan voi antaa kunnon ohjeita!
 
vierailija
Lopettakaa Peyoten kiusaaminen heti alkuunsa. Se on tärkeä osa palstan dynamiikkaa. Jo kerran mies1 onnistui savustamaan sen pihalle täältä ja palstaan tuli suuri aukko. Nyt jos taas joku sen täältä savustaa ulos niin :devil::mad:
 
vierailijatartar
Voit varmaan sitten selittää että miten mun käyttäytyminen on tynnyrissä elämistä??? Teineille on omat palstat olemassa ja niitten tiedot on kaikesta niin matalalla ettei niitä jaksa kuunnella. Joku kysyy välilllä täällä tosi tärkeitä kysymyksiä tuotteista ja muusta ja usko pois noi tulee siihen häiritsemään. Esimerkkinä mä eilen laitoin tytölleni vistin että tuo jauhelihaa paketti ja se vastasi että ai mitä lihaa?? Just tällästä mä en jaksa ja tätä samaa paskaa suun soittamista tännekin tulee kun noi aasit alkaa kirjoittamaan.
Mun lähikaupasta löytyy naudan jauhelihaa, possun jauhelihaa, sika-nautaa, nauta-sikaa, kalkkunan jauhelihaa ja karitsan jauhelihaa joten miten sun teinis kysymys oli tyhmä?
 
vierailija
No, ei ainakaan av:lla ne Pipsaa koskevat ketjut olleet haukkumaketjuja, vaan normaalia keskustelua blogista.
Muita bloggaajia kyllä haukuttiin sitten aika rankallakin kädellä, mutta ne ketjut ei poistunut. Pipsaa koskevat neutraalit ketjut hävisi heti.
Joo, Alexan ulkonäköä haukuttiin monen sivun verran todella rankasti ja se ketju vaan pysyi siellä. Samaan aikaan joku teki aloituksen, että Pipsa osti uuden laukun ja se ketju poistui välittömästi.
 

Yhteistyössä