Tänään on SE maanantai

  • Viestiketjun aloittaja neljä-ilman-viidettä
  • Ensimmäinen viesti
neljä-ilman-viidettä
Käytännössä turhat hiilarit pois. Aikaisemmin karppasin, paino tippui hienosti, olo oli mahtava ja homma toimi hienosti. SItten oli (en edes muista mikä), jokin jakso kun tuli mätettyä entiseen malliin ja homma repes käsistä...

Nyt en ajatellut niin karppia linjaa kun ennen, leipä (etenkin vaalea ja kaikki missä on hiivaa) pois, muutenkin jauhot + makaronit yms (ja taas, etenkin ne vaaleat versiot) pois.

Tilalle kasviksia ja VETTÄ, minkä juomisen olen lopettanut lähes tyystin.
Pullat ja limpparit ei oo mikään ongelma, niitä ei mene nytkään. Jäätelö, suklaa ja sipsit on.

Ja ruoka-ajat. Kyllä meillä on säntillinen rytmi lapsilla. Minulla taas menee niin, etten muka ehdi syömään aamupäivästä ja se kostautuu illalla...
 
neljä-ilman-viidettä
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
Kunhan huomenna ei vaan ole SE tiistai kun tyhjennetään kaupan karkkihyllyt :D

Ei kun oikeasti, tsemppiä! Täällä yritetään myös.
Ei pie mennä kauppaan huomenna ;)

Tämä päivä on ollu helppo, veikkaan vielä huomistakin. Loppu viikosta pahenee.

Pahinta on kaiken maailman palaverit, missä olen TODELLA paljon... ja kyläreissut...

Minulle ei käy herkkupäivät, ne hirttää päälle...
 
neljä-ilman-viidettä
Alkuperäinen kirjoittaja Dorde:
Kaupasta tai ainakin meidän cittarista saa hiivatonta luomu-täysjyväruisleipää. Kannattaisko edes tuollainen nautinto sallia joskus ettei dietti vaan repeä?
Joo, meiltä saa kans =)

Eikä sitä ole tarkoituskaan jättää kokonaan pois. Vaikkakin karpatessa olin ilman ns normileipää, karppileipää söin silloinkin.
Pakko niitä nautintoja on sallia. Esim iltanapostelu on minulle tosi iso pahe, tänään varsin siihen porkkanoita ja dippiä
 

Yhteistyössä