Tämäkö nyt on se uudistus ? Tänne pinoon kaikki jotka haluaa vanhan palstan takaisin !

Alkuperäinen kirjoittaja möksö;21883338:
Miksei siihen vanhaan versioon olisi voinut vain lisätä uusia juttuja ja poistaa asiat, jotka ei toimi? Siis suurinpiirtein sama layout, mutta toimivampi?! Uskon, että palstaa olisi saanut parannettua ilman näin suurta muutosta..
Itseasiassa vanhan palstan alusta oli jo aikansa elänyt, nuo mainitsemasi lisäykset olisivat kaataneet koko roskan. Tänne uudelle on siirretty koko vanhan materiaali uusin lisäyksin ja sen pitäisi toimia paljon paremmin, toki tämäkin on vielä testiversiona. :)
 
Hei mutta tuo onkin hyvä, ettei tarvitse turhia ketjuja availla, kun laittaa vain kursorin otsikon kohdalle, niin tulee alkupätkä tekstiä. :xmas:
 
vierusta
Onhan tää tyylikkäämmän näköinen. Fontti ja kirjoittajan tiedot on paremmin. Sekavaa en saa tästä kyllä mitenkään.... Aina ihmiset rutkuttaa muutoksista, ja viikon päästä ne on jo tottuneet.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;21883773:
Mä tykkään :snotty:
Eikä sulla sitten tämä saitti lagita?!!

Mulla ainakin niin perusteellisesti, että on kuin viimevuosisadalle olisi taas tullut. Silloin sentään jos itse alkoi viheltämään modeemin avuksi sai vauhdin tuplattua. Täällä ei sitten millään!
 

Yhteistyössä