Täitä ripsissä

Huomenna pitää mennä lääkäriin, sillä nelivuotiaalla oli viimeviikolla täitä päässä ja sain ne pois nix shampoolla ja tiuhalla seulalla. Tänään iltasatua lukiessani tajusin että pojan ripsissä on täin munia!!! Ihan reilusti, ei muutamia.. Ei niitä mitenkään pois saanut, ja siksi mentävä lääkäriin.
Onko kellään kokemuksia, miten ne saadaan pois? Ripset leikattava??Ei se ihme kun poika on viime päivät räpsytellyt silmiä!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja tytön äippä:
ei oo totta.. kuinka se on edes mahdollista? Yäks. äkkiä lekuriin!

En tiedä miten on, mutta kun googlasin niin oli että on mahdollista. Ja viimeviikolla näin niitä täin munia niin olen ihan varma että on niitä!! Yäks tosiaan, olen ihan kauhuissani että miten pärjään aamuun että lääkäri aukeaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja hui:
No jopas pitää olla reilusti niitä että silmiin eksyvät...ja on siellä vielä reilusti?? YÖK..

Ei niitä itse täitä ollut kuin muutama päässä viimeviikolla ja niitä munia kymmenkunta! Ja pojalla muutenkin on alle sentin tukka!! Että näin! Mutta huomenna kun olen viisaampi niin kerron mitä ne oli ja mitä tapahtui.
 
No niin, tänään viisaampi!
Tämä kuulema ei olekkaan niin harvinaista mitä luulin, siitä vaan ei puhuta!
Ripset pois ja sillä hyvä. Nyt sitten taas petivaatteet vaihtoon ja kerran vielä pään pesu niin jospa näistä pahuksen otuksista pääsisi eroon! |O
 
voi
Alkuperäinen kirjoittaja pippuri75:
No niin, tänään viisaampi!
Tämä kuulema ei olekkaan niin harvinaista mitä luulin, siitä vaan ei puhuta!
Ripset pois ja sillä hyvä. Nyt sitten taas petivaatteet vaihtoon ja kerran vielä pään pesu niin jospa näistä pahuksen otuksista pääsisi eroon! |O
auts! millä ripset pois otetaan? Miten lapsi itse suhtautui tähän? Kuulostaa hurjalta että kaikki ripset pois.. kasvaako uudet ?
 
Alkuperäinen kirjoittaja pippuri75:
No niin, tänään viisaampi!
Tämä kuulema ei olekkaan niin harvinaista mitä luulin, siitä vaan ei puhuta!
Ripset pois ja sillä hyvä. Nyt sitten taas petivaatteet vaihtoon ja kerran vielä pään pesu niin jospa näistä pahuksen otuksista pääsisi eroon! |O
No voihan sissus, saksillako ne leikkas ripset?
 

Yhteistyössä