Tänään kuulin töissä ihan jotain järkyttävää =/

Kaksi työkaveria laitettiin pihalle, koska olivat aika suuren summan saaneet vietyä rahaa...
Eilen ihmeteltiin, mihin tämä toinen yhtäkkiä hävisi, mutta tänään sitten kuultiin. Toisen piti tulla eilen iltavuoroon, mutta kävi ja lähti.
Ihan järkyttävä uutinen.. Tätä oli oikein yksityisetsivät tutkineet kuukauden verran.
Mä olen siis kaupassa töissä.
Kauppian ei tietenkään voinut mitään yksityiskohtia kertoa, mutta mistään pienestä summasta ei kuitenkaan ole kai kyse.
Toinen näistä on kahden pienen lapsen äiti, jonka mies joutui työttömäksi syksyllä. Toinen vanhempi, kahden aikuisen lapsen äiti (mummuksi tulossa), ja hänenkin miehensä on joutumassa työttömäksi.
Me kaikki oltiin kyllä tosi järkyttyneitä tästä asiasta, ei ikinä oltais uskottu.
Nyt tulee sitten valvontakamerat, ja tietysti kaikki on ainakin vähän aikaa kyttäyksen kohteena.
Asia ei kai kokonaan selvinnyt, osan nämä kaksi tunnustivat. Sitä ei oikein teidetä, että tekikö ne tämän yhdessä vai miten.
Asiaa kai vielä tutkitaan lisää. Mutta toivottavasti ei enempää syyllisiä löydy...


*Jahas, ja tää viesti tulikin sitten kahteen otteeseen...*
 
Huhhuh, onpas kurjaa tollanen, nyt sit ootte kaikki kytättävinä :|
Ja miten tollasesta jää aina kiinni sellaiset joista ei ikinä uskoisi?
Taitaa "mukavat" rangaistukset olla molemmille tiedossa eikä tarvi haaveilla enää kaupanalan hommista... Siinäpä on sitten työttöminä miehiensä seurana :kieh:
 
Mulla on kanssa kokemusta sellaisesta työpaikasta. Summakin oli niin pieni, että ei ollut mitään järkeä pilata elämäänsä sillä. Mutta meille työntekijöille se tuli ihan täytenä yllätyksenä. Ei kukaan osannut meistä epäillä, että johto tiesi rahan häviämisestä ja kyttäili.
 

Yhteistyössä