Tänään kaupassa huomattua

Tänään huomaisn kaupassa,että x-tra tai joku vastaavanlainen suomalainen firma on tuonut myyntiin myös lihatuotteita, siis possunsuikaleita, karjalanpaistia jne. Ja ne on siis kotimaista lihaa,ja hinta on kuitenkin ihan selkeesti edullisempi kuin jonkun ns. tunnetun suomalaisen merkin samat tuotteet.( s-ryhmä)
Olen itse ihan älyttömän tyytyväinen näihin edullisimpiin tuotteisiin, ihmettelen vaan, miksi hintaero on niin suuri ns. tunnetun merkin ja vähän vähemmän tunnetun merkin välillä????
 
huomenna syödään karjalanpaistia, mutta ainakin päällisin puolin liha näytti ihan just samanlaiselta kuin kalliimmat lihat...siksi siis olenkin jo etukäteen tyytyväinen edullisempaan hintaan. Oon kyllä muita ko. "sarjan" tuotteita käyttänyt, ja kaikki olleet yhtä hviä kuin vastaavanlaiset kalliimmat.
 
letittää tuulen
mietin tänään kaupassa ihan samaa. miten voi olla mahdollista, että esim. valio tuottaa saman tuotteen kaupan halpismerkille paljon omaa tuotetta edullisemmin. ja taas s-ryhmä tai kesko käärii voiton?? onko niin,että kohta ei ole kuin s-ryhmän tai keskon kauppoja, joista saa vain s-rhmän tai keskon omia merkkejä??? voiko tätä keskittymistä millään pysäyttää?
 
Mä huomasin samat tuotteet. Kanahyllystä löytyi x-tran lisäksi uutena tuttavuutena myös Rainbown kanapihvejä.
Jäivät tosin hyllyyn, kun Kariniemen fileet lähti huokeammin ja ovat meillä hyväksi todettuja.

Yleensä musta Rainbown hinta-laatu suhde on ollut ihan loistava.
 
sisäpiiritietoa..
esim rb jugget tulee samasta hanasta kuin ingmannin jugget.. :D
Onko kukaan huomannut kattoa mitä makuja rb juggeja on.. ;)

Noihan on vähän niin kuin K-ryhmän pirkka tuotteet kotimainen tuottaja tekee mutta eri labelilla..

Monet pirkan tuotteistahan tulee hk:n hihnalta jne jne :)
 
Debra
Alkuperäinen kirjoittaja sisäpiiritietoa..:
esim rb jugget tulee samasta hanasta kuin ingmannin jugget.. :D
Onko kukaan huomannut kattoa mitä makuja rb juggeja on.. ;)

Noihan on vähän niin kuin K-ryhmän pirkka tuotteet kotimainen tuottaja tekee mutta eri labelilla..

Monet pirkan tuotteistahan tulee hk:n hihnalta jne jne :)
Eiks Rainbow ja Pirkka ole niitä ketjujen omia merkkejä, mutta mikä toi X-tra on? Mä oon joskus ostanut jotain pesuaineita ja muitakin tuotteita ja on ollut HUONOJA!
 
tytsyjen äiti
Mä olen kokeilemalla todennut useat tosi edulliset Rainbow -tuotteet hyviksi hinta-laatu suhteelta. Vaippoja myöten.. Meillä alepa on lähin kauppa ja siellä tulee usein käytyä. Juuri avasin saunan päälle Rainbow päärynäsiiderin, hyvää ja edullista, 1,89/0,5 l tölkki.
 
Debra
Alkuperäinen kirjoittaja tytsyjen äiti:
Mä olen kokeilemalla todennut useat tosi edulliset Rainbow -tuotteet hyviksi hinta-laatu suhteelta. Vaippoja myöten.. Meillä alepa on lähin kauppa ja siellä tulee usein käytyä. Juuri avasin saunan päälle Rainbow päärynäsiiderin, hyvää ja edullista, 1,89/0,5 l tölkki.
Olen myös tykännyt Rainbow-tuotteista, nimenomaan hinta-laatusuhteeltaan. Housuvaippoja ostetaan meilläkin. Ja esim. wc-paperi on hyvää.
 
vieras
Onhan nuissa eroja. Meillä kävi niin että ostettiin kesällä jotain HK:n possun grillikylkeä. Oli pelkkää luuta ja läskiä.:x Euroshopperin vastaava taas oli tosi hyvää!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
x-tra on mielestä joku pohjoismainen vastine rainbowille. satunnaisesti osuu hyviäkin x-tra juttuja kohdalle. Esim muromysli samaa kuin kalliimmatkin.
X-tra fetajuusto on myös todella hyvää. Samoin mysli.
Minä taas en pitänyt tuosta X-tran fetajuustosta.
 

Yhteistyössä