Tänään alkaa Putous :) Mitä odotat siltä?

[QUOTE="hmm";27821876]oli kyllä ihan hirveän huonoja hahmoja, petyin... veli sikiö olisi saattanut olla hauskahko jos siihen ei olisi sotkettu sitä siamilainen kaksonen-juttua..[/QUOTE]

niinpä. Olisi ollut varmasti paremmat hahmot erikseen. Tosin Iinan hahmo oli liian samanlainen kuin Jani-Petteri. Minun mielestä.
 
  • Tykkää
Reactions: Rockwood
"vieras"
Kertokaa nyt, mikä tuosta tekee lastenohjelman? Ohjelma, jota mainostetaan alastomuudella, jatkuvasti viljellään alapäänjuttuja ja eilenkin mietittiin miten ois helpoin lopettaa hankalat naapurit.. (viime kaudella lopetettiin isä, kun tuli allergiseksi koiralle...) ei kyllä minun mielestä oo lainkaan lastenohjelma. Ite tykkään katsoa kyllä, mutta katsotaan aikuisten kesken netistä vasta lasten mentyä nukkumaan.

Jotenkin tuntuu oudolta, kun lapset sitten hokee niitä juttuja, mitä ei pienet ite ees ymmmärrä. Isommat ymmärtää, mutta miksei lapset sais olla lapsia vielä alaluokillakin?
 
Se ei sitten varmaankaan ole oikea ohjelma kaikille. Ei kannata katsoa, jos alkaa kiristämään :). Itseasiassa se valittava URPO oli aivan loistava :D

Itse katselin ohjelmaa, lapset lähinnä halusivat nähdä sketsihahmot. Kyllä minua nauratti useimmat jutut. Täytyy huomioida, että suuri osa sketseistä oli improa. Olisikohan kaikista siihen? Minusta ei. Ainiin... Alanvalinta juttuja ;)
 
Viimeksi muokattu:
JOoko?
Ihan ystävällisesti kysyn, että mikä armin hahmosta teki hauskan? Itse en sitä ymmärtänyt ja tätä ei pidä ottaa niin että vaan tahallaan dissaisin armia ja sen takia kieltäytyisin tykkäämästä sen hahmosta. Kukaan ei oo vielä suostunu mulle kertomaan.
 
juups..
plussalaiset antavat lasten katsoa putousta, mutta ei salkkareita. Salkkarithan aiheuttaa ahdistusta ja niin edespäin, mutta mites putous? Koko ajan vaan alapään huumoria mitä kyllä lapsetkin ymmärtävät. Että mikä on niin pahaa salkkareissa ja niin hyvää putouksessa että nuo ohjelmat ovat niin erilaisia lapsen mielen kannalta?
 

Yhteistyössä