Tänään työmatkalla nähtyä :D

gegeger
Itseasiassa eläinkaupoissa myydään nimenomaan eläimille tarkoitettuja rattaita. Mä en siis ihmettele yhtään, jos olet nähnyt jonkun työntämässä koiraa rattaissa.
 
Miksi niitä rattaita on myynnissä? Mul tuli kans mielikuvia et joku yrittää ilmaseks bussiin... :D Jos ei jaksa kantaa koirankoppaa? Tai sellasta pikkuchihuahuaa sellasessa pikkuchihuahualaukussa? Jos koiralla ei ole jalkoja?
 
Ennen vanhaan
Joskus muinoin oli suht ylestäkin nähdä mummoja työntämässä pieniä esim. mäyräkoirahalvauksen uhreiksi joutuneita lemikkejään "lenkeillä" ja rattaista sitten autettiin välillä nurmelle nuuhkimaan ja pissimään..
 
Joskus muinoin oli suht ylestäkin nähdä mummoja työntämässä pieniä esim. mäyräkoirahalvauksen uhreiksi joutuneita lemikkejään "lenkeillä" ja rattaista sitten autettiin välillä nurmelle nuuhkimaan ja pissimään..
Olen nähnyt minäkin joskus vastaavaa. Mutta tämä koira oli tosiaan keskikokoinen ja todella hyvinvoivan näköinen. Mikäs siinä. Ehkä nainen ajatteli saavansa enemmän kävelylenkistään irti tällä tavalla?
 
plm
Sillä Wilmalla mikä lie (ent Hantta Krause) oli jossain tv-ohjelmassa monta koiraa ja vei niitä rattailla metrossa. Jotenkin mä en nähnyt siinä mitään ihmeellistä kun olivat pieniä koiria ja kova ruuhka.
 

Yhteistyössä