Tän päivään kirppislöytönne?

  • Viestiketjun aloittaja "kirppis"
  • Ensimmäinen viesti
"kirppis"
Mä löysin kerrankin vajaa 13v pojalle jotain
2 kpl Everestin viime vuoden malliston toppatakkeja, toinen täys harmaa ja toinen harmaa, jossa himmeitä ruutuja. Ovat todella siistejä ja sellasia ei normi toppatakin mallisia, vaan just mitä viime talvena paljon näin nuorilla päällä.
Hintaa näille molemmille yhteensä 18euroo
Hilfigerin pitkähihainen paita samalle pojalle 2 euroo
Puman nahkaiset talvilenkkarit vuorella 2 euroo (harmi vaan, että eilen menin ostamaan K-kengästä lähes samanlaiset) mut hyvä että toiset varakengät.

Vajaa 5v pojalle löyty Småfolkin kerrran pidetty vihreä hyljepaita 5 eurolla
ja Brion joku puinen rakannussysteemi, jolla poika rakennellut jo monta tuntia 3eurolla.
 
  • Tykkää
Reactions: MorbidMama
"tyytyväinen"
Mä tein oikeen ihanan löydön, kun löysin niitä isopäisiä koiria (joita on joka toisen auton takaikkunalla, r-kieoskista joskus sai jollain pisteillä) 6kpl, maksoivat 30centtiä kappale! :D Löysin myös tytölle ihanan vaalean punaisen fleeceasun 1e, ja pari uutta lasten kirjaa 1e/kpl. Lisäksi pojalle 150cm aikalailla uudenveroisen kylpytakin 2e.
 
Minni harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24791034:
No miks mä en löytäny tätä haulla? Ja menin aloittamaan toisen ketjun. :headwall:
Ei haittaa, tosin bannin tuosta vois antaa ;)
Eiks Tiiru ole valvoja? Hänkin teki semmosen virheen, että laittoi kaksi samanlaista aloitusta.
 
Atlantis- lastenkirja äänillä 2 euroa

farkut 4 euroa

vauvalle Lego-pitkähihainen 1,50 euroa

kaverin vauvalle talvihattu 0,80 euroa
samalle vauvalle body 0,50 ja legginssit 0,50 ja unihaalari 0,80

Lassien g-tec haalari 122cm hiukan polvissa kulumaa 2 euroa (meidän tytölle piharymyhaalariksi )

Vauvalle paita 2 euroa

tytölle 2 hametta 1 euro/kpl

Espritin mekko 5 euroa

mekko 2,50

mekko 2 euroa

huppari 2,50 euroa

housut tytölle 1 euron

housut 2 euroa

todella tyytyväinen ostoksiin :D
 
"Pikkuinen Jättiläinen"
Löysin pojalle kahdet farkut ja yhdet housut. Yhteensä tuli hintaa 5,50 eli ei paha :) Tosin paitojahan minä etsin, mutta ei kyllä ikinä satu löytämään juuri sitä mitä oikeasti tarvitsisi!
 
"Kolmen äiti"
Mistä kirpparilta ap teit nuo löydöt? Pitäis lähteä itsekkin myymään ja mulla on nuorisoikäisten vaatteita, sekä jonkun verran myös 5-vuotiaan vaatetta. Osasta leluista vois myös luopua, sillä niitä on sisävarasto täynnään :)
 
"minä"
Osa löytöjä, osa ostoksia, joita tuli ostettua, kun tytöt olivat mukana ja halusivat.

Eli

Kultainen Prinsessa kirja 2 €, Miina ja Manu Kesä ja Miina ja Manu Eläinpuistossa yht 1 €, Mauri Kunnas Viikinkikirja 3€, Pollux hevoskirja 2€.

Benetton neuletakki 1€, HM sydännappineule 1€, kaksi julia paitaa, yht 1,50€, CA paita 1€,

Pieni barbi nukke 0,20€, joku puhuva isopäinen nukke tarvikkeineen 4€, Dalmatialais koiraperhe 6€.
 
"kirppis"
[QUOTE="Kolmen äiti";24791206]Mistä kirpparilta ap teit nuo löydöt? Pitäis lähteä itsekkin myymään ja mulla on nuorisoikäisten vaatteita, sekä jonkun verran myös 5-vuotiaan vaatetta. Osasta leluista vois myös luopua, sillä niitä on sisävarasto täynnään :)[/QUOTE]

tää oli mll:n kirppis konalassa.
 
Kelli
Mun viikonlopun saldo kirpuilta:
- Lindex-velourtunika 2 eur
- HM tunika 1 eur
- Superfit-talvikengät tytölle 6 eur
- monot 5 eur
- uudenveroiset luistimet 10 eur (kai nämäkin nyt sitten on edulliset)
- ihana hame 5 eur (kallis, mutta uudenveroinen ja merkkivaate)
- uudenveroiset perhoskengät kesäksi (neidillä ne nytkin jalassa, vaikka hieman isot) 2,50 eur

Ja kaikki vaatteet erittäin hyväkuntoisia, en osta huonoja ja muukin tavara kunnoltaan erittäin hyvää, olen tosi tarkka!
 
Löysin itselleni pin-uptyyliset valkoiset shortsit kultaisilla napeilla 1e :)
Ja myös itselleni merimiesmekon, mutta otti tisseistä kiinni :( On niin söpö, että varmaan pakko säästää ja odottaa et oma tyttö huolii käyttöön!
 

Yhteistyössä