Tänään 28.11.15 mielenosoituksia Suomessa!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miekkarit haittamaahantunkeutumista vastaan tänään ainakin Jyväskylässä ja Kempeleessä!

JYVÄSKYLÄ:

http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/mielenosoitus/2180149

" Jyväskylässä osoitetaan lauantaina mieltä sekä maahanmuuttoa vastaan että sen puolesta. Sisä-Suomen poliisilaitos on tietoinen mielenosoituksista ja tulee valvomaan niiden kulkua.

Maahanmuuttoa vastustava mielenosoitus kulkee nimellä Jotain rajaa. Sen vastamielenosoitus Jotain rajaa rasismille puolustaa maahanmuuttoa. Mielenosoitukset järjestetään lauantaina 28. marraskuuta kello 13 Jyväskylässä Aren aukiolla.

Jotain rajaa -mielenosoituksen Facebook-sivulla arvostellaan hallituksen maahanmuuttopolitiikkaa vastuuttomaksi. Vastamielenosoituksen sivuilla taas kerrotaan, että tarkoitus on näyttää, että jyväskyläläiset eivät halua sulkea rajoja, vaan toivottavat ihmiset tervetulleeksi.

Keskiviikkona aamupäivällä Jotain rajaa -mielenosoituksen tapahtumaan oli osallistumassa noin 150 ihmistä ja vastamielenosoitukseen reilut 250 ihmistä.

Vastamielenosoituksen tapahtumassa kehotetaan ottamaan mukaan kynttilöitä ja kukin koristeltuja pulloja polttopullojen sijaan. Myös Jotain rajaa-tapahtuman Facebook-sivulla toivotaan, että paikalle saavuttaisiin päihteittä ja käyttäydyttäisiin fiksusti. "


http://www.ksml.fi/yhteiso/keskustelu/posts/list/106155.htm


KEMPELE

Mielenosoitus Juha Sipilän maahanmuuttopolitiikkaa vastaan

https://www.facebook.com/events/897753046969022/

28. marraskuuta 2015 klo 14:00

Lähtöpaikkana K Supermarketin ja Karhunpesän välinen parkkipaikka-alue, marketin osoite Kauppatie 2 ja linja-auto tulee viereen, pysäkin nimi Kempele P

KAIKKI MUKAAN!
Raiskauskulttuuri ei ole rikkaus eikä voimavara, eikä Suomessa ole työvoimapulaa vaan Eero Heinäluoman (sdp) mukaan Suomessa on nyt jo PUOLI MILJOONAA TYÖTÖNTÄ!
 
vierailija
HYVÄ KEMPELE!! En asu tuolla päin, mutta jos pk-seudulla on mielenosoituksia maahanmuuttopolitiikkaa vastaan, niin lähden ilman muutta.

Mitta on tullut täyteen.
No Itsenäisyyspäivänä Helsingissä on tällainen:

http://612.fi/

" 612.fi-yhdistys järjestää myös tänä vuonna soihtukulkueen Helsingin Hietaniemen sankarihautausmaalle itsenäisyyspäivänä 6.12.2015.

Kulunut vuosi on ollut varsin tapahtumarikas monessakin mielessä, joten yhdistys näkee entistäkin tärkeämpänä järjestää vuotuisen kulkueen suomalaisuuden puolesta. Monet tavalliset ihmiset ovat huolissaan sekä omasta että Suomen tulevaisuudesta, ja me toivotamme näistä asioista huolestuneet kanssakansalaiset mukaan osoittamaan hiljaisesti mieltään isänmaan puolesta. Kaikin puolin kiristyneen ilmapiirin keskellä haluamme omalta osaltamme muistuttaa, että positiivisuus, kunnioitus ja yhteen hiileen puhaltaminen ovat suomalaisia arvoja, joista on syytä pitää kiinni jatkossakin.

Tältä pohjalta yhdistys ilmoittaa, että marssi järjestetään tänäkin vuonna.Tapahtuma ja siihen olennaisesti liittyvä soihtukulkue ovat edelleen poliittisesti sitoutumattomia, eikä yhdistys edusta mitään poliittista kantaa. Poliittisten merkkien ja tunnusten esilläpitäminen ja käyttäminen tapahtumassa on edelleen kielletty. Myös kulkueen kärjessä liikkuva yhdistyksen asettama lippuairueen saattama Suomen lippu on ainoa sallittu banneri, viiri tai lippu.

Tältä pohjalta toivotamme kaikki isänmaalliset suomalaiset mukaan kunnioittamaan edellisten sukupolvien työtä ja uhrauksia 6.12.2015. "

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1447904101551.html
 
vierailija
Kempeleessä osoitetaan lauantaina mieltä hallituksen pakolaispolitiikkaa vastaan marssimalla vastaanottokeskuksen pihalle.

Hyvä idea. Itse aion kritisoida hallituksen koulutuspolitiikkaa huutovittuilemalla alakoululaisille.
 
vierailija
Kempeleessä osoitetaan lauantaina mieltä hallituksen pakolaispolitiikkaa vastaan marssimalla vastaanottokeskuksen pihalle.

Hyvä idea. Itse aion kritisoida hallituksen koulutuspolitiikkaa huutovittuilemalla alakoululaisille.
Miten jollain voi puurot ja vellit olla noin sekaisin :(((

Et enää surkeampaa vertausta voisi keksiä, joten kannattaa ehkä keksiä niitä jossain, missä on muit yhtä tyhmiä.
 
vierailija
No Itsenäisyyspäivänä Helsingissä on tällainen:

http://612.fi/

" 612.fi-yhdistys järjestää myös tänä vuonna soihtukulkueen Helsingin Hietaniemen sankarihautausmaalle itsenäisyyspäivänä 6.12.2015.

Kulunut vuosi on ollut varsin tapahtumarikas monessakin mielessä, joten yhdistys näkee entistäkin tärkeämpänä järjestää vuotuisen kulkueen suomalaisuuden puolesta. Monet tavalliset ihmiset ovat huolissaan sekä omasta että Suomen tulevaisuudesta, ja me toivotamme näistä asioista huolestuneet kanssakansalaiset mukaan osoittamaan hiljaisesti mieltään isänmaan puolesta. Kaikin puolin kiristyneen ilmapiirin keskellä haluamme omalta osaltamme muistuttaa, että positiivisuus, kunnioitus ja yhteen hiileen puhaltaminen ovat suomalaisia arvoja, joista on syytä pitää kiinni jatkossakin.

Tältä pohjalta yhdistys ilmoittaa, että marssi järjestetään tänäkin vuonna.Tapahtuma ja siihen olennaisesti liittyvä soihtukulkue ovat edelleen poliittisesti sitoutumattomia, eikä yhdistys edusta mitään poliittista kantaa. Poliittisten merkkien ja tunnusten esilläpitäminen ja käyttäminen tapahtumassa on edelleen kielletty. Myös kulkueen kärjessä liikkuva yhdistyksen asettama lippuairueen saattama Suomen lippu on ainoa sallittu banneri, viiri tai lippu.

Tältä pohjalta toivotamme kaikki isänmaalliset suomalaiset mukaan kunnioittamaan edellisten sukupolvien työtä ja uhrauksia 6.12.2015. "

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1447904101551.html
Tuohon ei kannata osallistua, koska suvakit ovat ilmoittaneet jo että aikovat häiritä tapahtumaa väkivaltaa apuna käyttäen. Hyökkäävät kulkueessa kävelevien ihmisten kimppuun ties minkälaisten lyömäaseiden kanssa. Luin sen jostain, siinä siis poliisi kehotti ihmisiä miettimään tarkasti, osallistuuko kyseiseen kulkueeseen.
 
vierailija
Tuohon ei kannata osallistua, koska suvakit ovat ilmoittaneet jo että aikovat häiritä tapahtumaa väkivaltaa apuna käyttäen. Hyökkäävät kulkueessa kävelevien ihmisten kimppuun ties minkälaisten lyömäaseiden kanssa. Luin sen jostain, siinä siis poliisi kehotti ihmisiä miettimään tarkasti, osallistuuko kyseiseen kulkueeseen.
Jos tämä tieto pitää paikkansa, kysyn: "Missä ihmeen, kansalaisten sananvapautta rajoittavassa maassa me elämme?" Siis onko näin, että suvaitsevaisto saa ilmaista mielipiteitään rajattomasti, mutta jos yrittää yhtään kritisoida tätä hallitsematonta maahantuloa, on automaattisesti rasisti. En ymmärrä en. Suomi on sekaisin. Hallitus sekoilee urakalla, nujertaa oman maan kansalaiset ankaraan ahdinkoon. Suvaisevaisto on tarttumassa kättä pidempään nujertaakseen "soraäänet", oman maan kansalaisten mielipiteet. Joopa joo, kyllä tänne mahtuu lisää afgaani-irakilais-somali turvapaikanhakijoita. Kotouttaminen käyntiin ja kaikille työpaikka. Joopa joo. Opetetaan heille, että naista ei saa kähmiä, lyödä, raiskata...Miten suvaisevaisto kuvittelee, että nämä, pääasiassa nuoret miehet, voivat ikinä sopeutua suomalaiseen kulttuuriin, kun heidän kulttuurinsa on toiselta planeetalta. Heidän maailmankuvaansa on muovannut vuosia, vuosia...sotiminen, naisen alistaminen, sorto, viha, väkivalta...Mitä hyvää esim. afgaanikulttuuri voi Suomelle tarjota? Tieto lisää tuskaa ja siksipä olen lukenut mm. Khaled Hosseinin Leijapoika ja Tuhat loistavaa aurinkoa, Åsne Seierstadin Kabulin kirjakauppias ja Malala Yousafsain Minä olen Malala. En väitä, etteikö näissä kulttuureissa olisi jotain hyvääkin, mutta, mutta...Eikö meidän suomalaisten pitäisi tässä kaaoksessa pitää yhtä, eikä nousta toinen toisiamme vastaan? Olla ylpeitä omasta kulttuuristamme ja pitää siitä kiinni. Minä olen, enkä aio taipua vähättelemään Suomen maatamme. Kunhan vain pikaisesti saisimme hallituksen vaihtoon ja tilalle viisaita naisia ja miehiä päättämään maan asioista.Taitaa olla utopiaa...
 
vierailija
Sisällissota 2018

Lähenee päivä päivältä...

Seisotko kotimaamme puolella, puolustamassa meille tärkeitä asioita, kulttuuria, tasa-arvoa, turvallisuutta.. Lapsia, vanhuksia, äiteja ja isiä.. heikkoja ja vahvoja.

Vai valitsetko toisin, terrorismin, pelon ja surun, verenhajuisen ja -makuisen tulevaisuuden?

Valinta on sinun.


Asiasta on käyty keskustelua jo vuosikaupalla, kaikki maahanmuuttokriittiset ihmiset on leimattu rasisteiksi, on naureskeltu päin naamaa, on pidetty hulluina jos on sanonut mihin kaikki johtaa.

Tuliko yllätyksenä että maahanmuutto ei olekkaan niin kovin ihana asia?
Kyllä minä olen ainakin tiennyt aina miten tässä käy.

Eikä tämä ole edes vielä mitään.

Kesä 2016 tulee olemaan kauheuksien näytelmä, brutaali ja järkyttävä,
 
vierailija
Tuohon ei kannata osallistua, koska suvakit ovat ilmoittaneet jo että aikovat häiritä tapahtumaa väkivaltaa apuna käyttäen. Hyökkäävät kulkueessa kävelevien ihmisten kimppuun ties minkälaisten lyömäaseiden kanssa. Luin sen jostain, siinä siis poliisi kehotti ihmisiä miettimään tarkasti, osallistuuko kyseiseen kulkueeseen.
Tottakai suvakit uhkaavat väkivallalla, jotta mahdollisimman moni marssille osallistuja jäisi kotiin. Näin suvakit voivat jälkikäteen sanoa:"kaikki suomalaiset ovat mamutuksen puolella kun marssille osallistui vain kourallinen ihmisiä."
 
vierailija
Jos tämä tieto pitää paikkansa, kysyn: "Missä ihmeen, kansalaisten sananvapautta rajoittavassa maassa me elämme?" Siis onko näin, että suvaitsevaisto saa ilmaista mielipiteitään rajattomasti, mutta jos yrittää yhtään kritisoida tätä hallitsematonta maahantuloa, on automaattisesti rasisti. En ymmärrä en. Suomi on sekaisin. Hallitus sekoilee urakalla, nujertaa oman maan kansalaiset ankaraan ahdinkoon. Suvaisevaisto on tarttumassa kättä pidempään nujertaakseen "soraäänet", oman maan kansalaisten mielipiteet. Joopa joo, kyllä tänne mahtuu lisää afgaani-irakilais-somali turvapaikanhakijoita. Kotouttaminen käyntiin ja kaikille työpaikka. Joopa joo. Opetetaan heille, että naista ei saa kähmiä, lyödä, raiskata...Miten suvaisevaisto kuvittelee, että nämä, pääasiassa nuoret miehet, voivat ikinä sopeutua suomalaiseen kulttuuriin, kun heidän kulttuurinsa on toiselta planeetalta. Heidän maailmankuvaansa on muovannut vuosia, vuosia...sotiminen, naisen alistaminen, sorto, viha, väkivalta...Mitä hyvää esim. afgaanikulttuuri voi Suomelle tarjota? Tieto lisää tuskaa ja siksipä olen lukenut mm. Khaled Hosseinin Leijapoika ja Tuhat loistavaa aurinkoa, Åsne Seierstadin Kabulin kirjakauppias ja Malala Yousafsain Minä olen Malala. En väitä, etteikö näissä kulttuureissa olisi jotain hyvääkin, mutta, mutta...Eikö meidän suomalaisten pitäisi tässä kaaoksessa pitää yhtä, eikä nousta toinen toisiamme vastaan? Olla ylpeitä omasta kulttuuristamme ja pitää siitä kiinni. Minä olen, enkä aio taipua vähättelemään Suomen maatamme. Kunhan vain pikaisesti saisimme hallituksen vaihtoon ja tilalle viisaita naisia ja miehiä päättämään maan asioista.Taitaa olla utopiaa...
Ihana kirjoitus :)
 

Yhteistyössä